Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier.quote:
Liefst wel iets sportiefs ja. Een Volvo kan altijd nog wel weet je, maar je gaat geen SLK meer kopen als gezinsauto.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier.Wil je persé een spotauto of is een luxere sedan ook prima?
Ah ja, anders was een Jaguar S Type ook een leuke mogelijkheid, maar die is niet sportief.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:37 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Liefst wel iets sportiefs ja. Een Volvo kan altijd nog wel weet je, maar je gaat geen SLK meer kopen als gezinsauto.
Zat ook te denken aan evt. een Audi TT. Die zitten tweedehands in dezelfde klasse als een SLK.
En lekker veel onderhoudskostenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
waarom zou je voor dat geld geen mooie oldtimer kopen? geen wegenbelasting en vaak toch gewoon een mooiere auto.
hangt natuurlijk van de staat af. het was maar een suggestie die over smaak gaat.quote:
Je rekent wel erg optimistisch. Voor dit geld rij je vrijwel geen enkele auto (uitgaande van 12K per jaar).quote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef DonVincenzo het volgende:
Verder heb ik een beetje zitten kijken en ik denk dat ik uitkom op iets van 250 euro per maand aan kosten; wegenbelasting 35, verzekering 65, onderhoud 25, benzine 125. Als ik er zeg maar 12.000 per jaar mee rij en beperkt casco verzeker. Grote beurt bij de dealer kost iets van 500 euro, per 30 duizend km.
Nee hoor. Mercedes is vwb onderdelen redelijk geprijsd (ik kan mij nog herinneren dat mijn oom mij liet zien dat een handbediende spiegel van een Honda Civic duurder was dan een electrische van de S-klasse, hoewel dit wel een fikse tijd terug was...).quote:Op zondag 16 juli 2006 02:24 schreef ook_gek het volgende:
Mercedes is wat dat betreft erg duur qua onderdelen.
Doorgaans minder dan bij een oldtimer waarbij de jaren beginnen te tellen.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel onderhoudskosten heb je met een nieuwe auto zoals hierboven niet eh.
Hangt van het model af. En dan nog: betrouwbaarheid hangt voor het merendeel af van de berijder. Ga netjes om met de auto en je hebt er lang plezier van. Rag de auto af en hij gaat stuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja dat is dus waar ik een beetje bang voor ben. Mercedes is met de betrouwbaarheid niet al te best tegenwoordig volgens mij.
Niet echt goed, MT hield er wel van om de auto te gebruiken waarvoor deze gemaakt is. Daar staat tegenover dat Porsche's dat wel kunnen hebben en dat Carlo een betrouwbaar adres is (desondanks laten keuren om de hoek bij Frank Schmidt).quote:Op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef Hyperdude het volgende:
(ex-Mental Theo, deze Boxster, is dat goed of slecht)
Leg dat eens uit. De Boxster heeft een zeer goede kap en is absoluut als 4-seizoenen auto te gebruiken. En je kan altijd nog een hardtop kopen, hoewel ik dat een beetje onzin vindt.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:23 schreef DonVincenzo het volgende:
Een Boxster is inderdaad geen optie vanwege de kap.
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)quote:Op zondag 16 juli 2006 11:04 schreef yup het volgende:
Honda S2000
Volgens mij hebben alle moderne cabrio's gewoon erg goeie kappen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)
*pssst* is gewoon een hardtop van te krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)
Ben ik helemaal met je eens (zie een paar posts hierboven), maar kennelijk vindt TS een stoffen kap toch niets. Vandaar dat ik mij afvraag of dat een vooroordeel is (en dan kunnen we er omheen) of dat het b.v. een kwestie van smaak is (en dan houdt het op).quote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef yup het volgende:
Volgens mij hebben alle moderne cabrio's gewoon erg goeie kappen hoor.
En als je dat niet doet hou je een auto over met wat weinig trekkracht. Hoewel de SLK 200 natuurlijk ook een gemankeerde auto is op dat punt. Maar de 230 kompressor heeft een motor die prima past bij een cabrio (veel trekkracht onderin).quote:Sjah als je elke dag tot het rood gaat doortrekken is zo een S2000 niet geschikt idd
*pssst* van de Boxster ook, maar toch vindt TS de Boxster vooralsnog een slecht idee omdat deze geen blikken dakkie heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
*pssst* is gewoon een hardtop van te krijgen.
*pssst* Dan is TS gewoon een tikkeltje dom.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* van de Boxster ook, maar toch vindt TS de Boxster vooralsnog een slecht idee omdat deze geen blikken dakkie heeft.
*pssst* dat weet jij, dat weet ik, dat weten vele anderen ook, maar dan moeten we eerst TS aan zijn verstand peuteren dat stoffen kappen tegenwoordig ook van hoge kwaliteit zijn voordat hij op suggesties met stoffen kap ingaat.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
*pssst* Dan is TS gewoon een tikkeltje dom.
Trekkracht van de motor is niet bijsterend hoog nee maar daar hebben ze iets op bedacht. Zoals de meeste merken wel doen:quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens (zie een paar posts hierboven), maar kennelijk vindt TS een stoffen kap toch niets. Vandaar dat ik mij afvraag of dat een vooroordeel is (en dan kunnen we er omheen) of dat het b.v. een kwestie van smaak is (en dan houdt het op).
[..]
En als je dat niet doet hou je een auto over met wat weinig trekkracht. Hoewel de SLK 200 natuurlijk ook een gemankeerde auto is op dat punt. Maar de 230 kompressor heeft een motor die prima past bij een cabrio (veel trekkracht onderin).
Als TS naar een SLK kijkt denk ik niet dat hij op deze (overigens bizar lelijke) Toyota zit te wachten.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Estolan het volgende:
Als je 20K maximaal wilt uitgeven, koop dan deze wagen:
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als TS naar een SLK kijkt denk ik niet dat hij op deze (overigens bizar lelijke) Toyota zit te wachten.
De auto zal ook een aanmerkelijk hogere kilometerkostprijs hebben, wat voor TS waarschijnlijk ook niet geheel onbelangrijk is.
jaquote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef DonVincenzo het volgende:
Of zouden jullie een andere gave bak aanraden?![]()
McDonalds verkoopt ook meer voedsel dan De Librije. Maar dat zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:58 schreef Estolan het volgende:
Toyota is wel ff het best verkochte merk wat er is, en dit is een zeer exclusieve wagen, die vind je niet in NL
toch zou ik daar niet in willen rijden. doe mij dan maar een oude 6serie van bmw.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:58 schreef Estolan het volgende:
Toyota is wel ff het best verkochte merk wat er is, en dit is een zeer exclusieve wagen, die vind je niet in NL
Wat dan?quote:
tja, ik wou er niet over beginnen, maar is een Corvette niets voor je?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef DonVincenzo het volgende:
OK de reden om geen hardtop te willen; ik kan 'm nergens goed opslaan (geen garage of schuur), je hebt bij de meeste modellen twee mensen nodig om 'm erop of eraf te tillen en je kunt niet ff spontaan de kap open gooien.
Waarom geen stoffen kap? De auto zal altijd buiten staan, bij mij voor de deur in een redelijk drukke straat. Een kap lijkt me inbraakgevoeliger, moeilijker schoon te houden (vogelpoep, hars), onpraktisch in de winter. Misschien zijn dat vooroordelen ja.
Een SLK taxi?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn de meeste mercedessen als taxi gebruikt en moet je uitkijken of de kilometerstand wel eerlijk is.
Wel een beetje foute auto hoor, maar is aan de andere kant ook wel weer tof.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik wou er niet over beginnen, maar is een Corvette niets voor je?
Coupe heeft afneembaar dak (kun je in je eentje) en het dak kun je achterin leggen.
Cabrio zou leuk zijn, maar hoeft niet persé hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap sommige users niet. TS is op zoek naar een kleine sportieve cabrio. Komen mensen aan met lelijke volvo's fetish en een waanzinnig lelijke Toyota die niets met dit topic te maken hebben behalve de prijsklasse.![]()
I love it![]()
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap sommige users niet. TS is op zoek naar een kleine sportieve cabrio. Komen mensen aan met lelijke volvo's fetish en een waanzinnig lelijke Toyota die niets met dit topic te maken hebben behalve de prijsklasse.![]()
I love it![]()
Ik heb midden in Utrecht een 968 cabriolet gehad en er is nooit ingebroken in de auto (glas inslaan is sneller dan door meerdere lagen kap heen te snijden), niets is zo gemakkelijk schoon te houden als een sonnenlandkappie (afzemen onnodig) en onpraktisch? Nee, praktischer dan een metalen kap, want met open kap hou je kofferbakruimte over.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef DonVincenzo het volgende:
Waarom geen stoffen kap? De auto zal altijd buiten staan, bij mij voor de deur in een redelijk drukke straat. Een kap lijkt me inbraakgevoeliger, moeilijker schoon te houden (vogelpoep, hars), onpraktisch in de winter. Misschien zijn dat vooroordelen ja.
Da's afhankelijk van je rechtervoet, maar 1:10 (snelweg) is goed te doen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Wel een beetje foute auto hoor, maar is aan de andere kant ook wel weer tof.
Zuipt alleen idioot veel vrees ik?
Ok stel ik ben een autodealer en jij komt naar mij toe met de vraag of ik een Mercedes SLK heb staan. Dan zou ik meteen met mijn handelsgedachte gaan denken aan soort gelijke auto's die jij gezien de SLK ook mooi vind. Ik zou je wijzen naar een BMW Z3, Honda S2000, nieuw model Mazda MX5 dat soort bakkies. Beetje vrouwen wagens maar wel leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Cabrio zou leuk zijn, maar hoeft niet persé hoor.
Klopt, maar iemand die zoekt in de cat. tweezits cabrio, die is iha niet op zoek naar een op Amerikaanse leest geschoeide sedan.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillend
Misschien is het daarom handig om je te verplaatsen in de persoon en zijn keuze voor een SLK. Of zijn jullie niet zo verkoop minded ingesteld?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillend
Met een corvette?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:08 schreef D.Rose het volgende:
Da's afhankelijk van je rechtervoet, maar 1:10 (snelweg) is goed te doen hoor.
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand die zoekt in de cat. tweezits cabrio, die is iha niet op zoek naar een op Amerikaanse leest geschoeide sedan.
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).quote:Op zondag 16 juli 2006 12:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mazda MX5 dat soort bakkies.
Sjonda Sjonnie 2000.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:04 schreef yup het volgende:
Honda S2000
Honda S2000 op m-p
Beestachtige motor, 9000 toeren per minuut en veel mooier dan een mercedes SLK imho...
Zijn betrouwbare auto's kan ik je vertellen uit mijn omgeving. Of de kosten extreem hoog zijn weet ik niet maar je krijgt er meestal geen gekke onkosten aan bij normaal rijgedrag en onderhoud.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DonVincenzo het volgende:
OK, ik zal eens uitzoeken wat een Boxster kost aan verzekering, verbruik, wegenbelasting, etc.
Ziet er van model idd wel lekker uit.
M'n zus heeft er een...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).
Je moet alleen niet boven de 1,85 zijn... Voor mij is het bijvoorbeeld niks...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).
Jawel, maar wat mijn volgende auto is staat ook nog niet vast, dat kan nog alle kanten op dusquote:Op zondag 16 juli 2006 12:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Misschien is het daarom handig om je te verplaatsen in de persoon en zijn keuze voor een SLK. Of zijn jullie niet zo verkoop minded ingesteld?
Das helemaal een gay-bak...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef DonVincenzo het volgende:
En BMW Z3 zou ook een optie kunnen zijn als ik afstap van het idee geen stoffen kap te willen.
Een Donkervoort voor 20.000?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je moet alleen niet boven de 1,85 zijn... Voor mij is het bijvoorbeeld niks...
Tsjah; als fun auto voor erbij... Zou ik misschien wel voor een donkervoort ofzo gaan... Of inderdaad een klassieker in de trant van een MG of ander engels gebakje... Oude mercedes cabrio misschien?
Die dingen worden al jaren gemaakt... Denk dat dat wel moet lukken... Zuinig zijn ze iig...quote:
Het is een geweldige auto. Onderhoud hoeft bij jouw kilometrages niet de spuigaten uit te lopen (gaat weinig stuk en de moderne Porsches hebben relatief goedkope beurtjes), verbruik is relatief goed te noemen 1:11 is makkelijk haalbaar zo lang je niet te gek doet heb ik begrepen), verzekering kan bij 12K per jaar zeer goedkoop (even zoeken op Porscheforum voor de tussenpersonen die Porsches goedkoop verzekeren en anders kun je ook eens de Algemene Verzekeringsdienst in Druten bellen) en de lage afschrijving maakt dat het onder de streep wel eens een verstandige aankoop kan zijn in de cat. aankopen met het hart.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DonVincenzo het volgende:
OK, ik zal eens uitzoeken wat een Boxster kost aan verzekering, verbruik, wegenbelasting, etc.
Ziet er van model idd wel lekker uit.
Ligt eraan wat voor motor je erin hebt hangen. Als je een 2.0 Cosworth Turbo motor erin hebt liggen kan het hard gaan met je benzine. Bovendien is die cosworth motor behoorlijk onderhoudsgevoellig.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Die dingen worden al jaren gemaakt... Denk dat dat wel moet lukken... Zuinig zijn ze iig...
Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat iemand 1:10 kan rijden met een Corvette. Of het moet bergafwaards zijn en dan nog steeds niet harder dan 80 km/u. Dat ding zuipt gelijk een ketter.quote:
Lotus Elise en Donkervoort is niet echt geschikt voor alledag. Die hebben kapjes voor als je verrast wordt door regen. Zeker niet geschikt voor als je geen garage hebt (want lekken...).quote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef MikeyMan het volgende:
Lotus elise misschien? al heb ik geen idee wat zoiets tweedehands moet opleveren...
Dank je! Hier ga ik zeker even verder naar kijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is een geweldige auto. Onderhoud hoeft bij jouw kilometrages niet de spuigaten uit te lopen (gaat weinig stuk en de moderne Porsches hebben relatief goedkope beurtjes), verbruik is relatief goed te noemen 1:11 is makkelijk haalbaar zo lang je niet te gek doet heb ik begrepen), verzekering kan bij 12K per jaar zeer goedkoop (even zoeken op Porscheforum voor de tussenpersonen die Porsches goedkoop verzekeren en anders kun je ook eens de Algemene Verzekeringsdienst in Druten bellen) en de lage afschrijving maakt dat het onder de streep wel eens een verstandige aankoop kan zijn in de cat. aankopen met het hart.
Klopt hoor, ik zie me er niet in rijden.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lotus Elise en Donkervoort is niet echt geschikt voor alledag. Die hebben kapjes voor als je verrast wordt door regen. Zeker niet geschikt voor als je geen garage hebt (want lekken...).
Voor erbij zijn het leuke auto's, zonder twijfel. Maar voor TS... ik twijfel.
Ik had het niet over een 35 jaar oude bigblock hequote:Op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat iemand 1:10 kan rijden met een Corvette. Of het moet bergafwaards zijn en dan nog steeds niet harder dan 80 km/u. Dat ding zuipt gelijk een ketter.
Ik dacht aan een moderne Corvette. Welk type denk jij dat zuiniger kan rijden dan 1:10? Want mijn auto, die op papier iig zuiniger is dan een Corvette, rijdt ong. 1:9 bij een normale rijstijl, 1:10 bij een wat slome rijstijl en 1:6 als ik de auto gebruik waarvoor deze is gemaakt. Gelet hierop zie ik niet hoe een Corvette zuiniger kan rijden dan 1:10...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:24 schreef D.Rose het volgende:
Ik had het niet over een 35 jaar oude bigblock he
1:10 is haalbaar zei ik, en nog zuiniger is mogelijk, als je je best doet
Ik geef wel toe dat ik het zelf zelden rijd, omdat ik een wat 'sportiever' rijgedrag heb
De kosten zijn voor TS ook belangrijk...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
635 csi is ook leuk om mee voor de dag te komen.
alle modellen vanaf de C4 kunnen 1:10 halenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een moderne Corvette. Welk type denk jij dat zuiniger kan rijden dan 1:10? Want mijn auto, die op papier iig zuiniger is dan een Corvette, rijdt ong. 1:9 bij een normale rijstijl, 1:10 bij een wat slome rijstijl en 1:6 als ik de auto gebruik waarvoor deze is gemaakt. Gelet hierop zie ik niet hoe een Corvette zuiniger kan rijden dan 1:10...
Ik kan me toch herinneren dat bij tests van de Daewoo Corvette C6 het verbruik meer richting de 1:7-8 lag bij rustig rijden...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:39 schreef D.Rose het volgende:
alle modellen vanaf de C4 kunnen 1:10 halen
Mijn C4 haalt het, en de modellen met minder pk rijden zuiniger
Bullshit, wij hebben een BMW 320Ci cabrio en die staat het hele jaar gewoon buiten op een drukke straat midden in Den Haag.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef DonVincenzo het volgende:
Waarom geen stoffen kap? De auto zal altijd buiten staan, bij mij voor de deur in een redelijk drukke straat. Een kap lijkt me inbraakgevoeliger, moeilijker schoon te houden (vogelpoep, hars), onpraktisch in de winter. Misschien zijn dat vooroordelen ja.
1:7/8 gemiddeld? Dan kun je dus ook 1:10 op de snelweg halen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan me toch herinneren dat bij tests van de Daewoo Corvette C6 het verbruik meer richting de 1:7-8 lag bij rustig rijden...
Maar goed, we kunnen het hopelijk wel eens zijn over het feit dat het zeker geen zuinigheidswonder is en ook de kosten niet echt beperkt zijn bij de Corvette.
Daarom moet je zo'n ding ook open rijden. Ga gewoon eens zo'n ding bekijken en als het ff kan rijden. Styling is idd. een beetje wennen. Maar rijden is super. Als je stijl wilt kan je ook een Alfa Spider nemen, die ziet er veel beter uit, is jammer genoeg verder een echt boat-anchor.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef DonVincenzo het volgende:
dicht vind ik zo'n Boxster best lelijk eigenlijk. Open is wel mooi.
Lijkt me kwa betrouwbaarheid ook een minder zekere keuze...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom moet je zo'n ding ook open rijden. Ga gewoon eens zo'n ding bekijken en als het ff kan rijden. Styling is idd. een beetje wennen. Maar rijden is super. Als je stijl wilt kan je ook een Alfa Spider nemen, die ziet er veel beter uit, is jammer genoeg verder een echt boat-anchor.![]()
Ik vind die Spider eigenlijk helemaal niet mooiquote:Op zondag 16 juli 2006 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom moet je zo'n ding ook open rijden. Ga gewoon eens zo'n ding bekijken en als het ff kan rijden. Styling is idd. een beetje wennen. Maar rijden is super. Als je stijl wilt kan je ook een Alfa Spider nemen, die ziet er veel beter uit, is jammer genoeg verder een echt boat-anchor.![]()
Ik snap ook niet welke malloot die auto vergelijkt met een SLKtje? Jij niet hoor maar een aantal posts terug. Als je bij een mercedes dealer vraagt om een SLK gaat hij je toch ook niet vertellen meneer ik denk dat u beter bij de Mercedes E-station kan gaan kijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
850R kun je natuurlijk niet vergelijken met deze bak..
850 heeft voorwielaandrijving en die SLK achter de 850 wil de bocht niet echt door en slk wel
En ja ik heb een 850
Nogmaals, TS zoekt een toffe bak, dat kan dus een 2-zitter zijn, maar ook een 19 persoons SUVquote:Op zondag 16 juli 2006 13:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Totaal verschillende auto's en ook totaal niet wat TS zoekt. Erg domme vergelijking dus.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |