Nee direct gevolg van veel bier drinken.quote:
vooruit...quote:
bronquote:Het mogen klaarkomen in de mond van een vrouw wordt door mannen als het hemelse toppunt van het pijpen gezien. Maar niet iedere vrouw vindt de smaak van sperma geweldig. Of liever gezegd: velen vinden het niet echt lekker. Sperma smaakt bij iedere man en bij elk orgasme weer anders. De ene keer zoeter dan de andere keer. Hier kun je dus niet vanuit gaan.
Maak wel goede afspraken met elkaar. Het is ontzettend frustrerend als jij niet zijn sperma in je mond wil hebben en hij plotseling klaarkomt. Zeg het gewoon dat hij even een signaal geeft wanneer hij een orgasme krijgt.
Mocht je het geen probleem vinden dan kun jij je vriend of man trakteren op een heerlijk extra genot bij zijn orgasme. Maar ook wanneer je het wel een probleem vindt kun je toch zorgen voor een extra dimensie.
Sommige vrouwen vinden het niet erg om sperma in hun mond te proeven maar doorslikken wel. Je kan dan het sperma in je mond laten lopen maar tegelijkertijd duw je het weer naar buiten. Dit geeft wel een beetje troep maar als het goed is heb je altijd een handig doekje bij de hand tijdens de seks.
je hebt geen bier?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:51 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nu 3/4 rol koekjes, 4/5 glas water en 2 muggen. Eerder had ik al 3 gedood.
ja alleen het tempo is er een beetje uit...quote:Op zondag 16 juli 2006 02:56 schreef Heatseeker het volgende:
Alles goed hier trouwens?
En ik mis een tieten hier TIETEN zeg ik jequote:Op zondag 16 juli 2006 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
ja alleen het tempo is er een beetje uit...
een paar dagen geleden ging een deeltje NB er nog doorheen in 30 minuten
ow jah!quote:Op zondag 16 juli 2006 02:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En ik mis een tieten hier TIETEN zeg ik je![]()
nopequote:Op zondag 16 juli 2006 03:18 schreef Forcefuzz het volgende:
Tis neit erg druka vanavodn fofwel?
dat ligt vlakbij zeeland. je bedoelt toch wel dorp zeeland he?quote:
NEE DE PROVINCIE.. ET DORP KAMPERLANDquote:Op zondag 16 juli 2006 03:38 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
dat ligt vlakbij zeeland. je bedoelt toch wel dorp zeeland he?
komt je vriendin langs morgen?quote:Op zondag 16 juli 2006 04:28 schreef Qunix het volgende:
Kut internet problemen...... Chello
Ik kap... Anders kan ik morgen niet fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |