Okay, hier laat Google Image Search me in de steek:quote:Op zondag 16 juli 2006 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
oorlog is ook gezellig, zolang het verzet met felle kleuren en toeters en xylofonen en op stelten lopend israel bestookt he, zo moet het volgens een aantal mensen, anders zijn ze laf.
Is dat een nee?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom typ jij als Meki?
quote:Op zondag 16 juli 2006 02:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Schijt aan Israel, maar msischien nog een konijnenkeutel meer op de moslims...
Ik ben rechts, en ben extreem kritisch tov de Islam, maar zelfs ik onderken dat het bestaansrecht van Israel op zijn minst twijfelachtig is en ze vaak net zo laf en verachtelijk bezig zijn, als hun tegenstanders.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef dodegod het volgende:
ach, ik zie geen een reden om tegen Israel te zijn, behalve als ik een neo-nazi was, een moslim of een extreem linkse gek, maar buiten dat kan ik geen reden vinden.
En jij bent een mod!? Blijf lekker in TRU als je zo eenzijdig blijft doen... Je vraagt er gewoon om dat dit een topic wordt vol lijken van beide partijen.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:42 schreef NorthernStar het volgende:
'Their bodies litter the road'
An Israeli air strike has killed at least 18 Lebanese civilians, including women and children, who were fleeing southern border areas. It is the deadliest single attack since the bombardment began on Wednesday.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat mag niet gezien worden? jij wil liever een krater zien zonder lijken zeker... belachelijk mannetje.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En jij bent een mod!? Blijf lekker in TRU als je zo eenzijdig blijft doen... Je vraagt er gewoon om dat dit een topic wordt vol lijken van beide partijen.
Dat mag volgens jouw ook niet gezien worden gezien je onderschift bij je plaatje:quote:Op zondag 16 juli 2006 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dat mag niet gezien worden? jij wil liever een krater zien zonder lijken zeker... belachelijk mannetje.
Je maakt een grapje right?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En jij bent een mod!? Blijf lekker in TRU als je zo eenzijdig blijft doen... Je vraagt er gewoon om dat dit een topic wordt vol lijken van beide partijen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 02:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een grote zwarte krater zien waar ooit het midden oosten was, dit heen en weer geknal met een paar tientallen doden is niet vemakelijk genoeg....
Iemand met dit soort uitspraken gaat klagen over foto's die de realiteit tonen? Ben je schizofreen ofzo?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dood en vernietiging aan dat hele overdreven religieuze midden oosten![]()
Ik zit niet met lijken, maar ik dacht dat de bedoeling van deze topics discussie was... Beetje moeilijk te begrijpen voor een laagopgeleid iemand als jij die overduidelijk laat blijken dat hij een nogal eenzijdige, kortzichtige en emotionele kijk op het hele gebeuren heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dat mag niet gezien worden? jij wil liever een krater zien zonder lijken zeker... belachelijk mannetje.
Het gaat mij dus niet om de foto's, ik erger me aan jouw eenzijdigheid.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je maakt een grapje right?
[..]
[..]
Iemand met dit soort uitspraken gaat klagen over foto's die de realiteit tonen? Ben je schizofreen ofzo?
Wat is er eenzijdig aan die foto's?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het gaat mij dus niet om de foto's, ik erger me aan jouw eenzijdigheid.
Eindelijk iemand met hersensquote:Op zondag 16 juli 2006 02:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Dood en vernietiging aan dat hele overdreven religieuze midden oosten![]()
En dat is dus wat er is misgegaan in vorige topics; Dat welles nietes gezeik en idioten als BG die de hele discussie laten zinken met scheldpartijen. Het is duidelijk dat deze fotos geplaatst waren om antipathie te kweken jegens Israel, eenzijdig dus, en zeer ongepast voor deze al twijfelachtige mod die meer dan eens is beschudigd van antisemitisme.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:00 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Wat is er eenzijdig aan die foto's?
Als jij ook foto's van dode Israëlis wilt hebben dan kun je die zelf toch plaatsen?
Bedoel je nu met die plaatjes te zeggen, dat Hezbollah niet had verwacht dat zoiets zou kunnen voortvloeien uit hun actie waarbij zij op Israëlisch grondgebied soldaten ontvoeren of willekeurige burgerdoelen uitkiest voor hun raketaanvallen?quote:
Na Gaza mogen nu de Libanezen honger lijden?quote:
Witnesses say Israeli aircraft have attacked the Lebanese capital, striking Beirut's seaport and a nearby army base.
Witnesses also report an attack on Lebanon's northernmost city, Tripoli. They say Israeli helicopters fired four missiles into the city's port area and hit grain silos.
AP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |