en, zoals al jaren daar in de regio, met iran.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dit is idd de situatie zoals hij op het moment is. Daarnaast heeft de Hezbollah nog twee Ministers in de regering van Libanon gekregen. En je kunt er vergif op innemen dat de Hezbollah top zij aan zij werkt mte de Syrische geheime dienst.
van de ruim 100 doden zijn er 3 a 4 strijders van Hezbollah doodquote:
Hezbollah zegt de vechten voor de Moslims en de Islam maar dat zijn maar verhaaltjes om de massa aan zich te binden. Zo is religie al eeuwen misbruikt. Uiteindelijk bestaat de top uit criminelen die hun macht, status en inkomen hebben te danken aan het conflict en het daarom ook in stand houden. Iedere keer als men een stap dichter bij vrede komt, komt er weer een aanslag van Hamas, Al Aqsa of Hezbollah.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
op dit moment is er sws niet echt sprake van pro moslim zijn. die hezballah zegt dan wel namens allah te werken, maar ik vraag me af of allah dat ook echt zo ziet.
iran moet snel kapot denk ik. vooral die 'energiecentrales'
Zeg hou op met profoceren!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef zeeuwsebabbellaar het volgende:
israel is er klaar voor en zal het hele gebied rondom, incl. iran, met de grond gelijk maken? rot moslims!!!!!
Gossie, nog zo'n bikkel, hadden we er nog niet genoeg van hier.......quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef zeeuwsebabbellaar het volgende:
israel is er klaar voor en zal het hele gebied rondom, incl. iran, met de grond gelijk maken? rot moslims!!!!!
ja die kans groeit met de minuut. lijkt me ook logisch. ik laat mijn neefje van 5 ook niet met een doorgeladen pistool op een verjaardagsfeestje spelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kans groot is dat Israëlische gevechtsvliegtuigen die zullen vernietigen?
eerst spoedzitting die zo begintquote:
Veel en veel meer natuurlijk maar de Hezbollah leiding maakt dat niet bekend. Waarom zou men de vijand daar info over geven? Vanmorgen nog zag ik dode Hezbollah militanten op tv. Dat waren er al meer dan 3, 4...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Meki het volgende:
[..]
van de ruim 100 doden zijn er 3 a 4 strijders van Hezbollah dood
Als ze de militanten willen pakken vallen er meer burgerslachtoffers.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zijn ze dan hun Petje met "ik ben Hezbollah, joehoeee schiet op mij" vergeten aan te doen, toen ze tussen de onschuldige mensen gingen lopen (expres) ?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze vallen o.a. Hezbollah aan.quote:
Ik denk dat de Verenigde Staten zijn 'slaaf' wat harder moet aansnoeren.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Boomstam het volgende:
Saudi Arabia contacts world leaderships to halt Israeli Military operations in Lebanon
Jeddah, July 16, SPA – The Kingdom of Saudi Arabia is making intensive efforts with the leaderships of the world’s largest countries, calling them to intervene immediately to stop the Israeli military operations in Lebanon and to pressure Israel to halt its military escalation especially because it realizes that destroying Lebanese economic resources and terrifying the Lebanese people will never bring about security nor stability in the region.
Through these efforts, Saudi Arabia is urging the world major countries to apply international conventions and legislations and to fulfill their commitments toward the stability, peace and security of the region.
--SPA (saudi press agency)
16/07/2006 12:06 ت م
Ik zie de israeli's er wel voor aan om hoofdsteden te gaan nuken. Als dingen echt uit de klauw gaan lopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:33 schreef sampoo het volgende:
Dan moet de VS wel bij springen want Israel heeft dan wel een puik leger maar heeft natuurlijk niet de middelen om een operatie voor lange tijd en over zo'n groot gebied vol te houden.
heb je al tickets ??quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef zeeuwsebabbellaar het volgende:
De rede daarvoor is dat men de complete Libanese regering de verantwoordelijkheid geeft voor het niet ontwapenen van de Hezbollah.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ze vallen o.a. Hezbollah aan.
Niet alleen, want ook is men naar Noord Libanon o.a. gegaan om daar aanvallen te doen, waarbij ook Christelijke buurten en Sunnitisch Islamitische (geen Hezbollah dus) buurten zijn gebombardeerd.
Zeer zeker ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef schatje het volgende:
Triest hoor die hoop op escalatie.
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het misschien goed om bepaalde groeperingen echt tot in de wortel uit te roeien. de gemiddelde arabier kan van oudsher al vrij goed overweg met de jood. helaas heb je nu te maken met een niet-gemiddelde arabier. zoals de abu jahjah's van deze wereld. maar die mogen wat mij betreft best wel weg.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef schatje het volgende:
Triest hoor die hoop op escalatie.
Moeten ze maar niet tussen de mensen verstoppenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ze vallen o.a. Hezbollah aan.
Niet alleen, want ook is men naar Noord Libanon o.a. gegaan om daar aanvallen te doen, waarbij ook Christelijke buurten en Sunnitisch Islamitische (geen Hezbollah dus) buurten zijn gebombardeerd.
"Get ready for the launch!"quote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef venomsnake het volgende:
(Channel 10) Alert siren sounded in Haifa
Klopt, dat is de reden die Israel geeft inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De rede daarvoor is dat men de complete Libanese regering de verantwoordelijkheid geeft voor het niet ontwapenen van de Hezbollah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |