Gelukkig! Gewoon die journalist een biertje geven.quote:
Heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 10 september 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag een mooie wedstrijd tot een goed einde gebracht. Zelf was ik helaas niet top. De hoofdtrainer van de verliezende partij was ook niet erg over me te spreken.
Gelukkig scheen het zonnetje lekker op sportpark Coendersborg.
Nee ik ken Sranly nietquote:Op maandag 11 september 2006 22:05 schreef DeSiever het volgende:
De twee scheidsrechters vinden elkaar.Of kennen jullie elkaar al?
Ik heb daar de kracht niet voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken edje34 ook niet.Vanavond training.
Nee die ken ik ook nietquote:
Te laag voor mijn niveau groep 5 dacht ik,ik fluit reserve 2,3 en 4quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Edje, in welke groep fluit je?
Hoho, 3quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:27 schreef DeSiever het volgende:
Stanley_Climbfall is ook een scheidsrechter, hij zal morgen wel moeten fluiten. Dat brengt de teller op 2 FOK! scheidsrechters volgens mij.
Waar spelen de Groninger Boys en hoelaatquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Groninger Boys tegen Peize.
Whaha ik fluit jeugd zaterdag, niveau varieert van hoofdklasse/1e klasse tot aan 2e divisie. Jeugdgroep 2 welteverstaan. Dit seizoen nog geen anekdotes, vandaag nog wel 1 wedstrijd gefloten en 2 pingels gegeven aan 1 ploeg die alsnog met 3-2 verloorquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk ADMDMD! Wat fluit je en gooi er meteen even wat Achterhoekse anekdotes bij in??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |