abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41874425
Je hebt het geprobeerd in ieder geval.

Vanochtend nog het E1 elftal gefloten waa ik zelf trainer van ben, omdat de scheidsrechter niet kwam opdagen. 7-0 gewonnen.
pi_41890721
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:04 schreef Gollemrulez het volgende:
misschien als ik tijd heb wakker ben.
Hehe ik werd om 2 uur wakker (het was gezellig gister)... Je fluit het hele seizoen in Groningen stad toch, dan komen er nog genoeg keren om te komen kijken
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41891661
Vink weer een schande vandaag
  zondag 17 september 2006 @ 16:46:55 #154
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41892642
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Hehe ik werd om 2 uur wakker (het was gezellig gister)... Je fluit het hele seizoen in Groningen stad toch, dan komen er nog genoeg keren om te komen kijken
Ja, zal vaak in de stad fluiten. Leuk als je een keer komt kijken, maar verwacht geen heldenrol. Ik word tot nu toe iedere week helemaal kapot gescholden als men het ergens niet mee eens is. Ik moet daar even aan wennen.

Vandaag was het wel leuk dat de trainer van de bezoekers mijn oude trainer van The Knickerbockers was (3 jaar lang mee geouwehoerd, iedere woensdagavond), vond het erg leuk hem op deze manier weer tegen te komen. Hij zei nog wel dat ik te vaak de discussie aanging. Daar had hij ook wel gelijk in. Door drinkpauzes, krampaanvallen en vele blessures was het een wedstrijd met vele pauzes. Tussendoor werd er nog wel gespeeld, uitslag 2-2. Ik gaf de bezoekers twee strafschoppen (waarvan eentje werd benut) en beoordeelde een geval van de thuisploeg als een Schwalbe, dus daarna kon ik weinig meer goed doen.

Volgende week beter
pi_41899391
Kan 1 van de scheidsrechters hier ons een keer fluiten?

Scheids? Wat doe je nu dan!?
Noot noot.
  zondag 17 september 2006 @ 22:21:05 #156
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41903747
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:20 schreef Jojoortje het volgende:

Partijdige scheidsrechter gehad? De heren hebben je fotoboek ontdekt..

Succes en sterkte met beide zaken.
pi_41904012
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat te denken van Liesveld gisteren .
  zondag 17 september 2006 @ 22:29:41 #158
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904107
Verslag van vanmiddag van de website van de bezoekers:
quote:
zo 17 september 2006 : Groninger Boys 1 - Peize 1

Onder een stralend zonnetje stond de wedstrijd Groninger Boys- Peize op het programma. Vooraf werd er het nodige geregeld. Michiel moest dit weekend werken, Ronny had conform de knvb richtlijnen een snipperdag, zijn vervanger Hendrik kreeg een knik in de rug zodat onze jong star Limme wederom in het doel mocht staan. In de voorhoede werd Michiel vervangen door Marcel die ondanks een vrij weekend ging als de brandweer.

Aan de kant zaten Arnold, bezig terug te komen van een vervelende spierblessure, van het 2e Michel en Patrick en A junior Danny.

Kennelijk worden de motiverende speeches van onze trainer Rini goed opgepakt want ook deze wedstrijd levert Peize binnen een kwartier drie bijna 100% kansen op. Het lukt Ronald en Marcel niet, vrij voor de keeper, te scoren. Zelfs een 11 meter van de anders zo zekere Robert gaat naast. Dan treed weer een oude voetbalwet in werking. Zelf niet scoren dan een om de oren. Uit een van richting veranderde vrije trap komt onze tegenstander met 1-0 voor. Zo blijft de stand tot de rust. Erik die al een pijnlijke enkel heeft wordt wederom hierop geraakt waardoor hij er uit moet. Eerder dan de bedoeling maakt Arnold zijn rentree als rechts back. Op emotioneel gebied gebeurt er ook het een en ander. De keeper van hun krijgt geel voor het veroorzaken van de 11 meter. Als hij even later een lange bal pakt maakt hij een schoppende beweging richting Marcel. De scheids fluit en een ieder, ook aan Groninger Boys zijde, denkt dat de keeper zijn biezen kan pakken. De scheids laat het echter bij een mondelinge waarschuwing. De trainer van Groninger Boys overweegt zijn keeper er uit te halen. Even later is een speler van Groninger Boys de weg ook kwijt en wil vechten met het publiek. Dit gebeurd gelukkig niet maar levert hem wel geel op.

In de rust geeft de trainer aan dat er nog alle kansen zijn om de stand te veranderen en met het vertrouwen hierin begint de tweede helft. Wederom wordt Marcel in de mangel genomen wat een tweede penalty oplevert. Nu mag Patrick Somers deze nemen. Hoewel de keeper voor de goede hoek kiest gaat hij er wel in en is het 1-1.

Nu zal de rest ook wel goed komen. Echter binnen niet al te lange tijd wordt het weer 2-1. Een aanvaller van hun krijgt tijd en ruimte om aan te leggen en doet dit perfect. De bal verdwijnt, voor Limme onhoudbaar, in de bovenhoek. Even gaan de koppies naar beneden maar de draad wordt weer opgepakt. Peize krijgt ver buiten de 16 meter van de tegenstander een vrije trap Robert neemt de bal en gooit al zijn gram in de bal. Deze slaat, iets van richting verandert, als een granaat in achter de keeper. 2-2. Peize probeert door te drukken maar ook Groninger Boys valt aan. Bij mannelijke duels levert dit Martijn en Arnold een gele kaart op.

Het blijft bij deze stand zodat 1 punt meegenomen kan worden. Vooral het eerste kwartier had er meer ingezeten doch uiteindelijk moet men tevreden zijn. Er werd ondanks het benauwende weer geweldig gestreden wat ook goed was om te zien. Volgende week staat Gronitas op ons sportpark en die zullen zeker proberen drie punten mee te nemen naar Stad. Aan Peize de taak de punten hier te laten.
pi_41904262
Zal ik ook een duit in het zakje doen?
quote:
Penalty-koning....

Onder warme weersomstandigheden werd er afgetrapt op veld 4, nou ja veld???? Sparta moest het vandaag opnemen tegen Den Ham B1. Vanaf het begin af aan werd er goed en vooral lekker fanatiek gespeeld door Sparta. Het fysiek mindere Den Ham moest direct alle zeilen bijzetten. Sparta kwam echter al vroeg in de wedstrijd op een 1 - 0 voorsprong. De vrije trap werd in eerste instantie nog gekeerd, maar de alerte Damien wist in tweede instantie de bal alsnog binnen te tikken. Niet veel later wist Peter door de verdediging van Den Ham heen te komen, waarna hij netjes de 2 - 0 op het (niet aanwezige) scorebord te zetten. Met deze stand kon Sparta de wedstrijd normaal gesproken eenvoudig uitspelen. Tot de 30e minuut ging het ook allemaal goed. Een opstuiterende bal raakte in het drukke 16 metergebied de hand van een Sparta speler waarna de tot dan toe goed leidende scheidsrechter een penalty gaf aan onze gasten. Den Ham nam dit cadeautje van de scheids uiteraard met beide handen aan en wist zo een beetje terug te komen in de wedstrijd.

In de tweede helft wist Sparta wederom snel te scoren de net ingebrachte Douda was al in de 6e minuut de 3 - 1 aan te tekenen. En zo keek Sparta wederom tegen een riante voorsprong aan. Sparta nam nu iets gas terug en de wedstrijd werd iets gelijkwaardiger. Echte grote kansen waren er niet totdat er binnen de 16 meter een lichte overtreding gemaakt werd velen hebben deze overtreding niet eens gezien, maar de scheidsrechter wel en wederom werd er een strafschop toegekend. En net als in de eerste helft wist Den Ham deze te verzilveren. Dit moment was een domper voor Sparta. Dit samen met een beetje vermoeidheid kwam het spel zeker niet ten goede. Uiteindelijk na 5 minuten blessure tijd wist Sparta de punten voor de tweede keer in eigen huis te houden.
Bloed, zweet en tranen!
pi_41904313
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je alleen maar zeiken hier of heb je ook nog argumenten?
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 17 september 2006 @ 22:36:25 #161
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904370
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zal ik ook een duit in het zakje doen?
[..]

'Cadeautje van de scheids', ik heb ze ook allemaal weer voorbij horen komen.

Leukste van vandaag:

"Volgende week fluit je weer 6e klasse, scheids!"
pi_41904418
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:20 schreef Jojoortje het volgende:

Jij voetbalt zeker bij Drienerlo
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 17 september 2006 @ 22:37:56 #163
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904437
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nee, Tubantia.
pi_41904483
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Nee
Noot noot.
pi_41904500
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

'Cadeautje van de scheids', ik heb ze ook allemaal weer voorbij horen komen.

Leukste van vandaag:

"Volgende week fluit je weer 6e klasse, scheids!"
Het waren toch echt overtredingen hoor. Ik heb trouwens na afloop van iedereen een hand gekregen en het was sportief aan beide kanten, geen geklaag. Maarja als de thuisclub de wedstrijd verliest dankzij die pingel in de laatste minuut ofzo dan fluit je opeens slecht Het is heel eerg afhankelijk van het moment soms
Bloed, zweet en tranen!
pi_41904578
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee, Tubantia.
Och is ook in de buurt

Maar helaas, geen damesvoetbal in mijn groep Heb jij toch wel Stan?
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 17 september 2006 @ 22:41:33 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904601
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Het waren toch echt overtredingen hoor. Ik heb trouwens na afloop van iedereen een hand gekregen en het was sportief aan beide kanten, geen geklaag. Maarja als de thuisclub de wedstrijd verliest dankzij die pingel in de laatste minuut ofzo dan fluit je opeens slecht Het is heel eerg afhankelijk van het moment soms
Klopt, een vrije trap wel of niet geven bepaalt of je goed of slecht fluit. De nuchterheid houdt op wanneer men het sportpark betreedt. Soms wel jammer.
  zondag 17 september 2006 @ 22:42:34 #168
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904638
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Och is ook in de buurt

Maar helaas, geen damesvoetbal in mijn groep Heb jij toch wel Stan?
Nee, ik fluit op zondag. In district Noord is al het damesvoetbal op zaterdag. Als invaller doordeweeks zou het wel kunnen, zo heb ik vorig jaar ook nog een dameswedstrijd gefloten. Ik vind het lastiger en minder leuk om te doen trouwens.
pi_41904725
Ik moet zeggen tot nu toe gaat het seizoen wel lekker. Nog geen vervelende wedstrijden gehad (1x 7x keer geel maar ik vond nog steeds dat ik goed floot ) en niks uit de hand of geklaag na afloop. Ik moet alleen (net zoals jij Stan) wat minder discussieren en sinds ik een week geleden meteen geel trok tegen spelbederf na 8 minuten ga ik dit ook vaker doen. Je voorkomt agressie / irritatie en spelers weten meteen waar de grens ligt en wagen het niet om dat een tweede keer te doen. Houdt de wedstrijd lekker rustig
Bloed, zweet en tranen!
  zondag 17 september 2006 @ 22:46:17 #170
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41904785
Precies. Het zijn kinderen, ze willen (onbewust?) graag duidelijkheid en duidelijke grenzen. Daar houden ze zich dan ook wel aan.

Het verhaal van Braamhaar bij PSV-Ajax is duidelijk: hij gaf de spelers te veel vrijheid. Spelers kunnen dat helemaal niet aan.

Ik heb dit seizoen twee wedstrijden met een vervelend gevoel beëindigd, ook omdat ik zeer zelfkritisch ben. Ik wil nadenken over m'n houding. Ik heb in m'n zelfrapportage gezet: "misschien ben ik wel de scheidsrechter geworden, die ik als speler zo irritant vond". Dat moet natuurlijk niet.
pi_41908093
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee, ik fluit op zondag. In district Noord is al het damesvoetbal op zaterdag. Als invaller doordeweeks zou het wel kunnen, zo heb ik vorig jaar ook nog een dameswedstrijd gefloten. Ik vind het lastiger en minder leuk om te doen trouwens.
Een vriend van mij is ook scheidsrechter en die zei hetzelfde over het (hoofdklasse) damesvoetbal. Ze hadden een enorm grote bek, maar voetballen konden ze niet, zei hij.
pi_41925498
Daar wil ik me graag bij aansluiten. Wat een gemekker zeg. (is al weer half jaar geleden, hoor)
pi_41933422
whaha gelukkig nog geen ervaring
Bloed, zweet en tranen!
pi_41934516
Je moet het wel een keertje meemaken natuurlijk.
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:05:29 #175
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_41955448
Op vi.nl heb ik deze week een zeer opvallend incident gelezen. Een Braziliaanse scheids keurt een doelpunt van een ballenjongen goed.

Het ergste van allemaal was dat de scheidsrechter een vrouw was.
pi_41957500
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Op vi.nl heb ik deze week een zeer opvallend incident gelezen. Een Braziliaanse scheids keurt een doelpunt van een ballenjongen goed.

Het ergste van allemaal was dat de scheidsrechter een vrouw was.
Daar is een topic over (geweest). Het was gewoon een geldig doelpunt. De ballenjongen liet alleen maar zien dat de bal door het net heen was gegaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41960897
Meen je dat Bos? Ik zat met een schuin oog te kijken en ik meende dat de ballenjongen hem er in legde en de scheidsrechter het doelpunt goedkeurde. Dat was dus niet zo?
pi_41962293
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meen je dat Bos? Ik zat met een schuin oog te kijken en ik meende dat de ballenjongen hem er in legde en de scheidsrechter het doelpunt goedkeurde. Dat was dus niet zo?
Ja, teminste dat is wat ik uit dat topic haalde. Het schot ging dus eerst erin, maar door in gat in de net, leek het alsof het naast was. De ballenjongen schoot de bal toen nog een keer door dat gat om duidelijk te maken dat het een doelpunt was.

Teminste dat haal ik uit dat topic.

Braziliaanse ballenjongen scoort gelijkmaker!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41962357
"Ondanks minutenlange protesten bleef zij (gesteund door haar grensrechter) achter haar beslissing staan: 1-1"
Noot noot.
pi_41962915
Vrouwelijke scheidsrechters vind ik enorm moedig.
pi_41966700
Tja, de vrouwelijke scheidsrechters krijgen wel meer kritiek van de spelers/omstanders, vanwege het feit dat ze dus 'vrouw' zijn. Het is maar net of je er tegen kan als vrouwelijke scheids!
Ik vind het jammer dat in de eredivisie geen vrouwelijke scheidsrechters zijn. Het is toch algemeen bekend dat vrouwen meer dingen tegelijk kunnen en zien? Ik begrijp heus wel dat 90 % van de mannen hier het niet met mij eens is, omdat ze vrouwen gewoon minder goed vinden dan de mannen en dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal enz, wat natuurlijk onzin is. Dus kom niet met zo'n argument aan
Noot noot.
pi_41967527
Ben jij wel een beetje lief voor de scheidsrechter, Jojoortje?
pi_41970088
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben jij wel een beetje lief voor de scheidsrechter, Jojoortje?
Af en toe Als jij ons zou fluiten ben ik wel lief
Noot noot.
pi_41971363
vrouwen in het voetbal zijn 9 van de 10 keer 'mannen' dus een vrouwelijke scheidsrechter wordt als een nicht gezien en dat is niet geaccepteerd in de voetballerij
pi_41971417
Deze geweldige logica ontgaat mij even.
pi_41971452
Het is vervelend als je uitspraken doet die je zelf als geniaal beschouwd, maar niemand ze begrijpt
pi_41980056
Volgens mij gaat ie ook niet op.
pi_41980299
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Tja, de vrouwelijke scheidsrechters krijgen wel meer kritiek van de spelers/omstanders, vanwege het feit dat ze dus 'vrouw' zijn. Het is maar net of je er tegen kan als vrouwelijke scheids!
Ik vind het jammer dat in de eredivisie geen vrouwelijke scheidsrechters zijn. Het is toch algemeen bekend dat vrouwen meer dingen tegelijk kunnen en zien? Ik begrijp heus wel dat 90 % van de mannen hier het niet met mij eens is, omdat ze vrouwen gewoon minder goed vinden dan de mannen en dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal enz, wat natuurlijk onzin is. Dus kom niet met zo'n argument aan
We hebben wel eens een vrouwelijke grensrechter gehad geloof ik, er is er zelfs een die UEFA cup gevlagd heeft, alleen vrouwelijke scheidsrechters in de profliga's heb ik ook nog nooit gezien eerlijk gezegd....
Bloed, zweet en tranen!
pi_41980308
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze geweldige logica ontgaat mij even.
Jou ontgaat wel meer....
Bloed, zweet en tranen!
pi_41990488
Ik heb volgens mij nog nooit een vrouwelijke scheids gehad Zou ik wel een keer willen hebben. Misschien ga ik dan wel minder tegen de scheids in? Of juist niet? Wie weet

Maarem, ik ga trainen!
Noot noot.
pi_41991591
Vrouwelijke scheidsrechters zouden inderdaad damesvoetbal moeten fluiten. Dat lijkt me voor alle partijen het beste.
pi_41994052
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een vrouwelijke scheids gehad Zou ik wel een keer willen hebben. Misschien ga ik dan wel minder tegen de scheids in? Of juist niet? Wie weet

Maarem, ik ga trainen!
Ik denk dat jullie eerst een paar keer moeten promoveren
Bloed, zweet en tranen!
pi_41994188
Jojoortje, als je ruim op tijd aangeeft, wil ik jullie best een keer fluiten.
pi_41998332
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie eerst een paar keer moeten promoveren
We speelden vorig jaar best hoog hoor! (2e klasse!)
Noot noot.
pi_41998423
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, als je ruim op tijd aangeeft, wil ik jullie best een keer fluiten.
Dat is toevallig! We hadden net een bespreking met het hele team. Dat ging over dat we een scheidsrechter tekort hebben. Wij moeten dat namelijk zelf regelen en dat is best moeilijk!
Dus graag!
Noot noot.
pi_41999078
Als ik bij mn ouders ben, kan het wel een keertje.
pi_42003965
Als je dat maar in de hand kan houden. Over kaarten kan dan natuurlijk worden onderhandeld, lijkt me

[off-topic]Moet je zaterdag nog met t eerste meedoen tegen De Fivel (zie topic), ik perongeluk wel.[/off-topic]
pi_42017589
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je dat maar in de hand kan houden. Over kaarten kan dan natuurlijk worden onderhandeld, lijkt me
Dat lijkt me ook een van weinige voordelen
Bloed, zweet en tranen!
pi_42019274
Gollem, nee, ik doe niet mee, hoor. Succes!!
  zondag 24 september 2006 @ 09:25:09 #200
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087638
Even een tijdje fluiten afgezegd vanwege wat persoonlijke problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')