abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41650862
Haha, nee ok..
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:13:20 #77
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41650898
Zou je mogen optreden tegen spelers die hun eigen ploeggenoten uitschelden of beldigen?
Ik heb het nog niet echt mee gemaakt hoor.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_41650927
Ja, was een keer bij Borussia Dortmund,. Lehmann en Amoroso. Rode kaart voor eentje of allebei.
je moeder is m'n broer
pi_41651757
Newcastle ook toch, die vechtpartij met - ik meen - Bowyer en Deyer?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41651864
Persoonlijk vind ik het een beetje triest als je gelijk met geel gaat wapperen wanneer een opmerking naar je toe geschreeuwd wordt als er een vrije trap tegen wordt gegeven; een beetje inleven mag best. Je hoeft je niet helemaal verrot te laten schelden, maar als scheidsrechter moet je wel een beetje kunnen incasseren qua kritiek en opmerkingen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:57:21 #81
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41651957
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje triest als je gelijk met geel gaat wapperen wanneer een opmerking naar je toe geschreeuwd wordt als er een vrije trap tegen wordt gegeven; een beetje inleven mag best. Je hoeft je niet helemaal verrot te laten schelden, maar als scheidsrechter moet je wel een beetje kunnen incasseren qua kritiek en opmerkingen.
Klopt heb je helemaal gelijk in maar als er in 10 minuten tijd meer geouwehoer is geweest dan balcontacten mag ik toch zeker wel optreden of zie ik dat verkeerd?
(Hans teeuwen)
pi_41652051
Dan zeg je "man ga spelen", dan blaas je op je fluitje, neemt de tegenpartij de vrije trap al en heeft die andere ploeg een probleem omdat ze allemaal om je heen staan... Dan is het toch hun eigen schuld en zullen ze het minder snel doen. Lijkt mij dan - puur hypothetisch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_41652077
Lichteraan; ik weet niet hoe de situaties zijn. Maar als je eerst gewaarschuwd hebt en dergelijke, dan moet je uiteindelijk wel geel trekken. Maar zelf heb ik een beetje een hekel wanneer scheidsrechters, zeker in lagere klassen, echt de baas gaan spelen. Het maakt het er echt niet leuker op.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:01:20 #84
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41652086
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan zeg je "man ga spelen", dan blaas je op je fluitje, neemt de tegenpartij de vrije trap al en heeft die andere ploeg een probleem omdat ze allemaal om je heen staan... Dan is het toch hun eigen schuld en zullen ze het minder snel doen. Lijkt mij dan - puur hypothetisch.
Helpt niet want dan krijg je weer gezeik dat de vrije trap te snel word genomen.
(Hans teeuwen)
pi_41652204
Je moet ze ook wel eerst waarschuwen. En als de bal op de goede plek stilligt en een eventueel muurtje op afstand staat (dat is natuurlijk wel een probleem eventueel ), dan mag de scheids gewoon die vrije trap laten nemen natuurlijk.

Maar je moet wel een grens trekken inderdaad.
pi_41652247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja, we kennen de kaarttrekker, daar houdt niemand van. Het ene protest is het andere niet.

Maar vind je de voetballer an sich ook niet een beetje eigenaardig? Waarom zou de scheidsrechter uberhaupt moeten opvoeden of worden lastig gevallen? De kaarten moet je in dit verband ook als een secundaire arbeidsvoorwaarde zien. Als kinderen schelden, zet je ze ook apart. Voor hen leerzaam en wel zo rustig voor jou.

Ik zou zeggen, als men voortaan de Gilles de la Tourette-voetballer behandelt voor zijn probleem, dan wordt het een stuk gezelliger op de velden en de stadions.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:36:46 #87
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41653156
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef okee6 het volgende:

[..]

Tja, we kennen de kaarttrekker, daar houdt niemand van. Het ene protest is het andere niet.

Maar vind je de voetballer an sich ook niet een beetje eigenaardig? Waarom zou de scheidsrechter uberhaupt moeten opvoeden of worden lastig gevallen? De kaarten moet je in dit verband ook als een secundaire arbeidsvoorwaarde zien. Als kinderen schelden, zet je ze ook apart. Voor hen leerzaam en wel zo rustig voor jou.

Ik zou zeggen, als men voortaan de Gilles de la Tourette-voetballer behandelt voor zijn probleem, dan wordt het een stuk gezelliger op de velden en de stadions.
Kijk goed gesproken
(Hans teeuwen)
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:39:03 #88
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41653227
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lichteraan; ik weet niet hoe de situaties zijn. Maar als je eerst gewaarschuwd hebt en dergelijke, dan moet je uiteindelijk wel geel trekken. Maar zelf heb ik een beetje een hekel wanneer scheidsrechters, zeker in lagere klassen, echt de baas gaan spelen. Het maakt het er echt niet leuker op.
Ik maak voor de wedstr duidelijke afspr met beide aanvoerders in hoeverre ik commentaar accepteer,aan hun de taak om te bepalen of ik moet optreden of niet.
Dit om problemen tijdens de wedstr te voorkomen en zo kunnen ze niet achteraf zegen dat ik geen afspr heb gemaakt.

In het geval van de wedstr van heden middag hebben beide aanvoerders niet het gene gedaan wat ik hun op gedragen had.
(Hans teeuwen)
pi_41653347
quote:
Lichteraan?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:47:42 #90
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41653506
quote:
Heeft niks te maken met het feit of je nu HFD klasse 4e klasse of reserve 3e klasse speeld,de voetbalregels zijn overal het zelfde en daar diend men zich ook aan te houden.
En anders gaan ze toch lekker op Rugby of een andere agressieve sport.

Ik zal voortaan ook maar aanmeldingsformulieren meenemen voor de spelers die het beter weten,kunnen ze het in de rust invullen zorg ik wel dat het bij de KNVB komt.

Het is toch te gek voor woorden dat spelers gaan bepalen en aanwijzen waar een vrije trap genomen moet worden.
(Hans teeuwen)
pi_41653622
Edje, heb je er nog wel een beetje plezier in?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:13:24 #92
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41654270
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef DeSiever het volgende:
Edje, heb je er nog wel een beetje plezier in?
Tuurlijk fluit nu al voor het 7 seizoen. Op het moment dat ik mijn auto instap en van het sportcomplex ben,gaat de knop bij mij weer om. Wanneer ik voor de wedstr aan mijn voorbereidingen begin ben ik heel geconcentreerd bezig. Ik kan me ook heel makkelijk afsluiten als ik wil .Maar ik hoor en zie bijna alles.
(Hans teeuwen)
pi_41654402
Ja, dat laatste is niet altijd een zegen natuurlijk.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:33:38 #94
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41654893
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:17 schreef DeSiever het volgende:
Ja, dat laatste is niet altijd een zegen natuurlijk.
Ik fluit nog steeds met plezier zolang ik dat heb blijf ik het doen,andere waren allang gestopt na wat ik vorig seizoen heb meegemaakt. maar zoals ik al eerder zei,wanneer ik van het complex af ben gaat bij mij de knop weer om en ben ik weer me zelf. Dat ben ik ook als scheids maar op en andere manier.
(Hans teeuwen)
pi_41656244
Sowieso respect.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:19:52 #96
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41656517
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:13 schreef DeSiever het volgende:
Sowieso respect.
Heel belangrijk kijk ook ik hou ook liever de kaarten op zak je spekt alleen de KNVB maar,en voor het geld dat je tegenwoordig moet betalen voor een kaart kan je toch lekker een paar biertjes pakken in de kantine. We komen allemaal voor ons plezier naar het voetbalveld,maar toch zijn er spelers die ondanks de gemaakte afspraken het verpesten. Nou dan kunnen ze het krijgen ook.

Ik fluit een kutwedstr en hun komen niet aan voetballen toe.
(Hans teeuwen)
pi_41656643
Ik vind je een mooie aparte gast. Welk district fluit je? De plaatsnamen zeggen me niets.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:23:28 #98
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41656682
West 2
(Hans teeuwen)
pi_41656704
Lastig daar.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:26:43 #100
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41656822
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef DeSiever het volgende:
Lastig daar.
Yep maar ik laat me niet kennen.
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')