Daar maak je een punt, maar is het nu werkelijk een discussiepunt dat ik zeg bondgenootschap en jij beweert dat Saoedie-Arabië een marionet is?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan voor jou 10 topic vullen met stof wat een islamitisch land en een natie van mensen van het boek gemeen hebben op politiek/aanbidding en op theologisch niveau.
Misschien valt dat meer mee dan je denkt, zie deze discussie, zo moeten er toch meer gevoerd worden?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziet niemand dan dat de wereld aan appeasement-politiek doet? Blinde struisvogelpolitiek, iedereen kijkt de andere kant op.²
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daar maak je een punt, maar is het nu werkelijk een discussiepunt dat ik zeg bondgenootschap en jij beweert dat Saoedie-Arabië een marionet is?
Idd, laten we daar met zijn alle toch maar even aan denken en blij mee zijn. We mogen in dit land hierover praten. Mooi tochquote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Misschien valt dat meer mee dan je denkt, zie deze discussie, zo moeten er toch meer gevoerd worden?
Net als Egypte.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef Triggershot het volgende:
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?
Yep, en reken maar dat er in meer landen zo over gesproken wordt, maar okay, niet altijd even publiekelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef _The_General_ het volgende:
Idd, laten we daar met zijn alle toch maar even aan denken en blij mee zijn. We mogen in dit land hierover praten. Mooi toch
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:
Hmm dat weet ik niet zo, vergelijkbaar op niveau van saudie?
Goed dat je dit zegt, want het leek eerder dat je dit als feit presenteerde, maar het is feitelijk een verschil in perceptie.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?
Ik durf te zeggen dat Pakistaan meer incasseert.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef Triggershot het volgende:
Ik durf te zeggen dat Pakistaan meer incasseert.
Alle reacties die van mij komen hebben ongetwijfeld een subjectieve gradatie, care II explain?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Goed dat je dit zegt, want het leek eerder dat je dit als feit presenteerde, maar het is feitelijk een verschil in perceptie.
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.
Volgens mij WTC alhoewel topics rondom cartoonrellen ook in de buurt kwamen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:14 schreef Hallulama het volgende:
Wat is trouwens het record wat betreft het cyclen van een topic? Zal wel een Enschede of een WTC topic zijn geweest?
En voor hoeveel miljard is de EU goed als suikeroom voor Israel?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.
Ja, ook in deze maakt iedereen zich er "schuldig" aan.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef damian5700 het volgende:
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik probeer een nieuw record te vestigen.
Je hebt gelijk maar ik denk toch dat het vaak een denkfout is om te stellen (of te suggeren ) dat alle Palestijnen terroristen zijn (zeg trouwens niet dat JIJ dat doet )quote:Op zondag 16 juli 2006 01:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heythuysen, het gaat mij er alleen om dat ik niet kan begrijpen waarom een volk dat vrij wilt zijn en een eigen staat wilt stichten met internationale erkenning dat denkt te bereiken door het doden van onschuldige burgers. Als er iets is wat dat tegen werkt en wat bad press geeft dan zijn het wel dode kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |