oke leukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Moet je maar niet op het world wide web gaan hangen.
is niet belangrijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:39 schreef Goochie het volgende:
dit is niet te volgen....
sjonge jonge ik heb nog niks gehad vandaag dude!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Je moet proberen eens wat minder te drinken.
Je zult na een aantal dagen merken dat je ook minder last van spinnen hebt/ minder spinnen ziet.
nee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Drifter__ het volgende:
je gaat dood...
dan moet de spin minder drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjonge jonge ik heb nog niks gehad vandaag dude!
Zucht!!!!!!ER ZAT EEN SPIN OP MIJ
en die beet en nu?
welnee ik wil jou bezighouden op je eenzame zaterdagnachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Aurelium het volgende:
Nouja, je hebt in ieder geval weer een spannend verhaal voor je collega's maandag.
Eenzame zaterdagnacht?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welnee ik wil jou bezighouden op je eenzame zaterdagnacht
lol
Nou je kunt minder krijgen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Eenzame zaterdagnacht?
Pff, nou voel ik me nog bijna zielig
Gelukkig heb ik jou nog.
hm, tis dat je meer dan twee keer zo oud bent als ik, maar anders...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou je kunt minder krijgen hoor
ben best wel nice company al zeg ik het zelf
mezelf over paard til
Aldus de ervaringsdeskundige aan het woord.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef MUUS het volgende:
Hij zit nu in een hoekje te wachten tot je gaat slapen. Als jij dan eindelijk slaapt, zal hij langzaam je gezicht gaan opeten.
Mijn neus en oren zijn alleen wat kleiner en op zich kan je je met één oog nog prima redden.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Aldus de ervaringsdeskundige aan het woord.
Is het ooit nog goed gekomen bij jou?
ik weet niet of het nog kan trappenlopenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef MUUS het volgende:
Hij zit nu in een hoekje te wachten tot je gaat slapen. Als jij dan eindelijk slaapt, zal hij langzaam je gezicht gaan opeten.
je verbeeld je dingenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik weet niet of het nog kan trappenlopen
maar god wat voelt een spin smerig op je huid
gatver het kleeft oid...echt viesssssss
http://samos.surfsnel.dsl.internl.net/b2evolution/index.php/2006/07/12/giftige_spinnen_in_nederlandquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee?
Zijn er giftige spinnen in ons land? Het was volgens mij een eh tijgerspin(netje)
je vergeet te vertellen dat dat kleine spinneke haar toch niet helemaal op kan eten. , wat een watjequote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef MUUS het volgende:
doe maar wit oke?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://samos.surfsnel.dsl(...)spinnen_in_nederland
Je gaat dus dood, dus grenen of eikenhout voor je kist?![]()
weckflesquote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://samos.surfsnel.dsl(...)spinnen_in_nederland
Je gaat dus dood, dus grenen of eikenhout voor je kist?![]()
Morgen weer een dag. Wie wat bewaart, heeft wat.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je vergeet te vertellen dat dat kleine spinneke haar toch niet helemaal op kan eten. , wat een watje
die spin![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Gatverdamme!
Gatverdammeeeeeeeeeeeee dur zat een spin op mij? Huil argh wat voelt ie vies aan!!!!!
Ulkkk ben helemaal misselijk nu en paranoia want hij zit nu ergens op de grond..gatver ik voel nog zijn klevende zuignappende pootjes op mijn arm...en toen sloeg ik het weg, zat ie ineens rilllll "walgelijk" op mijn andere hand....en nog wilde hij me niet loslaten HUILLLLLLLLLLLLLLL en toen euh en eh ik heb hem toen deraf geslagen met een ijselijke kreet en toennuhhhhhhhh nou toen uh...is ie ergens in de kamer... huillllllllllllllllllllll
Maar de vraag is nu! Waar istie nou?
![]()
Link fixedquote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
doe maar wit oke?
maar eh de link doet het niet godzijdank!!!!!!!
en eh bij fok kun je bijna niks of alles selecteren
zo is t, iemand op FOK slaapt vannacht niet lekker, denk ikquote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. Wie wat bewaart, heeft wat.
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. Wie wat bewaart, heeft wat.
oh my goddddddddddddddquote:
ik doe lekker mijn slaapkamerdeur dicht dan maar een saunaquote:Op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef rival het volgende:
die spin wacht tot je gaat slapen.. je mond open gaat.. en dan kruipt hij daar naar binnen!
Die dingen komen door de kleinste gaatjes en kiertjes heen, een dichte deur houdt ze echt niet tegenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik doe lekker mijn slaapkamerdeur dicht dan maar een sauna![]()
nee pleaseeeeeeequote:Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die dingen komen door de kleinste gaatjes en kiertjes heen, een dichte deur houdt ze echt niet tegenEn een warme broeierige kamer vinden die tropische spinnen helemaal geweldig
![]()
ja echt! daarom gaat hij in je mond kruipen! maar wees gerust. je hebt in je slaap al vaker spinnen gegeten!quote:
maar geen tochtige in en uit ademde mond, die winderige natte gaten mijden spinnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die dingen komen door de kleinste gaatjes en kiertjes heen, een dichte deur houdt ze echt niet tegenEn een warme broeierige kamer vinden die tropische spinnen helemaal geweldig
![]()
nou op discovery was eens een vrouw die werd continu door die krengen gebetenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Ze zitten ook achter mijn bed, ik zie ze altijd zitten als ik mijn kussen wegtrek en in het enge gat kijk. Dan schop ik ze of helemaal dood, zo van, mijn spin, wat doe je, of ik laat ze lekker zitten als ze klein zijn.
[afbeelding]
Heb ik tenminste geen last van wilde konijnen achter mn bed, die spinnen eten alles!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |