oke leukquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Moet je maar niet op het world wide web gaan hangen.
is niet belangrijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:39 schreef Goochie het volgende:
dit is niet te volgen....
sjonge jonge ik heb nog niks gehad vandaag dude!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:40 schreef Pony-Lover het volgende:
Je moet proberen eens wat minder te drinken.
Je zult na een aantal dagen merken dat je ook minder last van spinnen hebt/ minder spinnen ziet.
nee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Drifter__ het volgende:
je gaat dood...
dan moet de spin minder drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjonge jonge ik heb nog niks gehad vandaag dude!
Zucht!!!!!!ER ZAT EEN SPIN OP MIJ
en die beet en nu?
welnee ik wil jou bezighouden op je eenzame zaterdagnachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Aurelium het volgende:
Nouja, je hebt in ieder geval weer een spannend verhaal voor je collega's maandag.
Eenzame zaterdagnacht?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welnee ik wil jou bezighouden op je eenzame zaterdagnacht
lol
Nou je kunt minder krijgen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Eenzame zaterdagnacht?
Pff, nou voel ik me nog bijna zielig
Gelukkig heb ik jou nog.
hm, tis dat je meer dan twee keer zo oud bent als ik, maar anders...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou je kunt minder krijgen hoor
ben best wel nice company al zeg ik het zelf
mezelf over paard til
Aldus de ervaringsdeskundige aan het woord.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef MUUS het volgende:
Hij zit nu in een hoekje te wachten tot je gaat slapen. Als jij dan eindelijk slaapt, zal hij langzaam je gezicht gaan opeten.
Mijn neus en oren zijn alleen wat kleiner en op zich kan je je met één oog nog prima redden.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Aldus de ervaringsdeskundige aan het woord.
Is het ooit nog goed gekomen bij jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |