weetik, maar ik denk gewoon, k zet het even in zon ding, dan is het duidelijk dat het over de serie gaatquote:
Heb je daar de ondertiteling van gevonden (in het Engels/Nederlands)? Zo ja, PM/email me effe, alsjeblieftquote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef swisz het volgende:
[..]
Ik heb je een email gestuurd op info [at] superfoon.nl
Misschien even een nieuw topic las vegas IV ja
heb net ook aflevering 2, 3 en 4 gedownload, die zijn zeker net zo leuk als aflevering 1 van gister![]()
Inderdaad, eerst kan hij niet in die gigantische bewakingsruimte blijven, en een seizoen later kruipt hij door luchtroosters...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef static het volgende:
Mike was toch zo ontzettend claustrofobisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door static op 13-05-2007 00:37:39 ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik wel zeggen dat jou berichtje een behoorlijke spoiler is dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door myxo op 13-05-2007 00:11:34 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |