abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juli 2006 @ 20:15:28 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_39859256
Zoals iedere 3de week in juli had de Libelle weer een avond georganiseerd voor breiende keukenprinsessen.
Dit jaar stond het in het teken van 'Ik ben vrij dus ik Brei'
Daarom waren er veel vrijgezelle dames maar ook heren, zoals ik, op de avond afgekomen.
Het begon al op het terras, de wollen sokken die de gastheer op de waslijn had gehangen zorgden voor een ongedwongen sfeer. Niemand die schroomde om door te breien en er een gezellige sfeer van te maken. Zoals het hoort bij een breikransje was er koffie genoeg en kreeg iedereen een heerlijk koekje.
Eenmaal binnen waren we van harte welkom en gingen de breipatronen van hand tot hand.
De chef-kok had daar handig op ingespeeld en had een brei gemaakt van alle door ons geopperde wensen. Er was geen touw aan vast te knopen en we lagen in een deuk.
Zeker 6 nieuwe patronen had ie verwerkt in de zes delicatessen die we voorgeschoteld kregen.
Van Truffels had ie truitjes gemaakt bijvoorbeeld, die we met breinaalden moesten opeten.

Het gebrei kreeg geen einde toen de hoofdmaaltijd ter tafel kwam.
Onze magen waren amper bestand tegen deze golf van lekkerbreien. Breieend, breiworst omwikkeld door breistebrood, breinetels gefonduurd in breistepap.
En dan te bedenken dat we na elk gerecht ons te goed konden doen aan breiwijn, gebreid in een echt breiklooster.

Het apperatief kostte menigeen enkele halen maar eenmaal genietend van deze uitgebreide delicatesse was er geen breien meer aan. Uitgebreid zakten we onder de tafel genietend van het ongebreidelde raffinement ons voorgeschoteld.

De Libreie is voor ons werkelijk de hemel op aarde. Ook leuk dat de menu-kaart helemaal in braille was.

Hier gaan we een staartje aan breiden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39863471
wat een breierig topic!

alleen niks voor cul, ik wacht tot [HOB] komt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')