nee israel doet heul nooit watquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:47 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Als Israel Iran toen heeft bedreigt om dat land van de kaart te vegen wel ja maar Israel heeft dat niet gedaan , Iran heeft de laaste 6 maanden weet ik hoeveel keer Israel bedreigt om Israel totaal te vernietigen.
en tegelijkertijd wensen ze de gehele moslimbevolking doodquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Zover zijn mensen met Holocaustrofobie geïnfecteerd: ben je tegen zionisten dan ben je meteen antisemiet. Triest.
kom op Baaj,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
trouwens Arnold_fan, wil je volgende keer gewoon niet posten ipv jezelf nog dommer voor te doen dan deze vorige post, want ik noem joden geen zionisten, ik noem zionisten zionisten.
joden hebben er verder weinig mee te maken.
de israelieten hebben in meerderheid nu zelf een hekel aan de zionisten,
weet waar je over praat aub.
Erger nog, moslims hoeven maar even met de Koran zwaaien dan is het weer raak omdat religie "slecht" is. Aan de andere kant hebben ze niets tegen het op religieuze gronden stichten van een staat (Israel). Is wel meten met twee maten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en tegelijkertijd wensen ze de gehele moslimbevolking dood
humor ist niet? dat krijg je nou met slecht geinformeerde kutjeugd.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:50 schreef Orwell het volgende:
[..]
kom op Baaj,
een beetje respect voor de arend-jan boekestein adepten op dit forum...
voor hun infomatie-verschaffing moeten ze het hebben van de Telegraaf, het 8uur journaal en Cnn
van hun geloof mogen ze niet kijken/luisteren naar alternatieve nieuwsbronnen/ docu's...dat is alleen maar conspiracy-onzin
Man hou toch 's op met die flauwekul zeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef Orwell het volgende:
plus:
ze vereren lieden als, de grote denkers Bush jr en de hoogbegaafde intellectueel Arnold Z.
dat zijn het zeker!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Man hou toch 's op met die flauwekul zeg.
Wat een dooddoeners.
Kan niet. De President moet in Amerika geboren zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat zijn het zeker!
arnie moet het nog bewijzen, maar God verhoede de dag dat deze oostenrijkse nazi on steroids president van de usa wordt
Als je "Amerika" hier vervangt door "een kleine groep die de Amerika gegijzeld houdt" ben ik het met je eens. Het is namelijk niet in het belang van Amerika en de Amerikaanse burger (die er al helemaal niet op zit te wachten).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:41 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het plan is geweest van Amerika/Israel zodra ze 1 aanleiding hebben de boel laten escaleren en Iran uitlokken
NS, ik zie zowaar wat nuance in die post.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je "Amerika" hier vervangt door "een kleine groep die de Amerikaanse regering gegijzeld heeft" ben ik het met je eens. Het is namelijk niet in het belang van Amerika en de Amerikaanse burger (die er al helemaal niet op zit te wachten).
Dat voorstel is afgestemd. Ergens vorig jaar al.quote:
De wet is verouderd'', zegt Hatch, die net als Schwarzenegger tot de Republiekijnen behoort.quote:
die wet word onder bush aangepast.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan niet. De President moet in Amerika geboren zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die wet word onder bush aangepast.
Plus dat de troepen zijn nu al ongeveer tot het uiterste ingezet. Er zit notabene National Guard in Irak, iets waarvoor het nooit bedoeld was. Stel dat de Persische Golf beveiligd moet gaan worden omdat het tot oorlosgebied verklaard wordt. Hoeveel heb je dan wel niet nodig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
NS, ik zie zowaar wat nuance in die post.
Klopt, een overgrote meerderheid van de Amerikaanse bevolking zit echt niet te wachten op nog meer rotzooi.
het is ook nooit saai met clowns dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef -scorpione- het volgende:
BushIk hoop dat hij besluit dat het genoeg is geweest dan wordt het helemaal interessant. Je kunt zeggen wat je wilt maar met Bush is het bijna nooit saai
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bij "CIDI" ben ik opgehuden met lezen...
quote:Shoot the messenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |