Mij best, Filistijnen !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Wanneer gaan we de Palestijnen nou weer noemen zoals ze echt heten en zijn: Filistijnen.
ja ze hebben hart voor de palestijnse zaak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De islamitsche landen Iran en Syrië willen ook wel vechten voor de islam en hebben zij niets anders?
Uw puzzel was mijn punt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Mij best, Filistijnen !
Echter...
1. Dat is naar de filistijnen.
Dat is onherstelbaar kapot.
Bron: Spreekwoorden.nl
Hoe komen we in godsnaam aan dat spreekwoord, of liever gezegd, hoe komen we er vanaf!
18 of 24quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ha die Meki.
Kun je nog ff een kratje Heineken langs brengen?
Ik weet wel dat er in het Oude Testament regelmatig gewaarschuwd is voor de Filistijnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Mij best, Filistijnen !
Echter...
1. Dat is naar de filistijnen.
Dat is onherstelbaar kapot.
Bron: Spreekwoorden.nl
Hoe komen we in godsnaam aan dat spreekwoord, of liever gezegd, hoe komen we er vanaf!
De Filistijnen waren een volk uit waarschijnlijk Kreta. Ze zijn verslagen door de Judea en verdreven. Daarna is eeuwen lang niets van hun vernomen. Er is allang bewezen dat de Palestijnen NIET van de Filistijnen afstammen maar toch echt Arabieren zijn. Al had Arafath er een handje van om zich een Filistijn te noemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de Palestijnen nou weer noemen zoals ze echt heten en zijn: Filistijnen.
Het Antisemitisme zal alleen verder groeien als Israel doorgaatquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
tis echt te grappig voor woorden hoe die israeli spokesman het doet lijken alsof israel de passieve aangevallene is
Gelukkig ben jij niet naief.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ze hebben hart voor de palestijnse zaak.
Omdat ze islamitisch zijn ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ze hebben hart voor de palestijnse zaak.
dan kunnen we de zionisten ook wel noemen zoals ze echt zijn: europeanen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Waarom zou Bush Israel moeten aanpakken? Zou wel makkelijk zijn hè als de VS het probleem Israel oplost voor de Arabieren/moslims. Nou mooi niet, Israel verdient wat steun op dit moment om zich staande te kunnen houden. Ik sta aan geen kant, maar het moet niet een beetje Israel bashen zijn die proberen zich gewoon te verdedigen. Ik vind dat de Arabische wereld veeeeel te weinig doet om deze situatie op te lossen omdat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze het moslimgeloof verachten als ze helpen samen met de joden het punt gezamelijk op te lossen en vredig samen te leven. Zo basaal is het gewoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush maakt het alleen erger
Hij weigert Israel aan te pakken
Ja, en ik snap ook niet echt wat Bush bedoelt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
tis echt te grappig voor woorden hoe die israeli spokesman het doet lijken alsof israel de passieve aangevallene is
Arafat had het ALTIJD over Filistiniquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De Filistijnen waren een volk uit waarschijnlijk Kreta. Ze zijn verslagen door de Judea en verdreven. Daarna is eeuwen lang niets van hun vernomen. Er is allang bewezen dat de Palestijnen NIET van de Filistijnen afstammen maar toch echt Arabieren zijn. Al had Arafath er een handje van om zich een Filistijn te noemen.
Ik begin anders steeds meer respect te hebben voor Israel hoe ze zich tussen al die haat en aanvallen staande proberen te houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Het Antisemitisme zal alleen verder groeien als Israel doorgaat
Palestijnen noemen zichzelf in hun eigen taal toch ook Filistini, vreemd...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef _The_General_ het volgende:
De Filistijnen waren een volk uit waarschijnlijk Kreta. Ze zijn verslagen door de Judea en verdreven. Daarna is eeuwen lang niets van hun vernomen. Er is allang bewezen dat de Palestijnen NIET van de Filistijnen afstammen maar toch echt Arabieren zijn. Al had Arafath er een handje van om zich een Filistijn te noemen.
Zoals Palestijnen in het Arabisch heten, ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Arafat had het ALTIJD over Filistini
Ik heb respect voor de burgers van Israel en de Palestijnse burgers die ondanks deze waarzin toch proberen een bestaan op te bouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik begin anders steeds meer respect te hebben voor Israel hoe ze zich tussen al die haat en aanvallen staande proberen te houden.
Antisemitisme is voor de dommen, dat is voor mensen die graag met vingertjes willen wijzen zodat ze er daarna vanaf zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
Het Antisemitisme zal alleen verder groeien als Israel doorgaat
Volgens mijn Bijbel ook hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoals Palestijnen in het Arabisch heten, ja.
jeses wat heb jij een verdraaid beeld van de wereldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom zou Bush Israel moeten aanpakken? Zou wel makkelijk zijn hè als de VS het probleem Israel oplost voor de Arabieren/moslims. Nou mooi niet, Israel verdient wat steun op dit moment om zich staande te kunnen houden. Ik sta aan geen kant, maar het moet niet een beetje Israel bashen zijn die proberen zich gewoon te verdedigen. Ik vind dat de Arabische wereld veeeeel te weinig doet om deze situatie op te lossen omdat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze het moslimgeloof verachten als ze helpen samen met de joden het punt gezamelijk op te lossen en vredig samen te leven. Zo basaal is het gewoon.
Hear hear!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de burgers van Israel en de Palestijnse burgers die ondanks deze waarzin toch proberen een bestaan op te bouwen.
Ik had al veel respect voor Israël en hoe zij zich zolang al staande heeft weten te houden te midden van vijandige landen. Met zijn allen hebben deze grote vijandige landen geprobeerd het kleine land Israël aan te vallen, maar dat is vies tegengevallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik begin anders steeds meer respect te hebben voor Israel hoe ze zich tussen al die haat en aanvallen staande proberen te houden.
mee eens, antisemitisme is een achterlijk iets, dit heeft niks met het jodenvolk te maken, en alles met het zionistische kutregime.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Antisemitisme is voor de dommen, dat is voor mensen die graag met vingertjes willen wijzen zodat ze er daarna vanaf zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |