Ik denk dat de tests wel hebben aangetoond dat het alarm goed werkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:19 schreef stFz het volgende:
steek zn banden lek, kijk of het alarm dan ook af gaat.
dan gaat het alarm weer af, en dat wil TS nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
baksteen doet wonderen
spatieknopje kapot?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Knop hem op in zijn hempje.
Ikhebnet de bezemdoor het kippenhok van mijnburen gehaald,zodat die fucking haanmij morgen niet wakker maakt
Oh dus die gozer heeft zijn banden lek geprikt om het alarm te testen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:32 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk dat de tests wel hebben aangetoond dat het alarm goed werkt.
Nee, deze user wil waarschijnlijk zijn spatieknop sparen voor later.quote:
Dat zou het ook zomaar kunnen zijn natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee, deze user wil waarschijnlijk zijn spatieknop sparen voor later.
quote:Op zondag 16 juli 2006 08:25 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik wil ook een spatieknop, die spatiebalk irriteert mij al veel te lang![]()
Je woont niet geheel ontoevallig in Venlo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:10 schreef aaipod het volgende:
En niet 1 keer. Maar de laatste 3 uur constant!! Nog even en ik geef dat ding een reden om te piepen![]()
Dan had ik dat alarm toch zelf het zwijgen opgelegdquote:Op zondag 16 juli 2006 14:53 schreef aaipod het volgende:
Heb het zekere voor het onzekere genomen en ben bij me vriendin blijven pitten. Volgens m'n broertje is die gek nog tot 2 uur doorgegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |