GRATIS zaaltjes wordt best moeiiljk denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef jpjedi het volgende:
Waar de boffers "rondhangen" op de brouwersdam.![]()
De evenementencommissie denkt voorruit en kijkt al naar de winter. We hebben een aantal BoF lanparties gehad in de regio Breda en dit is zeer goed bevallen. Echter het grootste probleem is de ruimte. We zijn uit het huiskamersegment gegroeid en het ABN-AMRO ex-hoofdkantoor in Breda ziet het niet meer zitten om ons te ontvangen.
Mochten er boffers zijn met een idee over een lokatie welke zowat vrij is van kosten dan horen we het graag. Ik denk aan bedrijfspanden of kleine feestzaaltjes welke via via te regelen zijn.
Nah laat ik zeggen: voor een habbekrats. Kijk het is gewoon niet reeel om een 500 euro met 10-en te delen alleen al voor de lokatie. Tot nu toe heb ik het altijd voor 25 euro pp kunnen regelen inclusief drank en hapjes. Voor lokatie heb ik nog nooit iets hoeven te betalen dus het is wel mogelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
GRATIS zaaltjes wordt best moeiiljk denk ik
Speel je BF2?quote:
Dat zeg ik! Weet je hoe weinig toffe Benelux (ping) servers er zijn in SF.. het is triest!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef staticdata het volgende:
puntje
trouwens, nu geen enkele boffer op de server en toch 32 man vol!![]()
ik zeg, we moeten vaker SF doen![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef staticdata het volgende:
puntje
trouwens, nu geen enkele boffer op de server en toch 32 man vol!![]()
ik zeg, we moeten vaker SF doen![]()
Het scoutinggebouw in Odijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef jpjedi het volgende:
Waar de boffers "rondhangen" op de brouwersdam.![]()
De evenementencommissie denkt voorruit en kijkt al naar de winter. We hebben een aantal BoF lanparties gehad in de regio Breda en dit is zeer goed bevallen. Echter het grootste probleem is de ruimte. We zijn uit het huiskamersegment gegroeid en het ABN-AMRO ex-hoofdkantoor in Breda ziet het niet meer zitten om ons te ontvangen.
Mochten er boffers zijn met een idee over een lokatie welke zowat vrij is van kosten dan horen we het graag. Ik denk aan bedrijfspanden of kleine feestzaaltjes welke via via te regelen zijn.
Tsja, ik zit al een jaar of vijf bij een andere clan, en die ga ik niet verlaten- maar we spelen daarmee geen BF2-wars of ladders (te weinig geinteresseerden). Ik zal in ieder geval eens wat BoF servers in de favorites zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Speel je BF2?
Officieel meld je je aan op www.bandoffokkers.nl/forum. Je gaat er hier op los spammen en je speelt af en toe een spelletje met de homo`s.
Echter Baus kan het nog veel mooier verwoorden.![]()
quote:JeePee zegt:
nog in Egypte?
JeePee zegt:
met msn in de woestijn?
Ja3far zegt:
yup .... ff BF2 spelen tussen de piramides
Ja3far zegt:
met een ping van 6
JeePee zegt:
ideaal man!
Als je voor ladders en wars komt dan ben je zowat aan het slechtste adres van het melkwegstelsel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:52 schreef charon het volgende:
[..]
Tsja, ik zit al een jaar of vijf bij een andere clan, en die ga ik niet verlaten- maar we spelen daarmee geen BF2-wars of ladders (te weinig geinteresseerden). Ik zal in ieder geval eens wat BoF servers in de favorites zetten.
En ja, ik speel af en toe wel eens een verloren uurtje:
[afbeelding]
LOL- nou, das bij ons dus ook zo. We hebben altijd wel SOF2 Ladders gespeeld, en met succes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je voor ladders en wars komt dan ben je zowat aan het slechtste adres van het melkwegstelsel.We hebben ooit 1 war gewonnen op een lan en dat was onze warhistorie.
![]()
Verder zijn we een gezelligheidsclan en je bent altijd welkom om te komen spelen op de server.![]()
Ben je naam nog niet tegengekomen maar waarom zo'n enge afbeeldingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:44 schreef charon het volgende:
[..]
LOL- nou, das bij ons dus ook zo. We hebben altijd wel SOF2 Ladders gespeeld, en met succes.
Ik heb de BoF server gevonden, zit er nu mijn tijd te verdoen
Je avatar, wtf is het?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef charon het volgende:
Huh? Eng? Waar?
Een nieuwe diepzee-vis die jaar geleden of zo ontdekt is... LOLquote:
Wat betreft de lan-party, een lan-party in de buurt van Den Haag/Leiden is ook wel keertje handig..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Is het trouwens heel het weekend dan of alleen vandaag??
als het simpel is om al die kettingen enz. van je muur af te schroeven is 30 m2 redelijk voldoende denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat betreft de lan-party, een lan-party in de buurt van Den Haag/Leiden is ook wel keertje handig..![]()
Verders weet ik niet zo 1 2 3 een locatie.. Heel misschien in mijn kelder, maar dan moet ik zorgen dat die verbouwing voor die tijd klaar is en de 4 extra groepen aangesloten heb.
Ligt er ook aan hoeveel man natuurlijk, kelder is 30 m2 groot.
Dat is met vanilla ook in het weekend, dat het rond 1.38 uur nog vol is.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:38 schreef RudyCarell het volgende:
WOW nog steeds mensen op de server... moeten we vaker doen!
Nieuwe drivers van je videokaart al? Kan je videokaart het wel aan? Welke heb je?quote:Op zondag 16 juli 2006 09:35 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Hoe krijg ik die demo nou aan de praat, ik snap er geen hol van. Als ik hem opstart krijg ik 1 seconde zwart beeld daarna weer gewoon windows.
DAt is de boosdoener... BF2 draait niet op Intel onboard graphic chipsquote:Op zondag 16 juli 2006 10:00 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb het spel nog niet dus wil ff kijken hoe het er allemaal uit ziet.
Ik heb een Intel Extreme Graphics 2 onboard kaartje. 64 MB. Weet dat het wat weinig is maar ik ga binnenkort een nieuwe kopen.
Ben nu ff de nieuwste drivers aan het downloaden.
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:00 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb een Intel Extreme Graphics 2 onboard kaartje. 64 MB.
Hehe..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef Timminater het volgende:
[..]
als het simpel is om al die kettingen enz. van je muur af te schroeven is 30 m2 redelijk voldoende denk ik. je hebt toch wel verlichting daar hoop ik ??
Allang verstuurdquote:Op zondag 16 juli 2006 10:11 schreef BattleLies het volgende:
Mannen van BoF: Hoe staat het met de foto's ??????????????????????
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:00 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb een Intel Extreme Graphics 2 onboard kaartje. 64 MB. Weet dat het wat weinig is maar ik ga binnenkort een nieuwe kopen.
Ben nu ff de nieuwste drivers aan het downloaden.
heb wel eens een filmpje gezien van een jumbo die net op wilde stijgen en er achter reed een brandweerwagen. die werd zo de zee in geblazenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bf2 kun je daarmee wel vergeten
http://www.youtube.com/watch?v=WTLGsEErWJY
Met die wind moet je gaan vliegerenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:19 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
![]()
lachen,,...quote:Op zondag 16 juli 2006 10:19 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is met vanilla ook in het weekend, dat het rond 1.38 uur nog vol is.
Alleen met SF lijkt het alsof de server er nooit uit pleurt in tegenstelling met Vanilla... (ff afkloppen)
DVD Architect vind ik zelf een super programma maar het maken van de DVD duurde toen al snel een uur of 6. 's nachts aan laten staan en hopen op het beste want het was nogal kieskeurig op fouten enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand een progje om hoofdstukken en menu's te maken voor dvd films en ze vervolgens te branden?? Met Nero Vision kan dit maar dat programma is nogal traaaaaaaaaag
1x @ 8.5bft een vlieger opgehouden maar dan is de wind zo vlagerig en je vlieger zo onstabiel dat het te gevaarlijk is.quote:
Had dat nou niet gezegdquote:Op zondag 16 juli 2006 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alleen met SF lijkt het alsof de server er nooit uit pleurt in tegenstelling met Vanilla... (ff afkloppen)
Haha idd... net weer dus..quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:36 schreef escape_nl het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)cda49c7ee95804502d7e
Daboyz wzza verkoopt zijn account
quote:Prijs: ¤ 80,00
Volgens mij lijkt me dat echt heerlijk met zo wagentje racen over het strand, zo nu en dan een hobbeltjequote:Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DVD Architect vind ik zelf een super programma maar het maken van de DVD duurde toen al snel een uur of 6. 's nachts aan laten staan en hopen op het beste want het was nogal kieskeurig op fouten enzo.
[..]
1x @ 8.5bft een vlieger opgehouden maar dan is de wind zo vlagerig en je vlieger zo onstabiel dat het te gevaarlijk is.
Laatste keer @ dik 6bft met vlagen naar 7.5bft gevlogen. Met bijna 90km/u op de GPS over het strand geredenDat gaat haaaardd
![]()
WTF moet je nou weer met zo accountquote:Op zondag 16 juli 2006 12:36 schreef escape_nl het volgende:
Wauzersquote:Met deze account sta ik 36e van de 270530 accounts in de Helicopter ladder. Als je de score en de playtime vergelijkt met de mensen boven me, is dit eigenlijk de nr1 Helicopter account van de wereld.
Ze hebben hier al wel eens gepost. Het zijn 2 bekende chopperfreaks.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Wauzers![]()
Ik zal hem ff een linkje sturen van dit topic![]()
Gisteren wel 404 uit de lucht gehaald... maar wazza zal voor mij wel lastig wordenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:36 schreef escape_nl het volgende:
Ben jij gek!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:32 schreef Razorback het volgende:
Shadows moest je trouwens toch uitzetten om dan poppetjes eerder te zien?
JA en dan om de 2 1/2 minuut crashenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben jij gek!
Alles op ultra turbo superdasuppa maximum.
Toch Rudy?![]()
Wie??quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef kievit19 het volgende:
dalijk vertrekken naar een concert van agnostic front!!!
Ik heb een highend systeem net als Rudy en wij verrekken om dan kwaliteit naar beneden te zetten om beter te presteren.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
JA en dan om de 2 1/2 minuut crashen![]()
als je dan alles naar beneden gaat gooien ben je idd ziek! En ik heb met ferdi al eens bewezen dat je met dikke graphx ook kunt ownenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb een highend systeem net als Rudy en wij verrekken om dan kwaliteit naar beneden te zetten om beter te presteren.![]()
Gister nog zilver met vliegen dus het vliegen lukt ook wel al ging er gister ook een potje echt gewoon kut. Maar ja, kleinigheidje blijf je houden.![]()
Wheels haalt me zo op en we gaan een bbq-tje genieten met ons oude motorteam.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
JA en dan om de 2 1/2 minuut crashen![]()
Waar heb je die vandaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Niet meer! Na wat gekloot met amd dual core patches...
Maar waar heb je hem dan vandaan die patch?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Nergens last van, heb een 3800 + X2 en hoef niets op 1 core te zetten, patchen en klaar
Ik vind het jammer dat auto's niet beschadigen als je ergens tegenaan knalt. Ze moeten het wat realistischer maken, net als in Destruction Derbyquote:Op zondag 16 juli 2006 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de liefhebbers:
Need For Speed Most Wanted Carbon - Gameplay Video
Ik ben voor deze gegaan:quote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef escape_nl het volgende:
Rudy kreeg blauwe schermen, maar lees eerst eens goed en daarna op eigen risico
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=81429
Die heb ik al geinstalleerd en tot zover nog geen problemen dus hou het nog ff zo.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben voor deze gegaan:
http://www.amd.com/us-en/(...)82_871_13118,00.html
quote:
FoD Lan Party VIquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah laat ik zeggen: voor een habbekrats. Kijk het is gewoon niet reeel om een 500 euro met 10-en te delen alleen al voor de lokatie. Tot nu toe heb ik het altijd voor 25 euro pp kunnen regelen inclusief drank en hapjes. Voor lokatie heb ik nog nooit iets hoeven te betalen dus het is wel mogelijk.
We hebben natuurlijk de FoD lan party maar ik proef weinig enthousiastme onder onze leden na wat peilingen. Misschien dat Postman nog wat kan spammen hier. Echter de datum is wat ongelukiig en kort na of voor onze jubileumdag.
Het moet allemaal leuk en betaalbaar blijven en ik wil niet dat mensen afhaken omdat er drie keer in de maand wat te doen valt.
11 fusten, da's 1 pp neem ik aanquote:Op zondag 16 juli 2006 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug van een heerlijk weekendje met bijna alle vrijwillegers van Bibelot! We zaten 100m van het strand dus 2 dagen heerlijk op het strand gelegen
Nu moe en supergaar maar was het waard!
11 fusten Hertog Jan a 50 liter in 2,5 dag
Toppertje, je zal er geen spijt van krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik ga zo waarschijnlijk een NVidia GeForce 6800 GS 512 Mb kopenKan ik ook mee Battlefielden
Gekocht!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Toppertje, je zal er geen spijt van krijgen
Hup Hup Bf2 installeren, wat is/word je bf2 nickname?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:35 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Jesus, ik vraag aan die gast, weet je zeker dat het AGP is...Jaa zegt ie
Is het PCI Express. Ik herkende het niet meteen want ik heb nog nooit een PCI expres kaart gehad![]()
Kaartje weer teruggebracht dus... Gelukkig woonde die gast 5 minuten fietsen hier vandaan. Jammer!
Eerst een nieuwe AGP videokaart aanschaffen ik kan het nu nog niet spelenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hup Hup Bf2 installeren, wat is/word je bf2 nickname?![]()
Ik heb net een nieuwe 3.0 gHZ pc, dacht dat het daar wel op zou zitten...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of een nieuw moederbord kopen met een PCI Express slot...
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JAGXA5"e:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe 3.0 gHZ pc, dacht dat het daar wel op zou zitten...
Heeft iemand tips voor AGP? Volgens mij wordt de keuze nu iets ingedunt
Dan zal ik die nemen, ik weet niet wat jouw budget isquote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik kan een 7800GS kopen voor 200 doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |