Toch was hij het talent bij Ajax toen. Net als Rody Turpijnquote:Op zondag 16 juli 2006 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is echt geen schim meer van wat hij was. Is nu gewoon een luie nummer tien. Wil de bal in de voeten. Per duel wel altijd een paar mooie passjes en zijn corners en vrije trappen zijn link, maar lopen doet hij niet al te veel meer.
Toch nog bij Omniworld op proef geweest enkele maanden terug en die hadden zelfs een contract voor hem over. Verbazend.
Splinter deed het toen net na zijn debuut geweldig, onder Van Gaal. Zelfs goed in de CL toen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch was hij het talent bij Ajax toen. Net als Rody Turpijn![]()
Soccerplaza.nlquote:Vieira waarschijnlijk niet naar Ajax
Zondag 16 Juli om 14:43 Gepost door : Edwin Radstaat | (182 views)
Eerder was er sprake van een mogelijke (tijdelijke) overgang van Patrick Viera van Juventus naar Ajax. Vandaag blijkt echter dat de Fransman het komende seizoen vermoedelijk zal gaan spelen in de Engelse Premier League.
Manchester United is namelijk de onderhandelingen gestart met Juventus over een transfer van Patrick Vieira. De Fransman heeft namelijk te kennen gegeven niet met Juventus uit te willen komen in de Serie B.
Manchester United deed Vieira vorig jaar al een aanbieding toen hij vertrok bij Arsenal. Vieira koos toen echter voor Juventus. De Fransman staat tevens in de belangstelling van Inter Milan en AS Roma. Verschillende Engelse media geven echter aan dat Vieira waarschijnlijk terug zal keren naar de Engelse competitie.
Gelukkig.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou, kan dat boek ook gesloten worden.
Schilderquote:Op zondag 16 juli 2006 15:41 schreef Black-Death het volgende:
Of een backup voor de linksbackpositie...
Dikke sfeer daarzo!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:08 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=beDg2Iy_mSQ&search=%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91
Gekte, moet bij Ajax toch ook wel mogelijk zijn dit
Pfff, zo enthousiast zie je ze in de NBA echt niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:08 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=beDg2Iy_mSQ&search=%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91
Gekte, moet bij Ajax toch ook wel mogelijk zijn dit
Ooit de Pistons tegen de Pacers gezien?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Pfff, zo enthousiast zie je ze in de NBA echt niet!
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
dan zien jullie viera toch spelen op jullie eigen toernooi![]()
Ik kan het me niet voorstellen gek genoeg.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit de Pistons tegen de Pacers gezien?![]()
Dat publiek was toen nog erger dan Voetbalhooligans...evenals de spelers trouwensquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen gek genoeg.
Na 2 minuten ben ik maar gestopt met kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Was deze al gepost? Zal haast wel, maar voor de zekerheid:
De Lutte - Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |