Valt te lezen ja..quote:Op zondag 16 juli 2006 13:30 schreef rednajt het volgende:
[..]
Zomaar noem jij mij mafkees...
ik ben een voetbalkenner ja...![]()
Als je Van der Sar wilt halen moet ie spelen imo en ik denk niet dat Stekelenburg dat zou pikken...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Valt te lezen ja..
Overigens kan van der Sar bijtekenen bij Man U, dus hij hoeft volgend seizoen nog niet naar Ajax te komen.
Wat heeft stekelenburg dan te eisen? Wtf is stekelenburg dan om dingen te eisen als van der Sar naar ajax zou komen ....1 van de beste doelmannen van de wereld...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je Van der Sar wilt halen moet ie spelen imo en ik denk niet dat Stekelenburg dat zou pikken...
Je word een beetje erg irritant, mensen als jij moeten uitgeroeid worden met gif.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef rednajt het volgende:
[..]
Wat heeft stekelenburg dan te eisen? Wtf is stekelenburg dan om dingen te eisen als van der Sar naar ajax zou komen ....1 van de beste doelmannen van de wereld...
Maar van der Sar zal toch niet zo stom zijn om engeland te verruilen voor een europese middenmoter zoals ajaks?
nee jij bent zo bijdehand om hier te posten dat van der Sar voor stekelenburg op de bank zou moeten gaan zitten....quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je word een beetje erg irritant, mensen als jij moeten uitgeroeid worden met gif.Je hebt voor vandaag al wel genoeg kritiek geleverd.
Toch is Stekelenburg de kroonprins. de gedoodverfde opvolger van Sar in het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef rednajt het volgende:
[..]
nee jij bent zo bijdehand om hier te posten dat van der Sar voor stekelenburg op de bank zou moeten gaan zitten....middelmaat voor topklasse op de bank gaan zitten ....ja hoor
![]()
en daarom moet je hem niet op de bank zetten. maar vd sar komt toch niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch is Stekelenburg de kroonprins. de gedoodverfde opvolger van Sar in het Nederlands Elftal.
nou ik zou echh tniet weten waarom...omdat hij toevallig een keeper van Ajax is zeker? ja dan ben je al gauw de keeper van het nederlandse elftal......zeker als marco bondscoach blijft...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch is Stekelenburg de kroonprins. de gedoodverfde opvolger van Sar in het Nederlands Elftal.
Noem een andere keeper in Nederland die qua leeftijd een waardig opvolger zou zijn van vd Sar. Dus kom niet aan met Henk Timmer, want die is ook al op leeftijd om structureel de opvolger van vd Sar te worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef rednajt het volgende:
[..]
nou ik zou echh tniet weten waarom...omdat hij toevallig een keeper van Ajax is zeker? ja dan ben je al gauw de keeper van het nederlandse elftal......zeker als marco bondscoach blijft...![]()
let op mij woorden...1 klein foutje van Van der Sar in Oranje en de Ajax media zal gelijk om Stekelenburg gaan roepen....Jack van Gelder natuurlijk als eerste![]()
Wie heb jij op het oog dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef rednajt het volgende:
[..]
nou ik zou echh tniet weten waarom...omdat hij toevallig een keeper van Ajax is zeker? ja dan ben je al gauw de keeper van het nederlandse elftal......zeker als marco bondscoach blijft...![]()
let op mij woorden...1 klein foutje van Van der Sar in Oranje en de Ajax media zal gelijk om Stekelenburg gaan roepen....Jack van Gelder natuurlijk als eerste![]()
Kheb hem ook nog nietquote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
als ik eindelijk eens m'n SCC binnenkrijg wel ja.
Nieuws.nlquote:'Danny Blind wil bondscoach Zuid-Afrika worden'
Uitgegeven op zondag 16 juli 2006 om 14:34:47
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend
(Novum) - Danny Blind heeft interesse in het bondscoachschap van Zuid-Afrika. Dat meldt de website van Ajax Cape Town. Blind zou Gerard van der Lem als assistent willen. Beide trainers zitten zonder werk sinds ze in mei werden ontslagen bij Ajax.
'Danny Blind wil bondscoach Zuid-Afrika worden'
Zuid-Afrika is in 2010 gastheer van het WK voetbal. De nationale voetbalbond zoekt -sinds het land het WK kreeg toegewezen- naar een nieuwe coach om het zwalkende Zuid-Afrikaanse elftal zijn glans terug te geven. Bafana Bafana plaatste zich niet voor het WK dat vorige maand in Duitsland plaatsvond.
Eerder toonde de Zuid-Afrikaanse voetbalbond interesse in de Zweed Sven-Göran Eriksson. Ook de Brazilianen Alberto Parreira en Luis Felipe Scolari en de Fransman Gerard Houllier werden genoemd voor de functie. Voormalig Ajax Cape Town-trainer Gordon Igesund zei onlangs dat het beter was dat hij als Zuid-Afrikaan de nationale ploeg gaat leiden.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:45 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Kheb hem ook nog nietMaarja ik sta al in het stadionoverzicht
![]()
Een keeper van het Nederlands Eltal moet jarenlange ervaring hebben, en moet rond de 25 zijn minimaal....Van keepers is bekend hoe ouder ze zijn hoe beter ze worden. Misschien maakt Boscker van twente ook nog een goede kans....quote:
Haha, nou ik denk dat Van Meegdenburg, die achter Jaap staat, daar niet van schrikt. Die ziet er net zo uit, maar dan zonder baardje.quote:
Dat is echt geen schim meer van wat hij was. Is nu gewoon een luie nummer tien. Wil de bal in de voeten. Per duel wel altijd een paar mooie passjes en zijn corners en vrije trappen zijn link, maar lopen doet hij niet al te veel meer.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef sjimz het volgende:
Splinter krijgt trouwens steeds meer een dikke plofkop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |