Nu is het genoeg geweest. Stoppen met trollen/zuigen/uitlokken etceteraquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
Jaap Stam is alleen nog goed genoeg voor het veteranen elftal van Ajaks binnenkort....
Het zal me niks verbazen als hij een groot deel van dit seizoen weer geblesseerd zal zijn gezien zijn historie van de laatste 2 seizoenen......Hij had beter kunnen stoppen![]()
Wat denk je van boven je?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:24 schreef BadRabbit het volgende:
Kan een modje onderhand niet ingrijpen in dit topicHet is leuk dat er zoveel gepost wordt hier, maar als er dan ook nog eens wat serieus in stond
Dit soort discussies lijkt me meer op zijn plaats in ONZ
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu is het genoeg geweest. Stoppen met trollen/zuigen/uitlokken etcetera
Hoop ajaks mderators hier .....quote:Op zondag 16 juli 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu is het genoeg geweest. Stoppen met trollen/zuigen/uitlokken etcetera
En iedereen gaat er nog op in ookquote:Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
wie is die mafkees nou weer....
ik zie het stadion niet in de OPquote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Trancelocator het volgende:
En weer geüpdate.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik zie het stadion niet in de OP
edit: nu wel.
Zomaar noem jij mij mafkees...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
wie is die mafkees nou weer....
De reacties van sommige mensen ook triester dus actie reactie.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:51 schreef DeTolk het volgende:
De op wordt steeds beter.
Ik heb een paar posts van Rednajt met de reacties daarop weggehaald. Zou goed kunnen dat er posts van jou bijzatenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Hmzz worden er reacties uit dit topic verwijderd? Heb er al 2 geplaatst, maar beiden zijn ook weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |