Of je vermeldt het aantal inclusief niet-officiële wedstrijden apart.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik pas het anders wel aan als 'ie in de officiele lijst komt.nu even geen zin om weer terug te gaan rekenen.
dat wilde ik net gaan doen! zit je m'n gedachten te lezen ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of je vermeldt het aantal inclusief niet-officiële wedstrijden apart.
Nee, gewoon logisch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat wilde ik net gaan doen! zit je m'n gedachten te lezen ofzo?
Dank je voor je bijdrage!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef rednajt het volgende:
het wordt komend seizoen weer helemaal niks met ajaks
Weet je waar ik zo blij mee ben? Dat je je wel uitgedachte bijdrage zo goed weet te onderbouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef rednajt het volgende:
het wordt komend seizoen weer helemaal niks met ajaks
Stam scoort af en toe bij corners. Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef sjimz het volgende:
Het moet niet gekker worden. Stam die scoort!(of was het een penalty?)
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=58dba2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef Pritt het volgende:
Stam scoort toch meestal wel een doelpunt of 4 per seizoen?
In de Nederlandse competitie pikte hij idd af en toe zijn doelpuntje mee.. In Engeland en Italie eigenlijk niet echtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=58dba2
Ja, een aantal mensen vind het echter leuk om een bepaalde speler bij voorbaat al af te schrijven en te bestempelen als blessuregevoelig ondanks dat ze er maar weinig inzicht in hebben hoe het seizoen van die speler is verlopen en wat de toedracht van de blessures is geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:16 schreef -Wolf- het volgende:
Stam heeft vorig seizoen toch nog 25 wedstrijden meegepikt. Wel met CL erbij natuurlijk.
En BadRabbit natuurlijk.quote:
Tja, AC Milan staat bekend om het Milan Lab. De gezondheid van spelers heeft de hoogste prioriteit. Blessures vallen daar over het algemeen ook minder en spelers gaan langer mee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen vind het echter leuk om een bepaalde speler bij voorbaat al af te schrijven en te bestempelen als blessuregevoelig ondanks dat ze er maar weinig inzicht in hebben hoe het seizoen van die speler is verlopen en wat de toedracht van de blessures is geweest(ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat ik dat inzicht wél heb, volg de Italiaanse competitie ook niet op de voet)
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:33 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ik nog wel seizoenkaart koop, ben welliswaar AZ fan maar dat is te ver reizen voor me, en af en toe naar Ajax vind ik wel leuk.
Dat is natuurlijk wel weer zo jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:37 schreef Trancelocator het volgende:
En ja, bij Ajax.... ach laat ook maar zitten.![]()
Mjah als je van OV afhankelijk bent valt het toch tegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]Alkmaar ver vanaf Amsterdam, tsssk, je weet niet wat ver reizen is kerel.
![]()
Als ik naar Ajax ga zit ik 2,5 uur in de trein.....van A'dam naar Alkmaar iets van 3 kwartier, da's echt niks als je dat 1x in de twee weken doet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah als je van OV afhankelijk bent valt het toch tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |