abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39903558
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eerder zei je dit:
[..]

Dit vind ik toch tegenstrijdig. Je vindt ze favoriet maar toch zeg je dat het niets wordt met Ajax dit jaar. Dan zijn ze toch geen favoriet? Als je al weet dat het niets wordt
Luister dan moet je ook begrijpen in welke context ik dat bedoel...

Morton Olsen werdt een x aantal jaren moeiteloos kampioen met ajax maar hij kon doodleuk vertrekken...

Bij Ajax gaat het niet alleen hoe ze het worden maar hoe ze het doen...

Als er een hoop wedstrijden gewonnen worden maar op een zodanige manier dat het gewoon niet om aan te zien is dan komt er grote kritiek uit alle hoeken binnen de supportersgroepen en de media.......

Ik zeg bij voorbaat niet al dat ze kampioen gaan worden wel dat ze favoriet zijn mede door de trainer....maar als de trainer dingen wil die zijn spelers niet kunnen uitvoeren dan is hij natuurlijk ook machteloos......
pi_39903640
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:54 schreef rednajt het volgende:

[..]

Luister dan moet je ook begrijpen in welke context ik dat bedoel...

Morton Olsen werdt een x aantal jaren moeiteloos kampioen met ajax maar hij kon doodleuk vertrekken...

Bij Ajax gaat het niet alleen hoe ze het worden maar hoe ze het doen...

Als er een hoop wedstrijden gewonnen worden maar op een zodanige manier dat het gewoon niet om aan te zien is dan komt er grote kritiek uit alle hoeken binnen de supportersgroepen en de media.......

Ik zeg bij voorbaat niet al dat ze kampioen gaan worden wel dat ze favoriet zijn mede door de trainer....maar als de trainer dingen wil die zijn spelers niet kunnen uitvoeren dan is hij natuurlijk ook machteloos......
Maar leg het eens uit over de slechte aankopen dan?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:58:12 #278
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39903677
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:52 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou het ging een aantal jaar terug prima met Andy van der Meyde op rechts. Zijn we nog tot de kwartfinale gekomen.
Klopt, en laten we die niet vergelijken met een Overmars of Finidi.

Maar het is dus dan ook onzin om te stellen dat Ajax dan ook automatisch helemaal niet voor de prijzen meedoet, hetgeen rednajt ook niet doet door te zeggen dat Ajax wel dé grote favoriet voor de titel is.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:58:33 #279
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39903693
409/410 ik voor de OP.

Owja moet ik wel m'n scc voor woensdag betalen
pi_39903778
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar leg het eens uit over de slechte aankopen dan?
je kan niet praten over goede aankopen want dan zullen ze eerst het komende seizoen goed moeten presteren...

kijk een goede aankoop voor elke club zou zijn Vleira, Thuram ......van dat soort spelers weet je bij voorbaal al wat ze kunnen en dat ze het gewoon bij elke club zullen slagen....van de huidige aankopen is het allemaal afwachten....want als ze zo goed waren geweest hadden ze nu niet bij ajax gespeeld maar bij Real of Barcelona.....

Echte topspelers komen niet naar de mickey mouse competitie van europa maar vertrekken uit de mickey mouse competitie......vandaar dat ik het een onbegrijpelijke actie vindt van deze 2 spelers....
  maandag 17 juli 2006 @ 13:02:06 #281
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39903799
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:58 schreef PLAE@ het volgende:
409/410 ik voor de OP.

Owja moet ik wel m'n scc voor woensdag betalen
Done.
  maandag 17 juli 2006 @ 13:02:52 #282
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39903825
Weet iemand nog een bedrijfje ofzo waar veel geld te halen valt

Ik zit hier nog op m'n loon van Mei en Juni te wachten
pi_39903909
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:01 schreef rednajt het volgende:

[..]

je kan niet praten over goede aankopen want dan zullen ze eerst het komende seizoen goed moeten presteren...
Dan zijn alle aankopen door nederlandse clubs slecht volgens deze beredenering.
quote:
kijk een goede aankoop voor elke club zou zijn Vleira, Thuram ......van dat soort spelers weet je bij voorbaal al wat ze kunnen en dat ze het gewoon bij elke club zullen slagen....van de huidige aankopen is het allemaal afwachten....want als ze zo goed waren geweest hadden ze nu niet bij ajax gespeeld maar bij Real of Barcelona.....
Dat is ook maar afwachten hoe Thuram en Vieira het hier zouden doen en totaal irrelevant. Want zouden ze het ook goed doen bij RKC Waalwijk?
quote:
Echte topspelers komen niet naar de mickey mouse competitie van europa maar vertrekken uit de mickey mouse competitie......vandaar dat ik het een onbegrijpelijke actie vindt van deze 2 spelers....
Dus hieruit aan af te leiden vind je het topspelers want je vind het een onbegrijpelijke actie
  maandag 17 juli 2006 @ 13:06:10 #284
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39903937
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:01 schreef rednajt het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze zijn gekomen omdat ze hebben gekozen voor voetbal? Dat Ajax duidelijk een visie, filosofie en ambitie heeft uitgelegd en zij zich daarin goed kunnen vinden? Dat ze bij een club voetballen die komend seizoen hoogstwaarschijnlijk weer op het hoogste podium mee gaat doen?

Niet zo gek vind ik...
pi_39903987
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan zijn alle aankopen door nederlandse clubs slecht volgens deze beredenering.
[..]

Dat is ook maar afwachten hoe Thuram en Vieira het hier zouden doen en totaal irrelevant. Want zouden ze het ook goed doen bij RKC Waalwijk?
[..]

Dus hieruit aan af te leiden vind je het topspelers want je vind het een onbegrijpelijke actie
jij wil conclusies trekken uit mij woorden ...alleen je trekt alleen de verkeerde conclusies iedere keer en die conclusie die je zel wil horen en lezen....
pi_39904006
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:07 schreef rednajt het volgende:

[..]

jij wil conclusies trekken uit mij woorden ...alleen je trekt alleen de verkeerde conclusies iedere keer en die conclusie die je zel wil horen en lezen....
Dan moet je het eens goed verwoorden
  maandag 17 juli 2006 @ 13:10:19 #287
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39904094
Dat spelers als Stam, Roger, Gabri en Cocu terugkeren of komen naar de Eredivisie en dat spelers als Farfán, Alex en Gomes een langer verblijf verkiezen boven een vage stap naar een mindere club is een geweldig teken. Als je zulke spelers in onze competitie hebt, geeft dat een prachtig affiche voor andere toppers.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39904107
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:06 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat ze zijn gekomen omdat ze hebben gekozen voor voetbal? Dat Ajax duidelijk een visie, filosofie en ambitie heeft uitgelegd en zij zich daarin goed kunnen vinden? Dat ze bij een club voetballen die komend seizoen hoogstwaarschijnlijk weer op het hoogste podium mee gaat doen?

Niet zo gek vind ik...
Volgens Johan Cruijff klopt er helemaal niks meer van de filosofie en visie die ajax op dit moment hanteert...

Maak Johan Cruijff trainer van Ajax en volgend seizoen speelt een groot gedeelte van de jeugd weer in AJax 1.....
pi_39904144
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef rednajt het volgende:

[..]

Volgens Johan Cruijff klopt er helemaal niks meer van de filosofie en visie die ajax op dit moment hanteert...

Maak Johan Cruijff trainer van Ajax en volgend seizoen speelt een groot gedeelte van de jeugd weer in AJax 1.....
Wanneer word jij officieel gepresenteerd als Technisch Adviseur van Ajax?
pi_39904173
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wanneer word jij officieel gepresenteerd als Technisch Adviseur van Ajax?
dat moet je aan jakke ofzo gaan vragen
pi_39904181
quote:

[..]

Daarom is ook voornamelijk Garcia op inspraak van Cruijf gehaald? Heb je een bron van wat je hier beweert?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 17 juli 2006 @ 13:13:46 #292
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39904200
quote:

[..]

Cruijff is zijn verstand soms verloren. Als je met alleen jeugd gaat spelen, wordt je geslacht. Zijn ideeën zijn prijzenswaardig maar niet van deze tijd en veel te idealistisch. Als Ajax- zijnde moet je hem als adviseur behouden omdat hij een grote uitstraling heeft, maar niet laten bemoeien met ingrijpende beleidszaken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39904211
quote:
Roger breekt zijn grote teen
Amsterdam, 17 juli 2006
Roger heeft aan het oefenduel met Bennekom afgelopen zaterdag een gebroken grote linkerteen overgehouden. De kwetsuur zal de Spaanse middenvelder naar verwachting een tot twee weken aan de kant houden.
  maandag 17 juli 2006 @ 13:14:07 #294
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39904215
quote:

[..]

Dat is ook niet iets wat op de een op de andere dag weer goed komt.
pi_39904229
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Daarom is ook voornamelijk Garcia op inspraak van Cruijf gehaald? Heb je een bron van wat je hier beweert?
Deze user verzint voornamelijk alles uit zijn eigen fantasie
pi_39904239
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef AndermansGeldTilter het volgende:

[..]
Kan ie lekker van het mooie weer genieten!
pi_39904367
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef AndermansGeldTilter het volgende:

[..]
Het begint alweer...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39904390
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat is ook niet iets wat op de een op de andere dag weer goed komt.
Dat klopt...

Maar wat hij ermee bedoelt is wil ajax weer ooit het oorspronkelijke ajax spel spelen kan dat natuurlijk alleen met spelers uit de eigen opleiding......

IK kan me de eerste jaren van Cruijff als trainer nog herinneren bij ajax ....ze werden nooit kampioen, maar hadden geloof ik meer als 100 doelpunten voor en speelde inderdaad schitterend voetbal.....
  maandag 17 juli 2006 @ 13:20:10 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39904414
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Cruijff is zijn verstand soms verloren. Als je met alleen jeugd gaat spelen, wordt je geslacht. Zijn ideeën zijn prijzenswaardig maar niet van deze tijd en veel te idealistisch. Als Ajax- zijnde moet je hem als adviseur behouden omdat hij een grote uitstraling heeft, maar niet laten bemoeien met ingrijpende beleidszaken.
JC neem ik sowieso niet meer serieus, zijn belachelijke steun voor San Marco bijvoorbeeld.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39904489
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef rednajt het volgende:

[..]

Dat klopt...

Maar wat hij ermee bedoelt is wil ajax weer ooit het oorspronkelijke ajax spel spelen kan dat natuurlijk alleen met spelers uit de eigen opleiding......

IK kan me de eerste jaren van Cruijff als trainer nog herinneren bij ajax ....ze werden nooit kampioen, maar hadden geloof ik meer als 100 doelpunten voor en speelde inderdaad schitterend voetbal.....
Stekelenburg,heitinga,vertonghen,maduro,sneijder,sarpong,emmanuelson,schilder,babel,poepon,vermeer,, Boakye , de mul en Vermaelen. Allemaal spelers uit de eigen opleiding.

En Finidi, Litmanen en Kanu kwamen ook niet uit de Ajax opleiding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')