quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb er een hekel aan.
VMBO/MBO stumpers die Polo's dragen en hun kraag omhoog doen.. OMFG! Wat wil je nou dan? Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding metroseksuele zwembandjosti's!
[knip]
quote:Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding!
Nee die doen de kraagjes gewoon omlaag zoals het hoort, pauper!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb er een hekel aan.
VMBO/MBO stumpers die Polo's dragen en hun kraag omhoog doen.. OMFG! Wat wil je nou dan? Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Newbie, die MILF heet, met Homer als avatar en dan klagen over VMBO'ers![]()
Ach laat die jongens toch ......Leven en laten leven toch.....Laat ze gewoon nou de kleding dragen die ze leuk vinden..... Niet iedereen heeft de gave voor een HBO of(T)U-studie, ze zijn niet minder wat mij betreft...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb er een hekel aan.
VMBO/MBO stumpers die Polo's dragen en hun kraag omhoog doen.. OMFG! Wat wil je nou dan? Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding!
Dat komt omdat winkels Ralph, RW en Lacoste zou fokking goedkoop maken dat elke vieze teering paupert er kleding van kan kopen. ¤70,- is echt te goedkoop, daarmee lok je het ook gewoon uit, als winkel zijnde.
*ZUCHT* waar moet dit heen met de wereld...
P.S. én dan nog wat, je hoort met Lacoste je kraag niet omhoog te zetten, vieze toekomstige gemeentereinigingswerker!
Als je door bent gestroomd naar HBO/Universiteit dan hoor je overduidelij niet bij de groep waar ik op doelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een kansloze stumper. Punt 1: Ik heb op het VMBO gezeten en ik wil er wel 2000 Euro opleggen dat jouw familievermogen ten aanzien van het mijne, een aalmoes is. Punt 2: Er zijn ook VMBO'ers die doorstromen naar de HBO/universiteit, zoals ik.![]()
Dus stil nu maar met je praatjes, VMBO'ers kunnen ook gewoon polo's dragen met hun kraag omhoog.
Je vergeet scheur in boxemquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan van die Gohan kapsels erbij, met glanzende oorknopjes in en een gouden ketting om de nek.
En al die wijven dat leuk en lekker vinden
Nee, want dat is niet wetenschappelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit op de havo, mag dit nog wel dan?
En jij klaagt over VMBO'ers??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef M-I-L-F het volgende:
Boxem... broek.. jeweetwel... zo'n spijkerbroek met scheuren erin.. das dan ehh.. mode.. ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |