Thanks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef XL het volgende:
absoluut. Ik ben nog altijd dolenthousiast over mijn iBook en dat is dezelfde als hij aanbiedt.
Woei!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Slarioux het volgende:
100%.
Eindelijk Safari compatible layouts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef Slarioux het volgende:
100%.
Moet even kijken of iemand hem erbij wilt of nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:34 schreef JoMo0 het volgende:
Tonks doe je je logitech set ook weg ?
Lijkt me een duidelijk deal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Mailtje terug van verkoper. iBook is er nog en de accu is nog op 90% Verkoper bood aan om 'm zelf helemaal opnieuw voor me te installeren.
Yep.quote:
Juist wel, dan wil hij op jouw iBook natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep.Eind volgende week of begin de week daarop ga ik 'm ophalen.
Kunnen mijnen ik eindelijk tegelijk computeren als ik bij hem ben; hebben we tenminste geen ruzie meer om de computer.
Hij heeft iets tegen Macs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Juist wel, dan wil hij op jouw iBook natuurlijk.
Nee, want hij is verder welquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Verruil hem voor iemand hier uit de slowchat.
Ach, elk voordeel heb z'n nadeel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want hij is verder wel![]()
![]()
![]()
En in dit geval is het dus juist een voordeel.
Je moest eens weten hoeveel mensen in deze slowchatquote:
Dankje ChOas, ik wilde hem zelf niet maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen in deze slowchat![]()
![]()
![]()
zijn
Idd.. *meldt*quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen in deze slowchat![]()
![]()
![]()
zijn
Ik heb al een jaar een iMac G5 en hij's nog niet om hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef prof.bierbekje het volgende:
Als je straks je macje hebt, je werkt er een tijdje op en hij kijkt zo over je schouder een beetje mee...
Dan duurt het geen maand voor hij om is.
Dan zit hij de boel weer te defragmenteren of de virusscanner te updaten, en dan ben jij lekker aan het werken op een echte computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |