Joh, en vorige week zei je nog dat je wat anders aan het kijken was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb cnn nu aan al vind ik het een belachelijke zender.. tis alweer een half jaar geleden dat die kast aan stond maar goed.
oorlog heeft geen grenzen op de map, er zijn overal wel mensen willingly to fight.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, stel dus dat Syrie niet toegeeft in die 72 uur, wat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, dan zal Israel Syrie gaan bestoken.
Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen. Maar dan even concreet: wat wou Iran gaan doen? Irak ligt tussen Syrie en Iran in en tussen Israel nog veel meer. Ik zie ze niet Irak doorcrossen want dat zou een open oorlog met de VS betekenen en zo gek zie ik zelfs Ahmehoela en co niet zijn. Misschien wat raketten op Israel afvuren maar dat zou de VS eveneens als een daad van oorlog kunnen beschouwen aangezien die nog altijd over Irak moeten gaan.
En dan is er Turkijes rol nog: hebben die al wat gezegd?
Als Turkije er nou actief bij betrokken wordt kan dat nog gunstige gevolgen hebben voor de EU-toetreding, dat dan weer wel, TM-Hans Teeuwen.
ja zag montypython bij iemand, ik kijk zelf geen tv meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Joh, en vorige week zei je nog dat je wat anders aan het kijken was.
Wat heeft deze reply te maken met wat ik poste? Helemaal, totaal... niets. Een nutteloze, onsamenhangende post in de trend van:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oorlog heeft geen grenzen op de map, er zijn overal wel mensen willingly to fight.
Weet je nog waar je ze hebt gezien?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van Libanese troepen die vuren op Israelische vliegtuigen. Ik neem aan dat ze in oorlog zijn ?
het land is er altijd al geweest. en mensen wonen overal, het is de macht die er mensen onderdrukt en van hun landgoed afjaagd om er nieuwe woningen te bouwen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik krijg toch anders sterk de indruk dat bepaalde islamitische landen het kleine Israël geen plekje gunnen onder de zon.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ze hebt gezien?
En knap hoor, Prime minister. Alles van een briefje aflezen...
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:17 schreef venomsnake het volgende:
Prime minister van Libanon eist een staakt het vuren van Israel.
Het is daarom ook onredelijk van Israël om de Libanese regering verantwoordelijk te houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.
Wat Libanon natuurlijk helemaal niet kan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Waarop Israel natuurlijk zegt: Prima, ontwapen de Hezbollah en geef onze militairen terug dan kappen we.
Turkije veegt de kaart met Iran en Israelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed, stel dus dat Syrie niet toegeeft in die 72 uur, wat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, dan zal Israel Syrie gaan bestoken.
Iran heeft gezegd (of tenminste de marionet Ahmehoela) dat het dat ook als een aanval op Iran zal gaan beschouwen. Maar dan even concreet: wat wou Iran gaan doen? Irak ligt tussen Syrie en Iran in en tussen Israel nog veel meer. Ik zie ze niet Irak doorcrossen want dat zou een open oorlog met de VS betekenen en zo gek zie ik zelfs Ahmehoela en co niet zijn. Misschien wat raketten op Israel afvuren maar dat zou de VS eveneens als een daad van oorlog kunnen beschouwen aangezien die nog altijd over Irak moeten gaan.
En dan is er Turkijes rol nog: hebben die al wat gezegd?
Als Turkije er nou actief bij betrokken wordt kan dat nog gunstige gevolgen hebben voor de EU-toetreding, dat dan weer wel, TM-Hans Teeuwen.
De VS versie is vrij goed vind ik tot nu toe, veel interviews en beelden van beide kanten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb cnn nu aan al vind ik het een belachelijke zender.. tis alweer een half jaar geleden dat die kast aan stond maar goed.
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is? Ze waren zich terug aan het trekken maar Hamas en Hezbollah willen geen vrede. De oorlog tegen Israel is de machtsbasis van deze organisatie's. Zonder de oorlog hebben ze geen macht, geen geld en geen status.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Als Isrel nu eens optieft uit al die nederzettingen van ze valt er misschien te praten......
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat Libanon natuurlijk helemaal niet kan.
Kan Libanon dat? Ze moeten het al jaren doen volgens diverse VN sanctie's maar ze krijgen het steeds niet voor elkaar. Ze kunnen het niet omdat de Hezbollah een organisatie is die te machtig is en die macht niet kwijt wilt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.
Dan valt de regering en komt er een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Libanon kan dat prima. Ze zouden juist de alliantie aan moeten gaan met Israel om de Hezbollah aan te pakken, dan zouden ze ballen tonen.
nee vriend dat klopt niet, ze trokken er een paar terug en ze bouwden er een paar bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is? Ze waren zich terug aan het trekken maar Hamas en Hezbollah willen geen vrede. De oorlog tegen Israel is de machtsbasis van deze organisatie's. Zonder de oorlog hebben ze geen macht, geen geld en geen status.
Ja hoor, ik volg dit conflict al jaren op de voet, Waar Israel de laatste maanden mee bezig was is een Joke. dat neem ik niet eens serieusquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je gemist wat er de afgelopen maanden in Israel gebeurd is?
Het was een begin, het was heel wat dat ze al ergens mee begonnen voor een star land als Israel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee vriend dat klopt niet, ze trokken er een paar terug en ze bouwden er een paar bij.
Goede reden een VN macht erbij te halen en dan samen met Israel en de Libanese regering de Hezbollah oprollen, geen probleem. Kijken of Iran dan nog zijn vingers wil branden en de organisatie ondersteunen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan valt de regering en komt er een burgeroorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |