In een oogopslag:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef koudhier het volgende:
[..]
kan je mij een link geven hiernaar?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef garfield_online het volgende:
Wel gezellig, ik ga volgende week op vakantie naar Israel, ging normaal gezien ook naar Haifa, Tiberias etc gaan
de mensen die al hun familie kwijt zijn in palestina zullen vast erg blij zijn dat de muur over hun eigen land er staat.quote:Maar de bezetting zal niet lang meer duren hoor Orwell. Als die muur eenmaal af is is dat namelijk niet meer nodig. Jij blij, Gretta blij, slotje.
deze is ook goed:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:13 schreef popolon het volgende:
[..]
In een oogopslag:
http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Israeli+Incursions
Automatically searching 23502 news sources every 5 minutes
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deze is ook goed:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
Dat is geen newsfeed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
deze is ook goed:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7828123714384920696&q=propaganda+israel
indd ik heb em op mn pc gesaved onder de naam w00tquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ok, kleine stad, ik kon het al niet vinden op Google EarthToch best ver van de grens weer
![]()
Ja klopt idd! Daarom kon ik heb ook niet vinden!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:20 schreef koudhier het volgende:
Misschien moet je op google earth zoeken op de israelische naam. In Israel heet Tiberias Tveria (of Teveria of T'veria weet ik hoe je dat schrijft met ons alfabet)
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.quote:
Okee BG nu weten we het. Blijf je nou doorgaan met je gezever en je complottheorie dat het nieuws gefilterd wordt naar gelang de wensen van de joden??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.
als iedereen die link inhoud in acht neemt kun je weer het nieuws kijken met een beter begrip.
Ik zie newsfeeds van alle kranten, van Libanese, Iraanse tot Irsraelische.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee het is verduidelijking hoe het nieuws gefilterd word, dus best wel in de context van nieuwsfeed.
als iedereen die link inhoud in acht neemt kun je weer het nieuws kijken met een beter begrip.
39.000 inwonersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef koudhier het volgende:
Dat is ongeveer de helft van de "stad". Heel groot is het inderdaad niet.
zolang als nodig is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef koudhier het volgende:
[..]
Okee BG nu weten we het. Blijf je nou doorgaan met je gezever en je complottheorie dat het nieuws gefilterd wordt naar gelang de wensen van de joden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |