Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik dacht van. "Laat ik het maar even doen dan, duurde me iets te lang voordat een nieuwe werd geopend".
Schilderijen klaar dus![]()
Werk afgerond
Zomerfeesten betekend dus veel zuupen straks???
Dan is het goedkoop drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Bonke is altijd irritant. Ik leer omgaan met zulke gebruikers
Het beste is om die gebruikers met een grote korrel zout te nemen
Zo neem ik alle gebruikers met een korrel zout waarvan ik de indruk heb dat ze uit zijn op trollen en flamen en uitlokken en nog meer.
Lukt me niet altijd even goed, ligt aan de dag.
Vandaag lukt het me aardig goed.
Met een korrel zout nemen maar alsnog vertellen wat je ervan vindt natuurlijk. En niet blijven ingaan op zulke gebruikers. Blijf je zulke gebruikers feedback geven dan blijven ze doorgaan.
Dan is het beste om ze schaak-mat te zetten![]()
Alsof het een thunderdome is.
Gelukkig is dat niet vaak nodig. Genoeg gebruikers die niet irritant zijn.
Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageert![]()
Nou, ik ga maar even reageren daar, ik was gisteravond toch nog ff de stad ingegaan, en heb ben daarom vandaag nogal katerig![]()
Maar vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten![]()
Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.
quote:Veel gezopen gisteren dus
klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.quote:Ik heb ook in de zon gezeten vandaagVandaag kan ik goed tegen de warmte. Merk alleen dat overal het gras helemaal verdord is. Overal is het gras helemaal uitgedroogd. Erg droge zomer dit jaar.
Sommigen zoeken gewoon een uitdaging in het zuur maken van andermans leven. Een soort sadisme is dat, zo zul je dat in het echt ook nog zien. Sowieso bij pesten zie je dat. Iemand bewust kapot proberen te maken. Sadistische mensen heb je genoeg op deze aardkloot. Of mensen die het nogmaals leuk vinden om iemand uit te dagen. En vervolgens in de handen wrijven als iemand uit de tent gelokt is geworden. Hebben ze plezier aan. Maar goed, tis een vals spelletjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.
Maar ik zie gewoon dat jij daar nu veel beter mee omgaat en dat vind ik![]()
![]()
Af en toe wat meer bier maakt niet uitquote:euh, ja, ietsje teveel wel, maar het was wel gezellig
![]()
Peren-oogst lijkt wel gelukt te zijn las ik bovenaan op het forum in een banner. De peren-oogst gaat records verbrekenquote:klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.
Ik vond het vanmiddag ook goed uit te houden. Heb maar 1 keer mijn kop onder de kraan hoeven steken![]()
Veel plezier vanavond Nokjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
ik weet hetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
.... Als ik kom met gigantische grote denkbeelden dat mensen massaal de wereldleiders moeten hersenspoelen met goede vredige gedachtes. Dan meen ik dat van de ene kant wel, en van de andere kant zet ik er![]()
![]()
3 van deze smiley's bij.
quote:Af en toe wat meer bier maakt niet uit![]()
We zijn niet van de Jehova's hier
En daarbij komt gezelligheid boven alles
Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.quote:Vanmorgen om 04:30 lag ik buiten op het lucht-bed. Toen was het koudHeb onder de slaapzak gelegen om 04:30. Vogels op bezoek gekomen en die vlogen weer weg
Ik schrijf al mijn hele leven op deze manierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet hetmede daarom mag ik je posts altijd graag lezen hoor
![]()
Hoofdpijn van het zuipen heb ik nooit. Wel meestal een wazig gevoel alsof ik in een twilight zone leef. Af en toe is een kater bij mij zelfs prettig om wat afstand te nemen van het aardse. Soms kan een kater prettiger zijn dan het drinken zelf.quote:En zo is het maar net. Maar vanmorgen had ik wel echt weer es ouwerwets pijn in m'n kop, en gelijk een ibuprofen genomen
![]()
Vroeger ben ik vaker rechtop in slaap gevallen bij vrienden in het studenten-tehuis. Maar toen dronk ik ook 30-40 biertjes op een avond. Tegenwoordig drink ik dus echt met mate. Vroeger tijdens het stappen was het om de have klap een nieuw glas. En vaak 2 glazen tegelijk in de handen. Als ik 5 handen had dan stond ik met 5 glazen de hele avond continuquote:Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.
Vind ik zo'n heerlijk geluid altijdMaar ik ben toch maar nog ff naar m'n bedje verhuisd.
Ja, vogeltjes zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
............
Vogels zijn aparte beesten![]()
Ik probeer ze altijd te lokken met gedachtes. Kan vreemd klinken voor sommigen maar dan praat ik in gedachtes met zo'n vogel. En soms lijken ze te luisteren
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, vogeltjes zijn![]()
Ik doe dat ook altijd ! Met ze praten dus. Soms hardop en soms in gedachten.![]()
Gaat niet doorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad veel plezier vanavond Nok!!!!!!
Ik heb een biertje gepakt nu. Had al een paar op maar nu even de avond inluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |