abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:35:18 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39852035

Omdat anderen niet openen, dan doe ik het maar even.

Hier verder voor de mensen die niet buiten maar binnen zitten, of voor de mensen die van buiten naar binnen lopen. Mensen die thuis een terras pakken inplaats van buiten.

Verder dus

Niet geopend om haantje de voorste te zijn, maar gewoon om te openen, zodat die open blijft

De bar is open

Let's take a refreshment

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39853410
Blij dat jij het deed. Ik had er helemaal geen zin in.

Schilderijen klaar en opgehaald.
En daarna mijn eigen haartjes ingevlochten. Wil straks even de stad in. De zomerfeesten zijn hier begonnen. Zit te wachten op mijn gezelschap.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:34:48 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39853721
Ik dacht van. "Laat ik het maar even doen dan, duurde me iets te lang voordat een nieuwe werd geopend ".

Schilderijen klaar dus

Werk afgerond

Zomerfeesten betekend dus veel zuupen straks???
pi_39853908
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik dacht van. "Laat ik het maar even doen dan, duurde me iets te lang voordat een nieuwe werd geopend ".

Schilderijen klaar dus

Werk afgerond

Zomerfeesten betekend dus veel zuupen straks???
Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:48:15 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854023
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Pfff.... ik en veel zuipen. 3 alcoholische drankjes is genoeg om mij knap aangeschoten te laten zijn en ik moet ook nog naar huis terug lopen.
Dus dat zal wel meevallen. Eerst maar eens afwachten of mijn gezelschap komt opdagen.
Dan is het goedkoop drinken

Ik begin pas na een flesje of 6 te voelen dat ik wat gedronken heb

Was ik maar na 3 flesjes aangeschoten.

Vandaag hou ik het met mate het drinken. Niet teveel en niet teweinig. Net genoeg om hier een aangename zaterdag van te maken

Hopelijk komt het gezelschap opdagen. Anders moet je alleen gaan En ik woon te ver weg om helemaal te lopen denk ik Zuip-schuit als mij wil je waarschijnlijk niet eens op een zomerfeest hebben Een zomerfeest is een uitnodiging om het bier te laten stromen Dan drink ik alle vaten leeg
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:53:38 #6
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39854113
goeiemiddag. Ik vind die Bonke zwaar irritant in het graancirkeltopic.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:57:56 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854207
Bonke is altijd irritant. Ik leer omgaan met zulke gebruikers

Het beste is om die gebruikers met een grote korrel zout te nemen

Zo neem ik alle gebruikers met een korrel zout waarvan ik de indruk heb dat ze uit zijn op trollen en flamen en uitlokken en nog meer.

Lukt me niet altijd even goed, ligt aan de dag. Lukt me wel steeds beter. Zo blijft het leuk ook om mee te doen aan een discussie. Als je je steeds moet laten gek maken in iedere discussie dan kun je je in iedere discussie wel het bloed onder de nagels vandaan laten halen.

Vandaag lukt het me aardig goed.

Met een korrel zout nemen maar alsnog vertellen wat je ervan vindt natuurlijk. En niet blijven ingaan op zulke gebruikers. Blijf je zulke gebruikers feedback geven dan blijven ze doorgaan.

Dan is het beste om ze schaak-mat te zetten

Alsof het een thunderdome is.

Gelukkig is dat niet vaak nodig. Genoeg gebruikers die niet irritant zijn.

In het verleden heb ik me vaak laten opfokken en uit de tent laten lokken. Maar dat is een zwakte. En al snel ga je schelden. Een persoonlijke aanval zou niets mogen doen. Woorden doen sowieso geen pijn.

En als mensen blijven trollen, dan moet je gewoon even zo'n gebruiker een halt toeroepen op een strategische manier

Alsof het een spel is.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:00:24 #8
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39854263
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Bonke is altijd irritant. Ik leer omgaan met zulke gebruikers

Het beste is om die gebruikers met een grote korrel zout te nemen

Zo neem ik alle gebruikers met een korrel zout waarvan ik de indruk heb dat ze uit zijn op trollen en flamen en uitlokken en nog meer.

Lukt me niet altijd even goed, ligt aan de dag.

Vandaag lukt het me aardig goed.

Met een korrel zout nemen maar alsnog vertellen wat je ervan vindt natuurlijk. En niet blijven ingaan op zulke gebruikers. Blijf je zulke gebruikers feedback geven dan blijven ze doorgaan.

Dan is het beste om ze schaak-mat te zetten

Alsof het een thunderdome is.

Gelukkig is dat niet vaak nodig. Genoeg gebruikers die niet irritant zijn.
je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageert
Nou, ik ga maar even reageren daar, ik was gisteravond toch nog ff de stad ingegaan, en heb ben daarom vandaag nogal katerig
Maar vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:02:51 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854322
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

je hebt gelijk. En het viel mij deze week sowieso al op dat jij je niet meer zo snel uit je tent laat lokken en verstandig reageert
Nou, ik ga maar even reageren daar, ik was gisteravond toch nog ff de stad ingegaan, en heb ben daarom vandaag nogal katerig
Maar vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten
Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.

Veel gezopen gisteren dus

Ik heb ook in de zon gezeten vandaag Vandaag kan ik goed tegen de warmte. Merk alleen dat overal het gras helemaal verdord is. Overal is het gras helemaal uitgedroogd. Erg droge zomer dit jaar.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:06:43 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854405
Ben ook wat gewicht lichter

Gaat de goede kant op. Ik haal het streef-gewicht nog wel. Bedoeling is om dat volgende lente te hebben, als het even meezit ga ik er werk van maken.

Mits de tijd daar is.

Ik ga mezelf dus echt niet meer onnodig opjagen. Heb dat voorgenomen.

Een instelling van. "Ik doe het op mijn eigen manier en eigen tempo, anders doe ik het niet."

En als het even meezit dan komt dat eigen tempo en ritme vanzelf wel. Alsof het komt aanwaaien. Komt het niet aanwaaien dan kan het me gestolen worden

Dat is mijn instelling in het leven. Genoeg gezeik aan de kop gehad ook. En op die manier leven werkt ook goed. Je komt al sneller wat relaxter over. Genoeg gestresste mensen in de maatschappij. Laat mij dan maar lekker vrij zijn van stress. In ieder geval, zoveel mogelijk
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:08:15 #11
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39854439
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik wil niet overkomen als zijnde agressief want dat ben ik in het echt ook niet. In het echt laat ik me ook niet snel uit de tent lokken, dan moet je me al echt gek maken voordat ik over de toeren ga. Dus die beheersing moet ik ook hier toepassen. Hoe hard sommigen het ook proberen om je het leven online zuur te maken. Maar goed, dat hoort ook bij internet. Mensen willen al snel een spelletje met je spelen als ze in de gaten hebben dat iemand niet helemaal aanwezig is of lekker in zijn vel zit.
Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.
Maar ik zie gewoon dat jij daar nu veel beter mee omgaat en dat vind ik
quote:
Veel gezopen gisteren dus

euh, ja, ietsje teveel wel, maar het was wel gezellig
quote:
Ik heb ook in de zon gezeten vandaag Vandaag kan ik goed tegen de warmte. Merk alleen dat overal het gras helemaal verdord is. Overal is het gras helemaal uitgedroogd. Erg droge zomer dit jaar.
klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.
Ik vond het vanmiddag ook goed uit te houden. Heb maar 1 keer mijn kop onder de kraan hoeven steken
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:12:47 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854557
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Da's helaas maar al te waar, dat er sommige zijn die iemand op z'n zwakke plekken aanvallen.
Maar ik zie gewoon dat jij daar nu veel beter mee omgaat en dat vind ik
Sommigen zoeken gewoon een uitdaging in het zuur maken van andermans leven. Een soort sadisme is dat, zo zul je dat in het echt ook nog zien. Sowieso bij pesten zie je dat. Iemand bewust kapot proberen te maken. Sadistische mensen heb je genoeg op deze aardkloot. Of mensen die het nogmaals leuk vinden om iemand uit te dagen. En vervolgens in de handen wrijven als iemand uit de tent gelokt is geworden. Hebben ze plezier aan. Maar goed, tis een vals spelletje Moet je maar net zijn zo als mens zijnde.

Heb weinig zwakke plekke nog, als ik helder en stabiel ben dan ben ik niet te tackelen Enige wat ik dan doe is mezelf laten zien met schrijven. En dan is het ook vaak overdreven maar dan zit er wel een beetje serieusheid in. Als ik kom met gigantische grote denkbeelden dat mensen massaal de wereldleiders moeten hersenspoelen met goede vredige gedachtes. Dan meen ik dat van de ene kant wel, en van de andere kant zet ik er 3 van deze smiley's bij.
quote:
euh, ja, ietsje teveel wel, maar het was wel gezellig
Af en toe wat meer bier maakt niet uit

We zijn niet van de Jehova's hier

En daarbij komt gezelligheid boven alles
quote:
klopt, het gaat zelfs ten koste van de oogsten hoorde ik van de week op het journaal.
Ik vond het vanmiddag ook goed uit te houden. Heb maar 1 keer mijn kop onder de kraan hoeven steken
Peren-oogst lijkt wel gelukt te zijn las ik bovenaan op het forum in een banner. De peren-oogst gaat records verbreken

Ik ben vandaag onder de douche geweest en heb vanmorgen de kop onder de kraan gehouden

Vanmorgen om 04:30 lag ik buiten op het lucht-bed. Toen was het koud Heb onder de slaapzak gelegen om 04:30. Vogels op bezoek gekomen en die vlogen weer weg
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:18:26 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39854725
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Veel plezier vanavond Nokje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:22:16 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39854845
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:

.... Als ik kom met gigantische grote denkbeelden dat mensen massaal de wereldleiders moeten hersenspoelen met goede vredige gedachtes. Dan meen ik dat van de ene kant wel, en van de andere kant zet ik er 3 van deze smiley's bij.
ik weet het mede daarom mag ik je posts altijd graag lezen hoor
quote:
Af en toe wat meer bier maakt niet uit

We zijn niet van de Jehova's hier

En daarbij komt gezelligheid boven alles
En zo is het maar net. Maar vanmorgen had ik wel echt weer es ouwerwets pijn in m'n kop, en gelijk een ibuprofen genomen
quote:
Vanmorgen om 04:30 lag ik buiten op het lucht-bed. Toen was het koud Heb onder de slaapzak gelegen om 04:30. Vogels op bezoek gekomen en die vlogen weer weg
Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.
Vind ik zo'n heerlijk geluid altijd Maar ik ben toch maar nog ff naar m'n bedje verhuisd.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:22:39 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854856
Inderdaad veel plezier vanavond Nok!!!!!!

Ik heb een biertje gepakt nu. Had al een paar op maar nu even de avond inluiden
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:27:27 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39854987
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik weet het mede daarom mag ik je posts altijd graag lezen hoor
Ik schrijf al mijn hele leven op deze manier Zo schreef ik vroeger al Heb geschreven stukken van vroeger nagelezen en die zijn ongeveer hetzelfde als die van nu. Alleen ga ik nu wat dieper erop in. Vroeger schreef ik niet over bewustzijn dus

Vroeger met opstellen schrijven schreef ik al over fantasie-werelden Jammer dat je die opstellen niet meer ter inzage mag inzien. Ik wil eigenlijk al die stukken terug zien maar ik heb niets meer liggen Opstellen dus niet meer, andere stukken wel nog. Maar niet alles.

Vroeger zat ik in mijn eigen wereldje vaak. En via het schrijven lukte het uitdrukken dus goed. Nu nog steeds in zekere mate in mijn eigen wereldje trouwens Maar zo zal iedereen in zekere mate in zijn eigen wereldje leven
quote:
En zo is het maar net. Maar vanmorgen had ik wel echt weer es ouwerwets pijn in m'n kop, en gelijk een ibuprofen genomen
Hoofdpijn van het zuipen heb ik nooit. Wel meestal een wazig gevoel alsof ik in een twilight zone leef. Af en toe is een kater bij mij zelfs prettig om wat afstand te nemen van het aardse. Soms kan een kater prettiger zijn dan het drinken zelf.

Maar dat zal wel door uitdroging komen

Vandaag helemaal geen kater gehad. Ik werd meteen helder wakker. Dan word ik wakker zomaar. Ineens in een flits wakker worden en van de partij zijn.
quote:
Ik was nadat ik thuis was gekomen op de bank in slaap gemieterd. Werd ook om iets van 04.30 weer wakker, en toen zaten er idd al een aantal merels heel hard te zingen buiten.
Vind ik zo'n heerlijk geluid altijd Maar ik ben toch maar nog ff naar m'n bedje verhuisd.
Vroeger ben ik vaker rechtop in slaap gevallen bij vrienden in het studenten-tehuis. Maar toen dronk ik ook 30-40 biertjes op een avond. Tegenwoordig drink ik dus echt met mate. Vroeger tijdens het stappen was het om de have klap een nieuw glas. En vaak 2 glazen tegelijk in de handen. Als ik 5 handen had dan stond ik met 5 glazen de hele avond continu

Vogels zijn aparte beesten

Ik probeer ze altijd te lokken met gedachtes. Kan vreemd klinken voor sommigen maar dan praat ik in gedachtes met zo'n vogel. En soms lijken ze te luisteren
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:31:03 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39855096
Vroeger vroeger vroeger

Mooi was die tijd

Vroeger was het allemaal anders. Sommigen zeggen dat het vroeger beter was. Maar dat is niet altijd zo.

Vroeger was alles nog beter, volgens mij zeggen vooral de meer oudere mensen dat.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:33:53 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39855188
30-40 biertjes op een avond schat ik dus in

Ik weet het niet precies meer.

In ieder geval stond ik vaak te wankelen op de benen. Vooral in een Ierse pub. Genoeg voor Jan Lul gestaan volgens mij, maar daar was iedereen bezopen te noemen. Daar was je een gek als je niet gedronken had. Daar werden ook met van die 5 liter kannen gesleept de hele tijd.

Als ik nu naar zo'n zomerfeest zou gaan waar Nokwanda naartoe gaat dan zou ik het bier vanzelf meer laten vloeien. Thuis drinken gebeurt dus echt met meer mate hier. Thuis drinken is okey, maar lang niet zo leuk als op een feest.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:35:21 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39855244
Blah blah blah blah blah......

Even bril opzetten. De uilen-bril
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:35:26 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39855248
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:

............
Vogels zijn aparte beesten

Ik probeer ze altijd te lokken met gedachtes. Kan vreemd klinken voor sommigen maar dan praat ik in gedachtes met zo'n vogel. En soms lijken ze te luisteren
Ja, vogeltjes zijn

Ik doe dat ook altijd ! Met ze praten dus. Soms hardop en soms in gedachten.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:43:22 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39855504
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, vogeltjes zijn

Ik doe dat ook altijd ! Met ze praten dus. Soms hardop en soms in gedachten.

Ben dus niet de enige "gestoorde" hier

Hele opluchtig

Biertje smaakt weer goed moet ik zeggen

Denk dat ik vanavond online blijf hangen. Voor de afwisseling eens niet buiten hangen.

Voel me vandaag weer in een stemming. Het gevoel dat het leven zo mooi is, terwijl het eigenlijk heel simpel is hier. Een simpel leven hoeft niet slecht te zijn.

Zoals ik in R&P al zei vandaag. Iemand wilde heel veel activiteiten oppakken. En dan denk ik van. " Doe je dat nu voor jezelf of doe je dat voor anderen". Heb dus altijd het idee dat mensen een druk bestaan hebben om indruk te maken op anderen. Dat ze graag laten zien dat ze veel doen in de vrije tijd, terwijl ze amper echt vrije tijd hebben. Veel mensen zijn zelfs in de vrije tijd zo druk bezig, dat ze amper rust hebben. Hebben ze een keer weekend, zijn ze nog overboekt. Of het is een trend dat mensen zo druk zijn altijd. Amper tijd om tot adem te komen ook. Zo komt dat vaker over. Altijd onderweg, altijd gejaagd, altijd haast. En als je dan vraagt wat ze allemaal doen dan weten ze niet te vertellen wat ze allemaal doen

Heb dan weer de neiging om die lyric te posten

Over counting flowers on the wall. Iemand die de hele dag geen reet uitvoert, en ultiem gelukkig is.

Of de film the big lebowski. Iemand die ook geen reet uitvoert.

Hangen, bowlen, wiet roken, white russians drinken. En dan draait die film erom dat iemand op zijn vloerkleed gezeken heeft Daar draait het om. Duitsers zeiken op zijn vloerkleed en dan gaat ie bij de echte lebowski een nieuwe vloerkleed opeisen en dan gebeurt er nog meer maar ik wil niet spoileren.

Films kunnen zijn

Gisteren de eerste helft van " it " gekeken, met die clown van Stephen King. En unbreakable helemaal gezien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-07-2006 17:50:07 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:54:15 #22
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39855752
Nee, ik zou mezelf zeker niet 'normaal' willen noemen En daarbij, wat is normaal. Wat onder de noemer 'normaal' valt voor velen, vind ik vaak nogal saai klinken

Over wat je zegt over indruk willen maken op anderen; ik denk dat heel veel mensen zich niet eens bewust zijn dat de mening van anderen zo belangrijk voor hen is.

Ik zie op mijn werk ook wel eens van die 'hippe' managers, die vreselijk bezig zijn met hun carriere en een nog grotere auto fo huis. Ik denk dat dat personen zijn die vooral vanuit hun ego leven. En idd indruk willen maken op anderen.

Gelukkig geldt dat niet voor allemaal. Er zitten ook hele goeie mensen tussen die zich oprecht inzetten voor hun bedrijf, ons product en hun werknemers Die mag ik dan ook erg graag.

Maar die grote ego's..heel vermoeiend vind ik dat. Maar goed,'t is ook wel weer menselijk, ik zal niet beweren dat ik zelf nooit last van mijn ego heb gehad
'Mijn ego zit mezelf dan in de weg' schreef ik een keer naar iemand en dat vond ik later eigenlijk wel goed omschreven
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:01:03 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39855954
Ik heb ook vaker last van mijn ego gehad, maar goed, een ego dat heb je van nature meegekregen denk ik. Altijd willen en willen en willen. Als kind wil je vaak al veel speelgoed. Als kind wil je al meedoen met de nieuwste mode. Niet ieder kind maar vaak geldt het principe dat je pas meetelt als je nike's draagt. En zo groei je op die manier een beetje op. Materialisme kom je al vroeg tegen, omdat bedrijven inspelen erop. Maar het ego heeft met meer te maken denk ik. Als het om ego gaat weet ik niet altijd even goed aan te geven wat het ego is. Ego=ik. Ego=ik, dat las ik dus gisteren. Maar goed. De persoonsvormen in het Nederlands beginnen met ik altijd.

Ik
Jij
zij
Wij
Jullie

Ik wil, ik moet, ik ga, ik sta, ik ben. En zo draait alles om het ik. Alsof je niet zonder ik kan functioneren als het ware. Zal wel komen omdat je de hele dag met jezelf zit opgescheept als mens zijnde. You cannot escape from yourself In het nederlands is wel een regel geldig dat je niet al te vaak met ik mag beginnen in een zin. Te vaak met ik beginnen wordt afgestraft als je Nederlandse tentamens doet. Dan moet je ik omzeilen. In ieder geval de zin niet met ik beginnen steeds. Tijdens opstellen was dat sowieso altijd geldig.

Ik heb ook tijden met dure kleding gelopen, alleen om het merk te dragen. De grootste bullshit. Vaker ging een trui van 159 euro binnen 1 week kapot na 1 keer wassen. En dan lag het echt niet aan de manier van wassen. Maar dat lag aan de stof misschien. Vaker dus meegemaakt dat dure kleding zo kapot was. Matinique als merk was dat. Cottenfield was wel stevig.

En dan is 159 euro voor 1 trui nog bescheiden. Sommigen hebben nog meer over voor dat ene merk. Maar goed, al draagt een aap een gouden ring.......

Over mensen die zich inzetten voor het bedrijf, dat is altijd goed. Hart voor de zaak hebben. Niet boven de medewerkers staan maar met de medewerkers staan. Samenwerken. Arrogantie heb je nog.

Hip zijn, met de rage en trend meedoen. Ik heb dat wel gehad. Moet wel zeggen dat ik pas geleden nog een t-shirt gekocht heb van 59 euro. En dat vind ik dus ook duur. T-shirt wat ik op het foto-boek aanheb dus Dat blauwe flower power ding van Mexx.

Het liefst draag ik een t-shirt zonder felle dingen erop. Zoals ik nu een t-shirt aanheb dat wit is. Wit en een goed model. Het model van de kleding vind ik dan wel belangrijk. Het model moet lekker zitten, de rest van het hele merk kan me gestolen worden.

Kleding moet lekker zitten Als kleding niet lekker zit

Dan is het

Tijden gehad dat ik om die 10 minuten van kleding veranderde, iedere kleding zat niet lekker. Niet eens strak, ik vond het gewoon irritant die kleding.

Dan loop ik nog het liefst in een monikken-gewaad rond

Maar mensen die zich inzetten voor het bedrijf Altijd goed. Een bedrijf kan niet zonder goede mensen die zich inzetten. Popi jopi's zijn volgens mij daarbij niet eens zozeer met het werk bezig, die zijn continu afgeleidt op hun eigen overkomen.

Slechte medewerkers te noemen. Continu bezig zijn met hoe je overkomt, en ondertussen half werk afleveren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-07-2006 18:06:38 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:06:51 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39856118
Ik heb soms spraakwater
pi_39856219
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad veel plezier vanavond Nok!!!!!!

Ik heb een biertje gepakt nu. Had al een paar op maar nu even de avond inluiden
Gaat niet door
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')