Staal is beter als je alleen maar een beetje accoorden wil harken.quote:
Als je nou gewoon ff je gitaar weglegt, dat is de eerste stapquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Thomzzzzz het volgende:
Er is geen beter... staal is anders... ik ben zelf geen liefhebber van nylon, ik hou van harken hahaha maar er is zeker geen beter of slechter... ik kan niet zo goed met nylon overweg ook, die snaren lijken zo slap en ik vind het geluid absoluut niet geschikt voor mijn muziek, misschien als ik weer noten kan lezen dat het dan een optie is
[offtopic]
ik moet 1 brief bij de postafdeling hebben voor half 3, volgens mij gaat het me niet lukken, ik kan er niet toe komen om dat ding in de enveloppe te doen, en het ligt allemaal voor me...
Was het maar waar! Ik ben echt op m'n werk en ik doe zo veel mogelijk moeite hier niet te bewegen, en ik luister de nieuwe cd van AFI via 3voor12.vpro.nl Luisterpaal dus ik zit hier te fokken en probeer verder niet veel te doen... beetje water drinken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ff je gitaar weglegt, dat is de eerste stap
Wat een nazi's, iemand maakt een grapje over het lanceren van een persoon en hij krijgt meteen -2 doodsverwensing!quote:
Dit topic is niet om te klagenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wat een nazi's, iemand maakt een grapje over het lanceren van een persoon en hij krijgt meteen -2 doodsverwensing!
Ja, dat wat Brian zei!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit topic is niet om te klagen
link?
Zelf maken. Heb zelf al drie jaar dezelfde 10 meter zelf-bouw kabel. Nog nooit wat mee gehad, en al veel mee beleefd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
GENOEG GESPAMD!
Het wordt tijd dat ik eens 2 goeie kabels aanschaf, ik had een goeie... maar die is een beetje stuk. Die andere kreeg ik gratis van mr. Feedback bij m'n wah, maar das helemaal een pauperding. Iemand nog wat aan te bevelen?
Kabels van Planet Waves zijn ontzettend goed, maar ze schijnen niet meer door de dealers in Nederland geïmporteerd te worden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het wordt tijd dat ik eens 2 goeie kabels aanschaf, ik had een goeie... maar die is een beetje stuk. Die andere kreeg ik gratis van mr. Feedback bij m'n wah, maar das helemaal een pauperding. Iemand nog wat aan te bevelen?
Waar haal je je kabel vandaan? Kijk, een handje vol Neutrik connectors bestel je wel bij [voeg in winkelnaam/website] maar die kabel... ik weet dat nooit... want ik wil eigenlijk ook wel wat dingen zelf gaan maken en een floorboard in elkaar draaien ofzo, maar daarvoor is kabel nodig... tell me!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Zelf maken. Heb zelf al drie jaar dezelfde 10 meter zelf-bouw kabel. Nog nooit wat mee gehad, en al veel mee beleefd.
http://www.lordofthestrings.com/lots/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=10000069&ab_agid=1003quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:39 schreef znarch het volgende:
Trouwens nog een vraag
Kheb binnekort nieuwe snaren nodig maar dit is het eerste setje nieuwe dat ik ga kopen. Als ik bv bij die lordofthestrings nieuwe moet hebben, wat zijn dan vrji standaard snaren ??
Die van mij gaan al ages mee, ik weet alleen merk en type niet meer. Ze hebben iig een rooie en een blauwe plug, zijn schreeuwend duur (ik geloof iets van 30 euro voor 5 meter), maar je krijgt er wel levenslang garantie op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
GENOEG GESPAMD!
Planet Waves dus. Er staat zelfs op welke kant in de versterker moet en welke in de gitaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die van mij gaan al ages mee, ik weet alleen merk en type niet meer. Ze hebben iig een rooie en een blauwe plug, zijn schreeuwend duur (ik geloof iets van 30 euro voor 5 meter), maar je krijgt er wel levenslang garantie op.
maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:52 schreef ViolentGod het volgende:
[..]
Planet Waves dus. Er staat zelfs op welke kant in de versterker moet en welke in de gitaar.
Nee, geen reet.quote:
Nee hoor, ik weet ook niet waarom dat er bij de Planet Waves kabels op staat.quote:
Zou kunnen dan, maar die van mij hebben een rode en een blauwe kant en volgens mij hadden alle Planet Waves kabels dat. En ze waren inderdaad ontzettend duur, dus ik ging ervan uit dat je die bedoelde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, geen reet.![]()
Maar ik bedoel niet Planet Waves...ik ben nog steeds aan het zoeken.
Ik heb geen Fender versterker. Moet het doen met zo'n Spider line 6 model. En wat is een Rickenbackerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rickenbacker over een Fender versterker? Misschien nog wat compressie en een lichte chorus erbij voor een Andy Summers sound (alhoewel dat uiteraard Strat en Roland Jazz Chorus was).
Vette oldskool gitaar weetje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb geen Fender versterker. Moet het doen met zo'n Spider line 6 model. En wat is een Rickenbacker
FOEI!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb geen Fender versterker. Moet het doen met zo'n Spider line 6 model. En wat is een Rickenbacker
Ow wacht, zo'n rickenbackerquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef vigier het volgende:
Zou iemand mijn nickname nog toe willen voegen in de eerste post onder gitaarmerken?
http://www.vigierguitars.com/
*meldt*
Om heel eerlijk te zijn, heb ik lang gekeken naar een vigier. Het zijn echt geweldige gitaren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:55 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dude, je bent je er wel van bewust dat er maar een aantal merken enzo staan?? En dat er volgens mij maar weinig mensen naar de OP kijken...??
en dat die gitaren waar jij het nu over hebt wel echt fantastisch moeten klinken, want ze... euh... zien er heeeeel bijzonder uit![]()
Dus heej, misschien moeten we bij nummer 68 de OP eens aanpassen? Ik wil eigenlijk ook wel bij de vaste gasten enzo... en er zijn genoeg dingen aan de OP toe te voegen...
[kleine edit]
Brian, misschien kan je deze troep effe bij een nieuwe OP zetten, hij staat op jouw server toch???
Gitaarmerken: Rickenbacker
Versterkers: Kock, Engl, London City, Diesel
Effecten: Carl Martin, Snarling Dog, TC Electronic, Electro Harmonix, Korg, Ibanez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |