Wij hebben airco & een koelkast met tinnetjes frisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ja kijk jij snapt het! Maar ik heb nog nooit iets met zo'n port gedaan waar iedereen het hier telkens over heeft... dus ik ben voor, lekker proberen!
* Thomzzzzz schenkt zijn icetea bij... oh nee toch niet want ik ben op m'n werk en hier hebben we niks!
Ga eens aan het werk jullie beiden, julle verpesten de economie door te Fok!kenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
gheghe ik zit alleen en heb Tool aanstaan... en een flesje water, wat uiteindelijk altijd nog het beste werkt tegen de dorst... ach en we hebben allebei FOK!
die acoustische gitaar wordt al een probleem. er ligt hier alleen een ouwe spaanse zonder snaren. (nylon snarenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ja hallo wie doet dat dan ook... let goed op, ik doe het nog één keer voor...
Je pakt je acoustic en een handvol plectrums, loopt naar beneden en schenk jezelf een groot glas icetea in en wat te snaaien...dan ga je onder een grote parasol in de tuin zitten. Vervolgens ga je daar lekker spelen...
problem solved, you've justed cooled down 11°C![]()
ja voor die prijs vast welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
ah joh als je daarmee lekker buiten kunt spelen, wat maakt jou 't dan uit? en anders effe snel bij de dichtstbijzijnde muziekwinkel een wegwerpgitaar voor minder dan 50 tientjes kopen!
Niks mis mee. Beter dan steelstring.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede morgen
Wat is er mis met nylon snaren ??
Tool
kvin staal gewoon fijner.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede morgen
Tool
Ik zit op m'n werk met een Tool-shirt aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede morgen
Tool
Goede zaak, mijn laatste optreden met de band was in een Tool t-shirt, misschien dat ik er daarom uit ben gezetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk met een Tool-shirt aan![]()
Sinds wanneer ben jij FP Mod?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goede zaak, mijn laatste optreden met de band was in een Tool t-shirt, misschien dat ik er daarom uit ben gezet
[afbeelding]
Oke 59 euro dan... http://feedback.nl/?id=55&b=CABW412quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede morgen
Tool
wat voor een werk doe jij wel nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
ah joh als je daarmee lekker buiten kunt spelen, wat maakt jou 't dan uit? en anders effe snel bij de dichtstbijzijnde muziekwinkel een wegwerpgitaar voor minder dan 50 tientjes kopen!
20 euro @ blokker!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hoezo?? Omdat ik iemand aanraad om effe een goedkoop ding te kopen voor in de tuin en op Lowlands?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:49 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oke 59 euro dan... http://feedback.nl/?id=55&b=CABW412
mijn blokker gitaar heb ik zelfs gepimptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:07 schreef sXe het volgende:
Ik heb ook zo'n ding bij Kruidvat gekocht ooit. Maar er nog nooit op gespeeld
Whiehiehie lachen, zo'n bassie en adriaan printje...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mijn blokker gitaar heb ik zelfs gepimpt
Gheeeeeeee oke sorry het is hier ook 35°C dus sorry ... ik bedoelde 5 tientjes natuurlijk... en nee ik betaal voor een nutteloze gitaar van London City 230 euro en ik kreeg nog korting ook en een setje snaren, dus geen 50 tientjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:19 schreef Jorikjet het volgende:
ja zo van, wegwerpgitaartje van 500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |