vakantiequote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef Desensitized het volgende:
Hey, moet jij niet op vakantie?
Jawel dames en heren, daar komt er één aan... ik voel 'em, ik weet het zeker... komtiedanhe: Daar hou ik je aan!quote:
Mn moeder moest werken wat ze was vergetenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef Desensitized het volgende:
Hey, moet jij niet op vakantie?
Nou vooruit dan maar, ik ben wel iemand die af en toe een gebruiksaanwijzing heeft, de andere bandleden hadden een beetje moeite daar mee om te gaan, al een keertje wat mot gehad, en laatste optreden ruzie gehad.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Jawel dames en heren, daar komt er één aan... ik voel 'em, ik weet het zeker... komtiedanhe: Daar hou ik je aan!
![]()
Brian vind dit een stomme reactiequote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Hammet het volgende:
Mensen die in derde persoon enkelvoud over zichzelf spreken![]()
* Litpho noteert Thomzzzzz' medelijden *quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
WERKEN!
het zal je maar overkomen, dat je een vaste baan hebt...![]()
Ja dat is knap lulligquote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Thomzzzzz het volgende:
WERKEN!
het zal je maar overkomen, dat je een vaste baan hebt...![]()
een hekel?? Waarom zit je dan in een band?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef sXe het volgende:
Woehoe, straks weer lekker oefenen...
Man wat heb ik daar toch een pesthekel aan
Gelukkig doen we dat ook niet al te vaak...
Oefenen? Ik doe eigenlijk niks anders de afgelopen 2 jaar, aangezien ik niet in een band zit..quote:Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef sXe het volgende:
Woehoe, straks weer lekker oefenen...
Man wat heb ik daar toch een pesthekel aan
Gelukkig doen we dat ook niet al te vaak...
Ja idd doe ik al een jaar of 3quote:Op maandag 17 juli 2006 18:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Oefenen? Ik doe eigenlijk niks anders de afgelopen 2 jaar, aangezien ik niet in een band zit..![]()
Arbeit! tis wel erg leuke arbeit, maar t blijft mooi weer he..............quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef -Beer- het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen? vastgeplakt aan de gitaar ofzo?![]()
Spelen = oefenenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
ik niet, ik speel gewoon voor me zelf omdat ik het leuk vind
Minor pentatonic is niet de blues scale, of bedoel je dat je het toepassen van de nieuwe scale nog ff laat zitten?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Na twee jaar spelen heb ik eindelijk eens een scale erbij geleerd. Ik kan niet eeuwig blijven klooien in de minor pentatonic scale. Voorlopig houd ik het even bij pielen in de Blues scale, klinkt erg leuk.
Hij bedoelt denk ik dat hij de blues scale heeft bijgeleerd, en zich daar voorlopig wel mee gaat vermakenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Minor pentatonic is niet de blues scale, of bedoel je dat je het toepassen van de nieuwe scale nog ff laat zitten?
Blues scale voegt een verlaagde kwint (en soms de grote terts) toe aan de minor pentatonic scale, ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:16 schreef Zyggie het volgende:
Mijn post was dramatisch, ik bedoelde dat ik dacht dat de scales hetzelfde zijn. Blues scale is toch alleen anders op een paar noten.
Instinctief doe ik dat.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blues scale voegt een verlaagde kwint (en soms de grote terts) toe aan de minor pentatonic scale, ja.
Majeur/Mineur. Met wat tactisch transponeren kan je vervolgens met vrijwel alle westerse muziek meespelenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Welke scales vind jij het belangrijkst.
Niet om te oefenen dusquote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
een hekel?? Waarom zit je dan in een band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |