Dat maakt zo'n wannabe niet minder triestquote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou ook niet verwachten dat Arjen Robben zelf Hyves zou nemen
Jij speelde toch bij die club van Stanley? Ik denk dat ik wel weet wie de link isquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ken ze niet, maar ik ken wel weer mensen die theo Brack, en Ceriel Oosthout kennen![]()
![]()
nieteens... ik speel bij de concurrentquote:Op maandag 17 juli 2006 17:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij speelde toch bij die club van Stanley? Ik denk dat ik wel weet wie de link is![]()
OK, nooit echt verdiept in hyvesquote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
nieteens... ik speel bij de concurrentMaar de connecties zijn toch voornamelijk weer vrouwen
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Mag deze hier trouwens eigenlijk ook niet ontbreken?
http://sandrakrijgsman.hyves.nl/
Met al die foto's van Fajah Lourens?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Woei Sandman, toch niet die ene stoot met dik 260 vrienden.
Beter die dan Boer Klaas toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Met al die foto's van Fajah Lourens?![]()
quote:Supusepa geeft uitleg aan fans
Door: Leon Voskamp
15/02/2007 10:57
Raphaël Supusepa geeft in een open brief op de website van MVV uitleg over zijn teksten op de populaire website Hyves. De middenvelder stuurde een berichtje naar oud-ploeggenoot Quincy van Ommeren, waarin hij meldde 'het nog een paar maanden te moeten uitzingen in 't schijt Limburg'. Supporters van de Limburgse club lazen dit bericht en reageerden woedend.
Supusepa wilde in eerste instantie geen excuses aanbieden aan de boze MVV-supporters, maar na een gesprek met voorzitter Joseph Goumans wil hij toch een gebaar naar de trouwe aanhang afgeven.
Hierdoor neemt het bestuur geen disciplinaire stappen tegen de speler.
Aan het einde van de brief geeft Supusepa aan bedreigd te worden door 'fans'.
,,Ik vind het heel vervelend dat ik bedreigd word. Mijn vrouw en kinderen hebben hier niets mee te maken, zij hebben geen uitspraken gedaan! Ik heb naar mijn mening, althans niet bewust, niemand willen beledigen of aanvallen. Ik vind het ontzettend jammer wat er nu gaande is en dat dit zoveel commotie heeft veroorzaakt binnen de club. Opvallend vind ik ook dat er niemand navraag heeft gedaan bij mij, maar dat mensen in het wilde weg zijn gaan oordelen."
Voetbal24
Pff.. Hij doet de vooroordelen wel weer eer aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |