hedwiges is demyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:33 schreef El_Bassie het volgende:
Hedwiges Maduro (Ajax)
Gijs Luirink (Fc Groningen)
Demy de Zeeuw (AZ)
Niels Wellenberg (Fc Twente)
Ramon Zomer (Fc Twente)
voetballer is een eenzaam beroep..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze voegen je zelfs vaak gewoon toe aan de vriendenlijst.
Al die "schattige" beertjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Kees Luijckx trouwens homo? Of gewoon verwijfd?
Hehehe er ringeld hier een gaydarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Kees Luijckx trouwens homo? Of gewoon verwijfd?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:56 schreef methodmich het volgende:
Voetbal is veel meer dan de profs Yeahinho... face it.
Dat zijn dus betaald voetballersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
van bekende en semi-bekende profvoetballers
dat lijkt me wel, anders is het einde zoek... kan mijn hyves (ja ik schaam me er zelf ook voor) er anders ook wel bijzetten....quote:
quote:
... Ik mag toch hopen dat dat geen rouge is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
[afbeelding]
...en maar ontkennen he![]()
Jij bent toch geen bekende amateur?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat lijkt me wel, anders is het einde zoek... kan mijn hyves (ja ik schaam me er zelf ook voor) er anders ook wel bijzetten....
Ha, toch wel hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bekend en amateur.
Daar klopt iets niet MM.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ha, toch wel hoor.
Welke naam zegt jou meer bijvoorbeeld: Leo Koswal of Brahim Bouhadan?
Maar goed, dat is offtopic.
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:40 schreef Superheld het volgende:
bij ron vlaar:
Amsterdam 020.jpg
[afbeelding]
![]()
ik heb dat met veel mensen/ voetballers uit het noorden des lands...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef methodmich het volgende:
Vandaar ook dat je die zo snel gevonden had MP!
Overigens hebben clauwheee, Sandman, Bos, Vaduz, Schigt, dndiek en againzender nu ook een connectie met Edgar Marcelino.
Hoeraquote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef methodmich het volgende:
Vandaar ook dat je die zo snel gevonden had MP!
Overigens hebben clauwheee, Sandman, Bos, Vaduz, Schigt, dndiek en againzender nu ook een connectie met Edgar Marcelino.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |