Tijd voor 500+ cc?quote:Injectoren zitten nu op 99% Duty-Cycle, de auto wilt meer, maar krijgt te weinig benzine, dat is de volgende optie om te veranderen
hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan danquote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
Ja oke, T28 is geen wereld turbo... maar 99% DC is wel heul weinig... weinig ruimte voor error..
je blok loopt nu veel te snel te arm en dan is het snel afgelopenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
hoezo weinig ruimte voor error? wat zou er fout moeten gaan dan
Wel dus een fabriek zal zijn injectoren nooit laten draaien met een 99 % opensturing daar worden ze niet beter van ( ze worden goed warm de injectoren). Dat te arm lopen kan wel als de brandstof druk ietjes inzakt (rails druk) dan kan de injector niet meer brandstof toelaten en loopt hij dus al te arm. heb je daarintegen een injector met wat marge dan dan hij dat nog compenseren door nog wat langer open te staan.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:47 schreef Estolan het volgende:
het is een SR20DET, die volledig stock is
en ineens Te Arm gaan lopen zal niet gebeuren, er is wel een safety marge ingesteld in de AEM. Als je kijtk naar de curve is hij juist erg netjes kwa A/F
En te kleine stock injectoren? hoe kunnen ze TE klein zijn als er niks aan het motorblok gedaan is? Hij is Bone-Stock! op 1bar, daar kan niet bijz veel fout aan gaan hoor
Dat houdt de plaats in van de inlaatpoorten hoog of laag in de kop..quote:Op woensdag 29 november 2006 21:08 schreef Estolan het volgende:
Ja toyota is gewoon beter dan Nissan, maar dit is ook niet mijn auto
Wat bedoel je trouwens dan met Hi of Lo port?
En de AEM zorgt er voor dat hij niet Arm zou gaan lopen, het mengels is momenteel perfect, zowieso rijd Noidea er lang niet zo in als dat hij geprogrammeerd is, dus is het helemaal wel safe
hmmm toch duurder dan ik dacht.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Estolan het volgende:
Een goeie Elbow ost je wel 400eurogeen prut merken natuurlijk
Hoe te hoger de versnelling, hoe te meer PKs... als je een turbo hebt en er meer load op je engine staat.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:44 schreef Estolan het volgende:
zal wel meer dan 179rwhp zijn met en Pull in zn 4e versnelling
maar alsnog, nu al +53pk erbij zonder echt iets te veranderen, puur door programmering = netjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |