Dat is Aukje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef postmortum het volgende:
en auke is volges mij ook een meidennaam![]()
als die meid 2 meter lang wordt noem ik haar gewoon aukequote:
ik voor een schoenenzaakquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef hangplant het volgende:
Ik vind Sacha wel mooi voor een man.
Mijn buurman heet sasha, hij is best wel een bink....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef hangplant het volgende:
Ik vind Sacha wel mooi voor een man.
hap hap hapquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef Natalie het volgende:
Sam, Chris, Anne, Leigh, Robin, Sanne, Sacha.
Je hebt ontzettend veel unisex namen. En dat ze er vooral in het noorden zouden zijn is natuurlijk bagger. 'k Woon er m'n hele leven en ken welgeteld niemand die een unisex naam heeft.
Dat van die achterhoek en aziaten klopt niet...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
kun je niet ruilen met je buurman van naam, want bij guus denk ik aan een dikke achterhoeker met een snor die voetlballes geeft aan kleine werkloze aziaten of dronken verbannen engelsen![]()
![]()
nietus, tjabbe het isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:32 schreef skiczukie het volgende:
Ik heet Alexander. Alex wordt ook wel voor meisjes gebruikt, of Alexandra, Sandra.Dat wisten jullie niet natuurlijk.
Een van de meest achterlijk namen in Friesland is toch wel Trientsje of Sybe.
dat is toch gewoon een jongensnaam, ken geen meisje dat marijn heet , jij wel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef El_Rolando het volgende:
Marijn
Ik ken er wel één ja, het is dan ook de enige.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een jongensnaam, ken geen meisje dat marijn heet , jij wel?
post dan f een foto![]()
Door jou wil ik dus niet gepijpt worden.quote:
Ik ken een negerin die heet Marijn en ik ken een lange dude die het laffe vriendje is van een vriendin van me... haha... zo....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een jongensnaam, ken geen meisje dat marijn heet , jij wel?
post dan f een foto![]()
en geen foto'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken een negerin die heet Marijn en ik ken een lange dude die het laffe vriendje is van een vriendin van me... haha... zo....
euhm, dat was in het tijdperk voor de digi cam...quote:
Sybe Sattelytquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:32 schreef skiczukie het volgende:
Een van de meest achterlijk namen in Friesland is toch wel Trientsje of Sybe.
bij die "ene" is het zijn achternaam .. en bij die "andere" gewoon haar voornaam ..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Noork het volgende:
Sharon
Ik ken een gast die Sharon heetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
bij die "ene" is het zijn achternaam .. en bij die "andere" gewoon haar voornaam ..
Is het dan ook geen Charon ??quote:
Chris, Sam en Robin vind ik duidelijk jongensnamen, die andere drie zijn overduidelijk meisjesnamen. Het is gewoon sneu als je dan doet of het unisex namen zijn en je je zoon Sanne noemtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:30 schreef Natalie het volgende:
Sam, Chris, Anne, Leigh, Robin, Sanne, Sacha.
Je hebt ontzettend veel unisex namen. En dat ze er vooral in het noorden zouden zijn is natuurlijk bagger. 'k Woon er m'n hele leven en ken welgeteld niemand die een unisex naam heeft.
Vroeger op de Havo hadden wij een uitwisseling met België .. Die ene knakkert heette gewoon Bouke Bouterse .. ben hem dus nooit vergetenquote:
GEPWND!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef skiczukie het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een meisje in de klas die dat Antsje heet.Wat een kutnamen hebben die Friezen toch.
![]()
GUUSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn buurman heet sasha, hij is best wel een bink....
En ik heet Guus, eigenlijk niet echt een vrouwennaam, maar toch hoor je we eens Guus(jes) als vrouwen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef skiczukie het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een meisje in de klas die Antsje heet.Wat een waardeloos kuttyfesinteelt volk zijn die Friezen toch.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |