Je ging op vakantie naar Zuid-Frankrijk, reed net bij Dijon de grens over zag een stel Marrokanen (of Algerijnen, dat zijn franse Marrokanen) en bent weer naar huis gereden om een topic te openen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Okay, jongens van een bepaalde bevolkingsgroep en wannabe's ervan, maar mênmên, ik dacht dat die rage intussen over was, maar het lijkt net begonnen. Steeds vaker zie je ze, een nep-burberry-patroontje op zo'n plat tasje dat met een touwtje om de nek hangt.
Net zag ik het weer en toen ben ik naar huis gegaan om dit topic te openen want ik vind dat het echt niet kan.
Super. Of van vrouwtje Theelepel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb er nog een met Alfred Jodocus Kwak uit 1994 ofzo.
Is het trendy om die dadelijk om te doen ?
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zit er eigenlijk in?
Ik denk kwartjes voor in de telefoon op het station.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.
bij Dijon is helemaal geen grensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je ging op vakantie naar Zuid-Frankrijk, reed net bij Dijon de grens over zag een stel Marrokanen (of Algerijnen, dat zijn franse Marrokanen) en bent weer naar huis gereden om een topic te openen?
Respect![]()
een opplak snor, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zit er eigenlijk in?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Net zag ik het weer en toen ben ik naar huis gegaan om dit topic te openen want ik vind dat het echt niet kan.
gaylord fok!ker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dus jij fietste in de stad, zag zo'n kerel, en maakte direct rechtsomkeert om er een topic over te openen? Oh my gay, dat is wel heel erg
.
Nee, ik ging linksom.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Dus jij fietste in de stad, zag zo'n kerel, en maakte direct rechtsomkeert om er een topic over te openen? Oh my gay, dat is wel heel erg
.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik ging linksom.
EN JE BENT ZELF GAY GEKKE LESBIES!!!
De stadsgrens. Gek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij Dijon is helemaal geen grens
maar verder zal je verhaal best kloppen
linksomkeert danquote:
oh my dear, echt waar?quote:EN JE BENT ZELF GAY GEKKE LESBIES!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |