abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 12:22:42 #51
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_40099897
jah het lukt ze maar niet om die dingen heel te houden he... terwijl ze er zeer leuke verhalen mee konden maken als ze zon hive ship zouden behouden!

Hopen dat de deadelus wel langer heel blijft!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held zondag 23 juli 2006 @ 15:31:49 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40104793
hoe kwamen Weir en Woolsey in het begin van aarde naar atlantis? de deadalus was nog niet operetioneel en de ZPM was op atlantis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40104972
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe kwamen Weir en Woolsey in het begin van aarde naar atlantis? de deadalus was nog niet operetioneel en de ZPM was op atlantis.
asgard schip werd op het laatst gezegd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held zondag 23 juli 2006 @ 15:42:53 #54
46149 __Saviour__
pi_40105091
nog eens even bekeken, en dat zeiden ze ja. maar doet roept juist vragen op. de asgard helpen dus alleen als taxi, maar geven geen verdere hulp? zo'n o'neill cruiser zou moeiteloos zo'n hiveship in de pan hakken.
en weir zegt dat het de reis met 2 weken zou verkorten. standaard doen ze er 3 weken over, dus dat zou 1 worden. maar dat klopt dan weer totaal niet met de voorheen bekende snelheid van asgardschepen, die zouden vele malen sneller moeten zijn. zelfs de deadslus met zpm-power was nog sneller.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40109943
Idd de reistijden klopten niet helemaal, maar misschien zat er tijd tussen en hebben ze dat toevallig niet laten zien...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_40124729
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:17 schreef Mattievandezolder het volgende:
Idd de reistijden klopten niet helemaal, maar misschien zat er tijd tussen en hebben ze dat toevallig niet laten zien...
Maar dat was wel iets wat heel slecht was aan de aflevering... Liep me daar echt aan te ergeren...
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_40129216
ik hbe afgelopen weekend beide afleveringen van het nieuwe seizoen, maar moet zeggen dat beide afleveringen te voorspelbaar waren was wel jammer, maar eens kijken wat het nieuwe seizoen brengt.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:14:58 #58
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_40293133
Het begint een beetje jammer te worden dat ieder schip wat ze veroveren meteen vernietigd wordt, laat ze dan die schepen wat langer inoperationeel laten, of ze direct stukgaan. Na 13 seizoenen wordt het natuurlijk moeilijk om het dejavu gevoel te ontwijken.
Verder vind ik het langzamerhand vervelend worden dat er niet een complete war-effort op aarde bestaat. Het onbekend houden van de stargates begint enigszins ongeloofwaardige vormen aan te nemen vind ik. Met de hele aarde achter zich zou men bijvoorbeeld het ene na het andere schip kunnen salvagen en uitgebreide outposts kunnen maken, terwijl er nu structureel een tekort aan manschappen en materiaal lijkt te zijn.

Maw, ik krijg een beetje moeite met mijn "suspension of disbelief'"

Oh, het was wel vet allemaal hoor , vooral dat stukje waar het hive ship al die nukes probeerde te onderscheppen maar dat er net eentje doorglipt, ala BSG
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:40:12 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40341308
Afgelopen aflevering was echt weer zo'n tussendoortje. Met het compleet onrealistische idee om een jumproute van stargates te maken. Natuurlijk hebben al die dingen een ander adres, en zal dat door de Wraith vrijwel onmogelijk zijn om die route te vinden / gebruiken. Maar het blijft een makkelijke link naar de aarde, wanneer er weer eens wat informatie uit Atlantis wordt gestolen.

Beetje raar, al die afleveringen om de aarde zo uit bereik van de Wraith te krijgen, maar ondertussen een vrij simpele en snelle route tussen Pegasus en de aarde aan te leggen.

Rest van de aflevering was wel matigjes, op wat hoogtepunten in dialogen tussen McKay en Sheppard na.
pi_40344826
De wraith hebben helemaal geen stargates joh, dus ze hebben er helemaal nix aan!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_40346885
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef metallicattim het volgende:
De wraith hebben helemaal geen stargates joh, dus ze hebben er helemaal nix aan!
Jawel toch, want hun Darts passen precies door de gate, tenminste in seizoen 1 deden ze dat vaak zat...
  maandag 31 juli 2006 @ 11:32:53 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40347075
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef metallicattim het volgende:
'k Heb hun darts er wel gebruik van zien maken volgens mij, wanneer ze weer een planeetje gingen harvesten.

/edit: Zie hierboven dus
  maandag 31 juli 2006 @ 14:32:13 #63
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_40352448
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat wordt dan idd natuurlijk een easy target voor de wraith en zelfs als het begin dan in atlantis is, dan moeten ze er nog een paar 'on the way' beschermen die dan nog in het bereik van de Wraith vallen.
Beetje een slecht idee van Sam
  maandag 31 juli 2006 @ 14:37:01 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40352607
En daarbij zullen de Wraith natuurlijk ook nog eens een database hebben met de stargates in Pegasus. Even wat hive-ships laten scouten welke gates er niet meer zijn, dan heb je die route zo te pakken. Als je het dan al doet, moet je 'm vanuit de aarde bouwen. Bij die gates loop je namelijk niet het risico dat de Wraith achter diens adressen komen.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:49:49 #65
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_40352986
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:37 schreef twi het volgende:
En daarbij zullen de Wraith natuurlijk ook nog eens een database hebben met de stargates in Pegasus. Even wat hive-ships laten scouten welke gates er niet meer zijn, dan heb je die route zo te pakken. Als je het dan al doet, moet je 'm vanuit de aarde bouwen. Bij die gates loop je namelijk niet het risico dat de Wraith achter diens adressen komen.
Ze moeten ze dan nog wel vinden, want je moet wel corrigeren voor verplaatsing. In de melkweg hebben ze dat ook moeten doen.
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 19:00:33 #66
46149 __Saviour__
pi_40359702
quote:
Even wat hive-ships laten scouten welke gates er niet meer zijn, dan heb je die route zo te pakken.
Dan weten ze welke gates missen, maar dan heb de route niet te pakken. Het adres van een gate is de locatie. Als je de gate ergens anders neerzet, verandert het adres.
Ik vond het wel een redelijke aflevering. Typisch een tussendoortje, maar wel goed te doen. En ik vond Elizabeth gaaf in deze aflevering.

[ Bericht 1% gewijzigd door __Saviour__ op 31-07-2006 22:53:15 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40368308
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

Jawel toch, want hun Darts passen precies door de gate, tenminste in seizoen 1 deden ze dat vaak zat...
hmmm, word tijd om S1 nog eens te kijken dus...

Maar zoals gezegd word, als je een stargate verplaatst moet je het adres aanpassen, zolang je niet weet waar die stargate is, kom je ook niet achter het adres, dus als de wraith niet per toevel ALLE gates op de route tegenkomen, zullen ze nooit die gates kunnen gebruiken om naar de aarde te gaan en al ZOU het ze wel lukken, kunnen ze maar met wat darts erheen en daar kunnen we ons wel tegen verzetten lijkt me zo
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 23:37:54 #68
46149 __Saviour__
pi_40370281
Dat zit gelijk al in de openingsaflevering, die darts passen ook perfect door een gate. En er zijn daar veel stargates in de ruimte, in een baan om de planeet. Blijkbaar is reizen per schip door Stargate daar een veelvoorkomende vorm van vervoer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40381260
quote:
ze hebben toch de iris als ze gewoon een iris bij elke stargate neerzetten op de route.

vond dit trouwens een ouderwets leuke aflevering
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_40384687
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ze hebben toch de iris als ze gewoon een iris bij elke stargate neerzetten op de route.

vond dit trouwens een ouderwets leuke aflevering
Maar dan moet je weer bij elke stargate in die route een basis hebben...
pi_40391503
zou er geen geautomatiseerde iris zijn, die reageert op IDC's en dan na doorgang meteen weer dicht gaat?
pi_40424121
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef Mattievandezolder het volgende:
zou er geen geautomatiseerde iris zijn, die reageert op IDC's en dan na doorgang meteen weer dicht gaat?
ja dat moet makkelijk lukken als we automatische supermarkt deuren hebben moet zo`n iris niet zo`n probleem zijn.
pi_40444884
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ja dat moet makkelijk lukken als we automatische supermarkt deuren hebben moet zo`n iris niet zo`n probleem zijn.
precies, dan is het ook opgelost, weer een probleem minder!
pi_40495010
Ik heb net seizoen 1 gekregen van sg-1. Wat een leuke serie !

[edit] oh dit gaat over atlantis
  Donald Duck held vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:43:11 #75
46149 __Saviour__
pi_40495648
Yup, dit is Atlantis Ook een zéér toffe serie, alweer toe aan het derde seizoen.
SG-1 heeft een eigen topic: Stargate SG-1 - Chevron 11...locked!
Maar let op, dat gaat over seizoen 10. seizoen 10?! Ja, 10! Veel he. Zo gaaf is Stargate nou
Vergeet ook niet Stargate de film te kijken (daarmee begint het allemaal) en de pilot van de televisieserie (Children of the Gods), die ontbreekt namelijk op de DVD-set van seizoen 1.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')