Ja je moet em wel helemaal afkijken hé, die lantaarnpaal komt na de 4e minuut tevoorschijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, als het nou een krokodil of een lantaarnpaal was geweest had ik het wel afgekeken.
En ik dacht dat ze naar de discotheek zou gaan. In plaats daarvan moet de arme tarzan weer werken.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, na die 2e minuut haalt ze een dildo tevoorschijn!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef milagro het volgende:
is dat niet Knuffeldees of zoiets, dat meisje
ze noemt zich deesje in dat filmpjequote:
Wat een schatjequote:
iddquote:
Ja, dat dan weer wel!quote:
Nou, ik heb 't 'r maar even gevraagd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ze noemt zich deesje in dat filmpje
en jij kiest een heel oud fotootje, hoor
oh, nou ze leek er op , een paar jaartjes ouderquote:Op zondag 16 juli 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik heb 't 'r maar even gevraagd.
Denk ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb een keer 4 weken met griep in bed gelegenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef _The_General_ het volgende:
nice, je kunt er beter mee in bed liggen dan met de griep!
Je bewaart foto's om ze op je website te zetten? Sicko.quote:
En die moedervlekken had ze zeker op haar wang aangestipt.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef milagro het volgende:
ja en krullen kun je uiteraard niet zetten, of eruit halen
ms op foto's weggesoept, hè, zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
En die moedervlekken had ze zeker op haar wang aangestipt.![]()
Nee, om aan jou te laten zien en of je d'r een leuk ding vindt en niet te jong.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:26 schreef static het volgende:
Je bewaart foto's om ze op je website te zetten? Sicko.
mee eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ms op foto's weggesoept, hè, zou zomaar kunnen.
ik zeg niet dat ze het is, ze lijkt erop, maar die 2 dingen die jij opnoemt, zeggen gewoon niets.
een foto en een webcamfilmpje kan een wereld van verschil opleveren
Ze vingert zich klaar en zet de cam uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom stopt dat filmpje opeens, na ongeveer een minuut ofzo?
Ja, zo te zien wel, zie de wenkbrauwen, zie de vorm van de tietenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef milagro het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zo te zien wel, zie de wenkbrauwen, zie de vorm van de doorschijnende tieten
Ja, ik heb een kelder volquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Bier, iemand?
ja best wel als je gewoon, zoals iedereen, de tijd hebt kennis tot je te nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef J0hos het volgende:
[..]
Das grappig.. iemand uitlachen voor ontwetendheid
Jij snapt het nog niet helemaal.. ik stel hier een vraag en mensen gaan daar om lachen.. ik wil dus best wel kennis tot me nemen maar er zijn blijkbaar mensen die niet de moeite kunnen nemen een vraag te beantwoorden maar er liever een grapje van maken..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja best wel als je gewoon, zoals iedereen, de tijd hebt kennis tot je te nemen.
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:51 schreef J0hos het volgende:
[..]
Jij snapt het nog niet helemaal.. ik stel hier een vraag en mensen gaan daar om lachen.. ik wil dus best wel kennis tot me nemen maar er zijn blijkbaar mensen die niet de moeite kunnen nemen een vraag te beantwoorden maar er liever een grapje van maken..
Wow, jij bent echt stoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef J0hos het volgende:
[..]
Oja..
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef J0hos het volgende:
[..]
Oja..
![]()
Aantal posts: 41 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:21 schreef J0hos het volgende:
[..]
Oja..
![]()
Pff.. dit gaat allemaal nergens over.. ik vroeg wat een tag was en dat ik t vrij beroerd vind dat niemand daar gewoon even serieus antwoord op kan geven.. hoe moeilijk is dat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aantal posts: 41 (gemiddeld 1 per dag)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |