Ik ook nietquote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik had het heul niet over plassex![]()
![]()
Ik heb Ween zelf nooit op zien treden helaas, maar Claude kan er inderdaad wat van... Ik kan aardig zuipen en blowen, maar tegen hem kon ik echt niet op... Hij een dubbele whiskey voor elk biertje dat ik dronkquote:Op zondag 16 juli 2006 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weenis de meest geweldige band die ik ken.
Meest spontane gasten die ik ooit ontmoet heb. En na 3 UUR op het podium gestaan te hebben gewoon aan de voorkant het podium afspringen, het publiek in en zuipen, blowen en feesten.![]()
![]()
Dus jij bent zo een tubgirl?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook niet, mij ging het nl om de poepseks.
.
Wie?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:35 schreef DarkManta het volgende:
Behalve sjaakie de mug, die mag blijven leven
Sjaakie, die doet`s nachts als je wilt slapen zoem zoem bzzz bzzzquote:
Fonzie, ben jij het?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
eyz
Ah... Dan moet hij vooral doodquote:Op zondag 16 juli 2006 00:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Sjaakie, die doet`s nachts als je wilt slapen zoem zoem bzzz bzzz
Helemaal idioot hun optredens. Na drie of vier nummers spelen stoppen ze gewoon, zeggen nog effe tegen het publiek dat ze pauze houden en gaan midden op het podium een sigaaretje roken en een beetje ouwehoeren met elkaar. Zodra de sigaret op is gaan ze weer verder....quote:Op zondag 16 juli 2006 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Ween zelf nooit op zien treden helaas, maar Claude kan er inderdaad wat van... Ik kan aardig zuipen en blowen, maar tegen hem kon ik echt niet op... Hij een dubbele whiskey voor elk biertje dat ik dronk
Mag ik een handtekening?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet zomaar een hoor, ik ben dé tubgirl [afbeelding].
doei ik ga weer slapen anders ga ik dood ookal willen de fokkers dat zo graagquote:
Klopt.. Blijf nog even op danquote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doei ik ga weer slapen anders ga ik dood ookal willen de fokkers dat zo graag![]()
quote:
Ow jah Claude vertelde me dat ie er per optreden een fles whiskey doorheen joeg. Zo tussen het drummen door af en toe een paar slokkenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helemaal idioot hun optredens. Na drie of vier nummers spelen stoppen ze gewoon, zeggen nog effe tegen het publiek dat ze pauze houden en gaan midden op het podium een sigaaretje roken en een beetje ouwehoeren met elkaar. Zodra de sigaret op is gaan ze weer verder....
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
doei ik ga weer slapen anders ga ik dood ookal willen de fokkers dat zo graag![]()
echt welquote:
Thnxxxxquote:
Eens...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef Pony-Lover het volgende:
voortaan ga ik maar gewoon weer bier drinken want dit slaat eigelijjk ook nergens op.
een goede nacht trouwens.
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Thnxxxx![]()
![]()
Ik loop snel door, want ik keek net achter me, en ik ben niet de enige![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef Pony-Lover het volgende:
voortaan ga ik maar gewoon weer bier drinken want dit slaat eigelijjk ook nergens op.
een goede nacht trouwens.
Mag zij wel eerst? Ze is een beetje moe van het wachten...quote:
Neuh, ik leen m'n ww wel eens uit aan um. Thats all.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je een kloon van cerror ofzo
Alleen als ik haar snoeihard anaal mag nemenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Mag zij wel eerst? Ze is een beetje moe van het wachten...
Let niet op de prijsjes hoor, dat doet oma altijd
[afbeelding]
Ow vertel eensquote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik leen m'n ww wel eens uit aan um. Thats all.
Ow, ze vind alles geweldig...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als ik haar snoeihard anaal mag nemen.
Natuurgetrouw, alleen doe ik het met een 30 cm strap-onquote:Op zondag 16 juli 2006 00:58 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ow, ze vind alles geweldig...
Dit hangt in dr huiskamert....
[afbeelding]
Met een stokquote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als ik haar snoeihard anaal mag nemen.
Ow, jij bent die van >>quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Natuurgetrouw, alleen doe ik het met een 30 cm strap-on.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ow, jij bent die van >>
http://video.google.com/g(...)=7561891079024207771
Oma heeft parkinson, dus heul wel!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..], dat wijf weet er heul niets van. Een dildo vibreerd niet
.
Stom wijf.
Dat wijf ookquote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Oma heeft parkinson, dus heul wel!![]()
En die Parkinson, neuken we dr wel ff uitquote:Op zondag 16 juli 2006 01:08 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Oma heeft parkinson, dus heul wel!![]()
euhh, ik doe niet mee..quote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
En die Parkinson, neuken we dr wel ff uit.
Nee, die hebben tering. Wel bij de les blijven.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:11 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
en figo en talpa en paula van sesamstraat...
allen Parkinson!
Mietje.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
euhh, ik doe niet mee..
Mn oma, wat doe ik![]()
Jij bent de Les, dus ik blijf bij jequote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, die hebben tering. Wel bij de les blijven.
+1 Scherpquote:Op zondag 16 juli 2006 01:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Jij bent de Les, dus ik blijf bij je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |