Die Volvo was 't probleem niet, zo'n boordkartonnen sleurhut op 2 wielen gaat gewoon de lucht in bij 140 km/u en boven de 100 lijkt me al erg onverstandig met zo'n ding.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn pa reed nog wel harder met zo'n ding.... gevolg dat dat kutding omklapte op de snelweg in BelgieCaravan op zijn kop en de auto hing ook half omhoog getrokken...zal morgen eens foto's zoeken
we hadden een Roverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Volvo was 't probleem niet, zo'n boordkartonnen sleurhut op 2 wielen gaat gewoon de lucht in bij 140 km/u en boven de 100 lijkt me al erg onverstandig met zo'n ding.![]()
Nederlandse gierigheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:24 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Elke zomer weer. Als je naar freakin' Frankrijk op weg bent lijkt het me niet slim op die manier, al toeterend, stressend en inhalend je reis al te beginnen, of mis ik wat?
Ik moet zeggen dat ik 700 km in een auto zitten ook geweldig vind, zeker als je dan ergens komt waar nog meer Nederlanders zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nederlandse gierigheid.
Op vakantie gaan om 'es lekker uit te rusten', om vervolgens een hok achter je auto te hangen, die vol te stouwen met hetzelfde gare eten wat we hier hebben, en dan 3 weken je dood ergeren aan andere Nederlanders, de voortent die niet waterdicht blijkt te zijn, het tentje van de kinderen dat om de twee dagen instort en de Fransen die een ongelofelijke haat voor jou soort hebben ontwikkeld.
En dan volledig gesloopt thuis komen, en maar wat blij zijn dat je weer naar je 9-to-5 bureaubaantje mag gaan.
Volgend jaar moeten we nog betalen ook voor die doortocht op die hopeloze schijtwegen in belgiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze zijn daar wel elke zomer te zien op doortocht.![]()
is het ook en een vouwwagen is een klapkarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:07 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
haha, ik dacht dat sleurhut een algemeen bekend synoniem voor caravan was...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nederlandse gierigheid.
Op vakantie gaan om 'es lekker uit te rusten', om vervolgens een hok achter je auto te hangen, die vol te stouwen met hetzelfde gare eten wat we hier hebben, en dan 3 weken je dood ergeren aan andere Nederlanders, de voortent die niet waterdicht blijkt te zijn, het tentje van de kinderen dat om de twee dagen instort en de Fransen die een ongelofelijke haat voor jou soort hebben ontwikkeld.
En dan volledig gesloopt thuis komen, en maar wat blij zijn dat je weer naar je 9-to-5 bureaubaantje mag gaan.
En dan voor het 20e opeenvolgende jaar naar dezelfde camping gaan, omdat het net een grote familie isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nederlandse gierigheid.
*Copy pastequote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nederlandse gierigheid.
Waar blijven de picsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn pa reed nog wel harder met zo'n ding.... gevolg dat dat kutding omklapte op de snelweg in BelgieCaravan op zijn kop en de auto hing ook half omhoog getrokken...zal morgen eens foto's zoeken
En vervolgens zeggen dat 'het weer een ge-wel-di-ge vakantie was'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nederlandse gierigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |