Als ik vannacht niet slaap, dan slaap ik vandaag tegen 8 uur als ik niet snel wat ga doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:02 schreef Xennia het volgende:
Tsja als je iedere nacht om 5 uur gaat slapen, kun je natuurlijk niet ineens moe zijn om 23:30. Als je vannacht slecht slaapt, slaap je morgen wellicht wel vroeger in.
Wekker zetten. 6 uur slaap per nacht moet voldoende zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik vannacht niet slaap, dan slaap ik vandaag tegen 8 uur als ik niet snel wat ga doen
maar als ik gewoon vandaag de hele dag opblijf slaap ik morgennacht wel gewoon, waarna ik die dag en nacht opblijf omdat ik weer teveel slaap heb gehad
das dus geen schoonheids slaapjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wekker zetten. 6 uur slaap per nacht moet voldoende zijn
dat is denk ik maar heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
wanneer een wekker zetten ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op de dag dat je geneigd bent te lang te slapen omdat je zo moe bent, met als gevolg dat je de nacht daarna weer veels te laat naar bed gaat omdat je niet meer moe bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wanneer een wekker zetten ?
Morgen moet ik er om 7 uur uit..
Mwoah, meer een kwestie van oefenen.quote:
die zul je dan later wel weer in moeten halen. tenminste als ik een week had van gemiddeld 5 uurtjes dan lag ik in het weekeinde wel bij te slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, meer een kwestie van oefenen.
Door de week red ik die zes uur vaak niet eens.
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op de dag dat je geneigd bent te lang te slapen omdat je zo moe bent, met als gevolg dat je de nacht daarna weer veels te laat naar bed gaat omdat je niet meer moe bent
Als je dit minstens een week volhoudt, slaap je echt wel hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.
om gewend te raken dus.
Het gevolg was dat ik gewoon die dag dus wakker was, en de nacht ook..
Resultaat 0%.
Ja, dat wel. Een nachtje van acht, of als het echt gek gaat, negen uur. Maar dat kan ook prima want dan is het weekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef S1nn3rz het volgende:
die zul je dan later wel weer in moeten halen. tenminste als ik een week had van gemiddeld 5 uurtjes dan lag ik in het weekeinde wel bij te slapen.![]()
Maalt je kop, of is het wat anders?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.
om gewend te raken dus.
Het gevolg was dat ik gewoon die dag dus wakker was, en de nacht ook..
Resultaat 0%.
na een jaar het ritme van slaap/dag omgedraait ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je dit minstens een week volhoudt, slaap je echt wel hoor
Niks met piekeren of zo, ik kan gewoon niet in slaap komen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maalt je kop, of is het wat anders?
tuurlijk, als je het lang genoeg volhoudt ben je gewoon uitgeputquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
na een jaar het ritme van slaap/dag omgedraait ?
Ga eens iets doen met veel lichamelijke inspanning. Dan kan je kop nog zo helder zijn, maar dan val je ècht wel in slaap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
Niks met piekeren of zo, ik kan gewoon niet in slaap komen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |