abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40938915
Conditie is inderdaad puin, gelukkig weinig last vandaag. Waarschijnlijk as. dinsdag en donderdag weer trainen bij voldoende animo.
Gelukkig sinds gister een nieuwe aanwinst erbij voor de plek van centrale verdediger. Was hard nodig aangezien afgelopen seizoen 3 potentiele kanshebbers voor die positie gestopt of vertrokken zijn, en er eigenlijk maar 3 echte verdedigers voor 4 posities achterbleven..
pi_40939012
Gisteren op de eerste training veel gelopen. De conditie viel niet tegen, maar ik had er dan ook helemaal niks van verwacht. Volgende week donderdag de tweede training, en de zaterdag erna een oefenwedstrijd tegen Dinteloord. Dan zien we pas echt hoe het er voor staat.
pi_40939046
Morgen dus om 11.00 thuis voetballe, en 's middags uit om 14.00. Dat wordt weer een heerlijk dagje voetbal. Ben benieuwd hoe fris ik zaterdagavond ben, maar dan is er feest.
Hoi.
pi_40939129
Twee wedstrijden op 1 dag, en dat zo vroeg in het seizoen... Succes in ieder geval
pi_40964156
Keepers kunnen wat dat betreft wel iets meer aan, of ben je dat niet met me eens, pekel?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:56:49 #206
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_40965331
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Keepers kunnen wat dat betreft wel iets meer aan, of ben je dat niet met me eens, pekel?
Ik ben Pekel dan wel niet, maar wat mij betreft ligt het compleet aan de achterhoede

Wij zijn inmiddels ook alweer een week of 3 bezig met de voorbereidingen. Morgen de eerste oefenwedstrijd voor mijzelve en ik heb er alweer goed zin in. Heb sowieso wel zin in het seizoen en het wordt weer knokken om mijn plaatsje te veroveren, maar ik blijf positief, het moet kunnen
Live life to the Ender :D
pi_40968392
Morgen eindelijk voor het eerst weer voetballen .
pi_40971102
quote:
Ben zelf ook keeper. Speelde wel vaker 3 of 4 wedstrijden in een weekend als jeugdspeler, totaal geen probleem als keeper zijnde. Grootste probleem voor een keeper is dat hij er mentaal sterk genoeg voor moet zijn om te beseffen dat hij in zo'n weekend wel veel ballen langs zijn oren kan krijgen, maar toch een goed weekend kan hebben.

Fysiek is het makkelijk te doen
pi_40971312
Vanochtend keepte ik de eerste helft, 1 doelpunt om de oren...0-1 met rust. 2de helft andere keep en 0-5 verloren.

's Middags 3-1 verloren, zeer slecht begin van onze kant (na 1 minuut zelf in aanval, bal wordt onderschept, wij onder scheppen weer de bal, terugspeelbal veeeeels te kort ...). Minuut later gaat een speler dwars door 4 man heen. En een kwartier later hetzelfde verhaal. Daarna ging het een stuk beter, maak je een goal, mis je 3 á 4 opgelegde kansen op rij

Kortom, een echt oefendagje
Hoi.
pi_40971329
quote:
Hangt van verschillende factoren af: niveau, tegenstander, verdediging enz...
Hoi.
pi_40971402
heb mijn eerste oefenwedstrijd er weer op zitten
Komend seizoen spelen we met de A2 eerste klasse, aangezien we vorig jaar kampioen zijn geworden.
Speelde tegen Labella A1 die al eerste klasse speelde.
Toch waren we zeker niet de mindere... scheidsrechter hadden we niet echt in ons voordeel. Maar toch weten te winnen met 4-3 Wordt denk ik weer een mooi seizoen.
pi_40971679
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef stame het volgende:
heb mijn eerste oefenwedstrijd er weer op zitten
Komend seizoen spelen we met de A2 eerste klasse, aangezien we vorig jaar kampioen zijn geworden.
Speelde tegen Labella A1 die al eerste klasse speelde.
Toch waren we zeker niet de mindere... scheidsrechter hadden we niet echt in ons voordeel. Maar toch weten te winnen met 4-3 Wordt denk ik weer een mooi seizoen.
Je speelt dus dit jaar bij de A2 ? (dan kan ik dat in de OP aanpassen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40971861
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je speelt dus dit jaar bij de A2 ? (dan kan ik dat in de OP aanpassen)
Ja... vorig jaar ook al... Had ik ook al paar keer gezegd... maar nooit aangepast
pi_40971900
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef stame het volgende:

[..]

Ja... vorig jaar ook al... Had ik ook al paar keer gezegd... maar nooit aangepast
Okee, nu staat het er wel in
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40973990
Heerlijk getraind vandaag .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40975831
Met het 1e meegedaan en het ging kut.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40976353
Zo vandaag ff nieuwe schoenen gekocht

hier moet het op gebeuren dit jaar
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:56:53 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40984408
heb vandaag een veredeld oefendwedstrijd tegen DESZ3 maar overslagen ik heb nog wat last van zere beentjes van donderdag en een kater van gisteravond maar goed toen maar ff als grensrechter gedaan
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_40986292
Vandaag lekker met 6 man in het park gespeeld, was heerlijk weer
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:58:53 #220
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_40991827
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef keijz het volgende:
Zo vandaag ff nieuwe schoenen gekocht

[afbeelding]

hier moet het op gebeuren dit jaar
Thats the spirit : gewoon zwart leer en verder niet zeiken zouden we allemaal weer op moeten spelen, ipv al die kleurtjes die zeer doen aan je ogen

ik speel btw op deze sinds de laatste 3 wedstrijden vorig seizoen ofzo

Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:12:51 #221
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40993492
Trainen ging niet door, het regent hier al 6 uur ofzo.. en ook te gevaarlijk met het onweer.

Ik zit er niet mee iig
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:12:38 #222
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_41085268
Nou, na een schamele poging van afgelopen zondag (2 x 15 minuten af en aan vanwege de onweer) gisteravond mijn eerste volledige wedstrijd van het seizoen gespeeld. Dan ook maar gelijk met het eerste en een relatief belangrijke wedstrijd. (Het was de eerste wedstrijd van de bekercyclus en dan ook tegen een tegenstander welke we in de competitie tegenkomen.)

De eerste helft begon redelijk, zeker niet goed. We deden zeker niet ons best en waren aldoor een stap te laat. Hierdoor lieten we de tegenstander in hun spel komen. En lieten we het spel vooral aan de tegenstander. Dit resulteerde er in dat vooral BVV de kansen kreeg. Maar dat waren er hooguit een stuk of 3. Ik kon jammergenoeg niet voorkomen dat de 1-0, na een minuut of 30, bij een goed uitgespeelde aanval van hun gemaakt kon worden. Een persoonlijke fout van mijn linksback die zijn man liet lopen.
Ik hoopte dat we toen wakker waren, maar we bleven zo lamlendig spelen als in het begin. Zodoende kabbelde het spelletje verder tot de rust met hier en daar een doelpoging voor elk doel.

In de tweede helft kreeg de scheidsrechter een dubieuze hoofdrol, een rol die hij in de eerste helft in mindere mate ook al had (Toen werd ook al duidelijk dat beslissingen van hem niet ons voordeel uit zouden gaan vallen).

Wij begonnen zoals we de eerste helft geeïndigd waren. Sloom. We lieten weer het initiatief aan BVV. Hierdoor waren ze weer een stuk gevaarlijker als wij. Wat resulteerde in de volgende dubieuze beslissing van de scheidsrechter. 10 minuten in de 2de helft. De lange bal wordt gespeeld over links en gelijk gaat de vlag omhoog voor buitenspel. Maar de scheidsrechter wil dat niet zien en laat doorspelen. Mijn verdedigers zien het wel en houden in. Zodoende komen er 2 aanvallers op mij af gestormd, ik kom mijn goal nog wel uit, maar het mocht niet baten, de linkerspits speelde de bal naar de rechterspits en die weet in een leeg goal nog bijna te missen. 2-0 achter.

Nog steeds geen trigger voor ons om te gaan voetballen.....

Nog geen 3 a 4 minuten de volgende fout van de scheidsrechter (Mijn inziens). De bal wordt voorgegeven vanaf mijn linkerkant en deze komt ter hoogte van de penaltystip. Mijn laatste man gaat een kopduel aan met hun spits (beiden lopende in mijn richting) en hij kopt de bal in mijn handen. Ik heb de bal, maar aangezien de beide spelers voor elkaar langskruizen struikelen ze over elkaars benen. En wat beslis je dan als scheidsrechter, juist, penalty
Ik kies wel de goede hoek, maar een bal die in het dak van het doel verdwijnt is praktisch onhoudbaar.

En toen waren we wel wakker. Dat was blijkbaar onze trigger om te gaan voetballen. Ineens was er gretigheid, lieten we onze man niet meer dan 10 cm vrij en we werden ook gevaarlijk. Jammergenoeg waren er nog maar 25 minuten te spelen ofzo. De moeder van mijn lief stond langs de lijn en die zei na afloop ook, als jullie de hele wedstrijd zo gespeeld hadden, win je dik. We overklasten ze gewoon. Ok dan moet je nog wel de kansen afmaken.
Maar er kwam dus druk van onze kant. Dit resulteerde al heel snel in een aansluitingstreffer. 3-1. We kregen legio kansen om de 3-2 te maken, maar dit gebeurde niet. Een keer of 4 alleen op de keeper en dan verprutsen. 2 vrije trappen op de lat. Hij wilde er gewoon niet in. Met nog iets minder dan 10 minuten te spelen. Een vrije trap vanaf rechts voor ons, iets buiten de 16 meter. De bal komt voor en wordt contra ingekopt door een middenvelder van ons. 3-2. En het wordt nog spannender.

Ondertussen heeft de thuisspelende ploeg ook al verscheidene kansen gekregen om hun voorsprong uit te bouwen, maar deze werden vakkundig om zeep geholpen. Of door mij met een aantal goede saves, of door mijn verdedigers, of door prutswerk van zichzelf. Maar ja, wij waren vol in de aanval, dus dan vallen er gaten achterin. Wij bleven druk zetten, maar het mocht niet baten. Elke keer als wij dachten in de buurt te komen werden we afgefloten of verprutsten het zelf. Zodoende bleef de stand 3-2 op de borden staan. Jammer maar helaas.

Voor mij zelf wat wel een hele lekkere eerste wedstrijd. Ik was in de eerste helft nog wel wat onwennig, een beetje wedstrijdritmeloos denk ik. Maar de 2de helft ging erg goed en kwam het ritme weer helemaal terug. Ik hoop dat ik de trainer heb kunnen overtuigen van mijn kunnen en dat ik dus weer de vaste waarde in 1 ben. Volgens de ma van mijn lief kan het op basis van de 2de helft haast niet anders.

Mijn excuses voor het lange verhaal, maar ja, als ik aan het schrijven ben, dan komt het.
Live life to the Ender :D
pi_41091523
moet zaterdag voor de beker tegen olympia b1.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:21:42 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41091881
zaterdag geen wedstrijd maar vanavond om 19:00 aftrap in Ens
pi_41094225
Zo, nieuwe voetbalschoenen weer ingekocht. Donderdag en vrijdag er nog op trainen, en zaterdag 2 wedstrijdjes voor de beker. 1ste relatief makkelijk tegen DZOH A1, en de 2de uit naar het redelijke Hoogeveen B1.
Hoi.
pi_41094355
Vanavond vriendschappelijk tegen Jong Brabant
En zaterdag voor de Beker tegen NOAD
pi_41096014
Vanavond voor het eerst trainen (als het niet weer begint te hozen net zoals vorige week ), en ik heb er voor de verandering eens zin in!!
pi_41098945

dit zegt allles
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:27:51 #229
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41101340
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef hayder het volgende:
[afbeelding]

dit zegt allles
derby's altijd leuk

bij ons gaat het niet door we kunnen maar 9 man krijgen en zaterdag een oefenwedstrijd tegen urk en iedereen wil niet naar urk
pi_41120537
Gister tegen 1e klasser Jong Brabant gevoetbald
Wij zijn dus vorig jaar gepromoveerd en komen nu dus ook in de 1e klasse...
Als dit het niveau van de 1e klasse was, is het wel heel dramatisch...
De 2e klasse is dan nog moeilijker. Ook al hadden zij geen echte keeper, voetballen konden ze echt niet. Wedstrijd afgesloten met een 9-0 overwinning. Als ze een echte keeper hadden gehad, zou het misschien 6-0 zijn geworden. Wat een kut pot was dat
pi_41123609
Jong Brabant is ook geen 1ste klasse, maar 5de klasse. .
Hoi.
pi_41128381
Stame speelt in de A2 he. Dus het is de A1 van Jong Brabant geweest, en die spelen inderdaad ook 1e klasse.
pi_41128533
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Yeahinho het volgende:
Stame speelt in de A2 he. Dus het is de A1 van Jong Brabant geweest, en die spelen inderdaad ook 1e klasse.
Owh oke, dacht wat anders. .
Hoi.
pi_41132023
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef WEST het volgende:

[..]

derby's altijd leuk

bij ons gaat het niet door we kunnen maar 9 man krijgen en zaterdag een oefenwedstrijd tegen urk en iedereen wil niet naar urk
waarom niet dan.
zwartsluus is toch niet bang voor urk.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:05:23 #235
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41132254
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef hayder het volgende:

[..]

waarom niet dan.
zwartsluus is toch niet bang voor urk.
nee wij sluzigers zijn niet bang voor urkers, maar tis ver reizen en die wedstrijden beginnen om 15:00 ofwel we zijn te laat voor het bier weer. En tis een oefenwedstrijd.
pi_41133662
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad.
Hoor net dat dat team van Longa had gewonnen. Longa speelt eerste klasse en zit bij ons in de poule voor de beker. Vraag me dan af wat het niveau van de hoofdklasse is of er moeten die wedstrijd veel spelers weg zijn geweest of iets dergelijks
pi_41135084
M'n pa komt de eerste competitiewedstrijd kijken, 200 kilometer rijden voor de beste man. 'Die wedstrijd wordt in ieder geval nog niet afgelast'. Twee oefenwedstrijden en een beker zijn al afgelast door het slechte weer in de afgelopen week.
pi_41135301
idd, nu weer donders en bliksems...
pi_41135398
Ik moest schuilen net.. en nog helemaal doorweekt thuis.. augustus, wat doe je..
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:46:18 #240
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41135430
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moest schuilen net.. en nog helemaal doorweekt thuis.. augustus, wat doe je..
wees blij als het zo heet was als juli dan hadden we nu nog niet mogen spelen
pi_41135442
Vanavond weer trainen... En het is nog droog bij ons!
pi_41135485
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:46 schreef WEST het volgende:

[..]

wees blij als het zo heet was als juli dan hadden we nu nog niet mogen spelen
ok, ik ben blij. Ik ben altijd wel voor de gulden middenweg moet ik zeggen.

Graadje of 23, droog.. windkracht 4. Zoals vandaag overdag zeg maar.
pi_41138476
Sinds wanneer zijn de wedstrijden voor de beker een heen en terugwedstrijd?
Meen me te herinneren dat je altijd maar 3 wedstrijden speelde in een poultje. Zit nu te kijken staan er ineens 6 van die kutwedstrijden..
pi_41139492
Uhh.. bij ons gewoon drie wedstrijden hoor. Als het wordt afgelast moet je proberen de wedstrijd 'om te draaien', maar volgens mij is dat niet wat je bedoelt.
pi_41149457
Nee er staan echt gewoon 2 wedstrijden tegen elk team gepland, dus 6 in totaal in de bekerpoule, terwijl het normaal altijd eenmaal tegen elk team was. Helaas was er vanavond niemand van het bestuur aanwezig om het te verifieren. Zal het zondag wel horen dan.
pi_41166028
Bij ons zijn er ook maar 3 wedstrijden, die nu ook continu worden afgelast... Morgen een verjaardag van mn oma (omfg), zul je zien dat het dan wel doorgaat...........
pi_41190528
Volgende week maakt de trainer definitief de selectie bekend. Spannend..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:03:40 #248
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_41190897
Mijn oefenwedstrijd ook afgelast
Nu maar gewoon trainen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:11:52 #249
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41191060
vanmiddag een soort van oefenwedstrijdje tegen het 5e aangezien we niet naar urk willen.

zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:28:12 #250
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_41192482
Ik moet nog wachten tot donderdag, maar dan mogen we ook stevig aan de bak, donderdag en zondag een bekerwedstrijd, woensdag een oefenwedstrijd tegen mn broertje en die zondag daarna weer een bekerwedstrijd.
En dan begint de competitie eindelijk weer, ik heb er zin in
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_41192661
Vandaag de 1e bekerwedstrijd, half 3 uit tegen Nootdorp 7
pi_41203763
Ole gewonnen met 6-2 tegen olmpia 28 voor de beker!
pi_41204753
3-2 achter bij rust, 2e helft omgezet naar een nette 4-8 overwinning
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:58:02 #254
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41205199
vandaag een "oefenwedstrijd" tegen een paar man van het 5e ach het was lekker om ff afwerken op doel maar in eens kramp in me kuit ben er gelijk mee gekapt omdat ik geen risico wil nemen. daarna lekker aan het bier
pi_41206259
Heerlijk 5-0 en 7-1 gewonnen van respectievelijk DZOH A1 en Hoogeveen B1.
Hoi.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:57:43 #256
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_41206768
Netjes. Hoogeveen A1 maakte het ons ontzettend lastig vorig jaar (en zijn ook kampioen geworden).

Of is de B1 niet van hetzelfde niveau?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_41207338
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Rahl het volgende:
Netjes. Hoogeveen A1 maakte het ons ontzettend lastig vorig jaar (en zijn ook kampioen geworden).

Of is de B1 niet van hetzelfde niveau?
Jep, competitiegenoot van ons (3de divisie G). .
Hoi.
pi_41207687
3-2 verloren voor de beker uit tegen hoofdklasser NOAD.
We speelde op kunstgras. Hier ben ik dus eigenlijk helemaal op tegen, maar de kwaliteit van dit gras was dan ook nog van echt slechte kwaliteit. Normaal spelen we altijd gewoon op echt gras, dus was het enorm wennen in 't begin. Stonden daarom ook al na 7 minuten met 2-0 achter. Stomme fouten van onze linksbak die gewoon echt niet meer mogen. Daarna hebben we het weer opgepakt en kwamen langzamerhand in de wedstrijd. Eind van de eerste helft volgt dan ook de 2-1.
Tweede helft beginnen we gelukkig beter dan de eerste. Wedstrijd was een beetje in evenwicht. We kregen een open kans om de 2-2 binnen te schieten, maar onze spits schoot voor open goal over. We speelden al vrijwel heel de wedstrijd met de buitenspelval en die ging na de 2 openingsgoals perfect. Op 1 keer na waaruit ook meteen weer een goal valt. 3-1 achter dus... Toen gingen we echt alles op de aanval zetten en kregen ook kansen waarvan we er 1 van benutten en het 3-2 staat. Dit is dan ook de uitslag geworden.
De laatste 5 minuten hebben we wel op normaal gras gevoetbald, omdat een speler van NOAD zijn knie had verdraaid. En niet zo'n beetje ook. Hij wilde uitdraaien maar zijn voet bleef staan. Hij droog ook ijzeren noppen op een kunstgrasveld, dus het was enigszins wel te voorspellen dat dat kon gebeuren. Hij kon echt niks meer en verplaatsen had geen zin dus konden we niet verder spelen op het veld, waardoor we op een ander veld de wedstrijd hebben afgemaakt.
Ik weet niet hoelang het revalideren kost en dergelijke, maar dit gun je geen enkele voetballer

kunstgras
pi_41209832
Lekker in het park gespeeld, volgende week onze eerste oefenwedstrijd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_41269574
Morgenavond de 2de bekerwedstrijd, thuis tegen Achilles 1894 B1.
Hoi.
pi_41276495
Donderdag weer, voor het eerst niet mee met het eerste (die moeten morgen). Verstandige keuze van de trainer, ik kan niet anders zeggen
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:14:50 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280165
Zal toch wel afgelast worden?
pi_41280284
beide denk ik wel
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:21:54 #264
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280300
Rare periode is dit, zeg. Voorbereiding van niets.
pi_41280329
Het lijkt wel herfst, of iets teveel tropische regens... Ach een kutvoorbereiding heb ik toch wel
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:26:34 #266
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280428
Het gaat niet echt voorspoeding. Ik raak echt niks goed, ben weer een autenthieke prutser. Eerst maar ff nieuwe schoenen kopen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:33:06 #268
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280488
Het moet aan de schoenen liggen! Succes!
pi_41280540
mwah het gaat ook gewoon niet echt... het kan me ook minder schelen, de minuten ga ik wel maken op den duur.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:37:33 #270
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280558
Op training paar concurrenten tikjes geven..
pi_41280575
hoe sta jij ervoor dan? eerste elftal kansen?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:56:38 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280819
Ik weet het echt niet. Volgens mij heb ik weer een beetje te grote mond gehad.. maar ja, kan het niet meer terugdraaien.. ik bedoel, beetje bijdehant doen tegen de trainer en zo.. whaha..
pi_41288124
Hier kunnen we gewoon voetballen hoor. Velden liggen er goed bij. .
Hoi.
pi_41292678
Herstel: Vanavond uit naar Stadskanaal A1. .
Hoi.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:04:52 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41299980
zo ik heb ook slofjes gekocht
pi_41301426
Volgende week dinsdag m'n 1e training, jippie
pi_41307337
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:46 schreef VoreG het volgende:
Volgende week dinsdag m'n 1e training, jippie
die heb ik vorige week gehad, mijn eerste 2 trainingen.... Na 4 maanden niks gedaan te hebben(blessureleed en vakantie) viel me dat toch wel ff heel erg tegen. Afgelopen dinsdag was het een uur lang rennen in de duinen van Wijk aan Zee, lekker hoor heuveltje op en heuveltje af.

Donderdag was de eerste echte training met de bal, viel me ook nog wel ff tegen met de spierpijn van de dinsdag ervoor in de benen.
volgende wedstrijden:
pi_41308247
Stadskanaal A1 van de mat getikt, 3-0 gewonnen
Hoi.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:38:01 #279
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41309050
nu even iets meer details over mijn nieuwe schoenen. Ik heb Umbro ze zijn weer ouderwets zwart

dit zijn ze maatje 48 schoon aan de haak
pi_41309126
Zaterdag de eerste competitiewedstrijd! Afgelopen zaterdag en oefenduel met een combinatie van 3, 4 en 5 mer 3-4 verloren. In de laatste minuten scoorden wij nog wel maar die werd afgekeurd vanwege vermeend buitenspel. Wij waren het hier uiteraard niet mee eens. Vanaf mijn positie was moeilijk waar te nemen of het echt buitenspel was of niet, maar het leek er niet op.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:43:53 #281
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41309295
Buitenspel discussies houd je altijd.
pi_41309384
Ja klopt. Maar het was maar vriendschappelijk, dus veel boeit het niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:46:54 #283
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41309424
In de competitie heb je ook wel van die fanatieke grensrechters. Ergerlijk.
pi_41309532
Die grensrechter van ons (de leider ook nog) die probeert altijd heel eerlijk te zijn, waardoor hij wel eens niet vlagt als het wel buitenspel is. Dat is ook wel eens frustrerend.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:51:20 #285
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41309625
Nee, daar leer je het meeste van. Sommige jeugdspelers wennen aan een oneerlijke grens en raken dan in de war als ze een eerlijke krijgen.
pi_41309653
Dat is ook zo... maar ik ben geen jeugdspeler meer
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:57:54 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41309881
Nee ok.. maar ja, we moeten het algemeen houden hè..
pi_41309991
ik ben altijd al blij als er iemand is die langs de lijn met een vlag wil hollen
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:02:24 #289
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41310099
Bij Lycurgus 1 hebben ze niet eens eentje.. al jaren niet.
pi_41310179
ik zeg niks
pi_41310204
Ik vind het zelf wel leuk als ik moet vlaggen
pi_41310241
maar geen zin om het altijd te doen?
pi_41310286
Ik heb 2 sep - 5 sep - 9 sep een wedstrijd lekker druk
pi_41310478
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:05 schreef Gollemrulez het volgende:
maar geen zin om het altijd te doen?
Nou ik speel liever zelf ja maar als ik reserve sta dan pak ik die vlag altijd wel op.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:10:41 #295
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41310485
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zeg niks
hahaha..
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:11:24 #296
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41310519
Als ik reserve sta, vlag ik nooit. Dan ben ik in mijn trots gekrenkt en kan iedereen de tering krijgen. Bovendien verspil ik dan energie voor als ik er in de tweede helft nog in moet.
pi_41310612
Dat heb je bij de lagere elftallen, de recreatieteams he, iedereen komt een keer aan de beurt. Of je nou goed bent of niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:14:28 #298
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41310711
Geloof me maar Bij ons is het wel zo iig
pi_41310796
Dat is voor mij een reden daar niet bij te voetballen... Dat verplicht wisselen, waardoor je team helemaal uit balans is. Verlies je onnodig omdat een waterdrager van een waterdrager voor de spits moet voetballen.. Moet je ook nog vlaggen, terwijl ik dat geen reet aan vind en bovenal niet kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')