Een club kan zelf bepalen of ze een elftal opgeven voor de beker of niet. Het ligt er maar aan of ze denken genoeg mensen te hebben of dat het andere onpraktische redenen heeft. Voor de jeugd geldt dat volgens mij ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opvallend, de een wel en de ander niet.![]()
kom ik er bij te staan of eehquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef hayder het volgende:
ik sta er niet bij
ik voetbal BIJ SC GENEMUIDEN B1 -HOOFDKLASSE-RECHTSBUITEN
ik denk dat je ze nu dusdanig gemotiveerd hebt, dat ze je zo snel mogelijke gaan toevoegen. tkomt ook lekker sympathiek over....quote:
Oke, was me niets van bekend. Dan doen ze bij ons dus voor het eerst mee dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een club kan zelf bepalen of ze een elftal opgeven voor de beker of niet. Het ligt er maar aan of ze denken genoeg mensen te hebben of dat het andere onpraktische redenen heeft. Voor de jeugd geldt dat volgens mij ook.
zo hoort dat ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:20 schreef hayder het volgende:
zwartsluis bovenaan..genemuiden onderaan:p
Lachen naar het vogeltje?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doet die debiel daar onderin, 3e van links![]()
.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doet die debiel daar onderin, 3e van links![]()
.
wat een debiel ja:pquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[afbeelding]
En als we dan ook nog fotos gaan invoeren.. ik sta rechts met kleren aan omdat ik gebleseert was![]()
Staphorst B1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:01 schreef hayder het volgende:
1. Alcides B1
2. Dalen B1
3. De Weide B1
4. FC Wolvega B1
5. Flevo Boys B2
6. Germanicus B1
7. HH'97 B1
8. MSC-Antaris B1
9. Noordscheschut B1
10. SC Genemuiden B1
11. Staphorst B1
Ochja hij houdt er gewoon van om een grapje te makenquote:
uuuh hoezo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef pekel het volgende:
Zeg Hayder...zijn jullie op 23 augustus vrij?
We schijnen nog een oefenpot nodig te hebben.quote:
hahah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:57 schreef pekel het volgende:
[..]
We schijnen nog een oefenpot nodig te hebben.En aangezien jullie een leuk hoofdklassertje zijn kan het wellicht
wat zijn Genemuiden 9 en 10 voor ploegen? daar moeten wij tegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef hayder het volgende:
[..]
hahah.
weet niet.
jullie zijn wel goed heb ik gemerkt.
d2 van emmen..en dat vondt ik al knap hoe ze voetballen![]()
MAAR EMMEN 1 is SLECHT![]()
Staphorst jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Staphorst B1.
Ik weet nog niet in welk team ik kom, zie ik begin sept. waarschijnlijk wel.
Ja, daar wordt je stil van.quote:
Als je trainer het maar weet.quote:weet niet.
Beter dan vorig seizoen iig.quote:jullie zijn wel goed heb ik gemerkt.
Kun je nagaan hoe goed de D1 is.quote:d2 van emmen..en dat vondt ik al knap hoe ze voetballen![]()
Eens, maar er komen nu 8 zeer sterke lichtingen aan.quote:MAAR EMMEN 1 is SLECHT![]()
Zaterdag, en Lyra 3 op zondag is echt weinig aan om tegen te spelen.. Je hebt geluk als de kantine open isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:57 schreef mr_cucumber het volgende:
keijz: speel jij op zaterdag of zondag? We zitten bij Lyra 3 in de poule dit jaar (zondag)
en zo te zien bij foetre die bij RKDEO 6 speelt
Daar kun je idd niet van op aan. Dit jaar hebben wij alles binnen een kwartier met de auto, terwijl we vorig jaar soms een uur moesten rijden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef wouter1988 het volgende:
Het ene jaar moet je weer richting Doetinchem, Winterswijk en dit jaar weer richting Enschede ... blijft ook maar veranderen
Is het tegenwoordig zo erg? Paar seizoenen geleden speelden we regelmatig tegen Lyra, en dan was het altijd wel gezellig op zondag..al waren er toen waarschijnlijk wel meer zondagteams, als we nu al tegen het 3e moeten..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:41 schreef keijz het volgende:
[..]
Zaterdag, en Lyra 3 op zondag is echt weinig aan om tegen te spelen.. Je hebt geluk als de kantine open is
Ik haat het enige A2 team zijn in een A1 competitiequote:1. BEW A1 0 0 0 0 0 0 0
2. De Blesse A1 0 0 0 0 0 0 0
3. FC Oldemarkt A1 0 0 0 0 0 0 0
4. Giethoorn A1 0 0 0 0 0 0 0
5. Havelte A1 0 0 0 0 0 0 0
6. Old Forward/Wapserveen Combinatie A1 0 0 0 0 0 0 0
7. Ruinen A1 0 0 0 0 0 0 0
8. SVN'69 A1 0 0 0 0 0 0 0
9. VWC A1 0 0 0 0 0 0 0
10. WIJC A1 0 0 0 0 0 0 0
11. d' Olde Veste'54 A2 0 0 0 0 0 0 0
heb jij bij die jessica gezeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Rahl het volgende:
Ik speel bij Olde Veste '54 in Steenwijk, multi inzetbaar maar meestal spits (koppen sterkste punt)
d' Olde Veste'54, 0222 A-Junioren A2, 2e klasse
[..]
Ik haat het enige A2 team zijn in een A1 competitie
ik kom wel kijke als je naar genemuiden moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef WEST het volgende:
# Elftal
1. DESZ 4
2. FC Meppel 9
3. Olympia'28 8
4. SC Genemuiden 9
5. SC Genemuiden 10
6. SC Rouveen 5
7. SVBS'77 2
8. SVN'69 3
9. Urk 8
10. VENO 2
11. VHK 4
12. d' Olde Veste'54 6
er zijn een flink aantal nieuwe teams waar we tegen moeten
en naar Urk![]()
Tegenwoordig is het zo erg ja... ik denk dat er nu nog maar 3 teams op de zondag zijn.. ter vergelijking: 14 op zaterdag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig zo erg? Paar seizoenen geleden speelden we regelmatig tegen Lyra, en dan was het altijd wel gezellig op zondag..al waren er toen waarschijnlijk wel meer zondagteams, als we nu al tegen het 3e moeten..
Kennen ze der wat van trouwens?
nee, die zat bij m'n broertje in 't team. die is inderdaad goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:54 schreef hayder het volgende:
[..]
heb jij bij die jessica gezeten.![]()
die kan goed voetballen jonge![]()
quote:Harde straf ongeoorloofd
Door FOLKERT VAN DER KROL
ROTTERDAM - De KNVB heeft in de strijd tegen het geweld op de velden een gevoelige nederlaag geleden.
De rechtbank in Rotterdam bepaalde dat het districtsbestuur van de voetbalbond niet het recht heeft om een elftal uit de competitie te nemen waarvan ’slechts’ één speler zich ernstig heeft misdragen. Dat blijkt uit het vonnis in de zaak van de Sparta-amateurs, die gisteren hun gelijk haalden in het kort geding dat ze tegen de KNVB hadden aangespannen.
Het vonnis heeft grote gevolgen. Zo moet de KNVB Sparta alsnog toevoegen aan de zondag tweede klasse D, die daardoor dertien clubs gaat tellen. De derde klasse D daarentegen telt daardoor dit seizoen slechts elf teams, tenzij alsnog een vierdeklasser mag doorstromen. Die kans is echter klein.
Verder kan het districtsbestuur van de KNVB zolang de reglementen niet zijn aangepast, geen elftallen meer uit de competitie zetten waarvan ’slechts’ één speler zich ernstig heeft misdragen.
,,Dit had ik niet verwacht,’’ reageert districtsmanager Sjaak van der Kroon van de KNVB West II teleurgesteld. ,,We zullen ons intern moeten beraden en proberen het reglement zo snel mogelijk aan te passen.’’
In totaal nam het districtsbestuur van de KNVB afgelopen seizoen 31 teams waarvan één speler zich ernstig misdroeg uit de competitie. Maar Van der Kroon verwacht niet dat nog meer clubs rechtszaken aanspannen. ,,Het ging verder in vrijwel alle zaken om lagere elftallen of vijfdeklassers.’’
Bij de RV & AV Sparta werd het vonnis van de Rotterdamse rechtbank gisteren met gejuich begroet. ,,Dit is heel erg belangrijk voor Sparta. We hebben een selectie op tweede klasse-niveau en staan niet bekend als een club waar zich geregeld excessen voordoen,’’ toonde Sparta’s secretaris én advocaat Frank van der Eerden zich opgetogen. ,,Bovendien komen we nu in een iets meer Rotterdams geöriënteerde klasse (2D, red.). Dat scheelt weer behoorlijk wat reistijd.’’
Ook nieuwe trainer John Schuurhuizen reageerde uiteraard blij. ,,Dit is mooi en goed voor Sparta,’’ aldus de van VVK overgekomen oefenmeester. ,,We zijn ervan uitgegaan dat we in de derde klasse zouden spelen en de uitkomst van het kort geding gewoon afgewacht. Maar voor de spelers is het natuurlijk veel aantrekkelijker om in de tweede klasse te voetballen.’’
De KNVB besloot begin juni Sparta naar de derde klasse terug te zetten, omdat de doelman in het duel met VCS de scheidsrechter bewust omver liep. Het ging daarbij om een eenmansactie.
In de reglementen van de KNVB staat dat een elftal uit de competitie mag worden genomen als leden ervan - meervoud dus - schuldig zijn bevonden aan extreem geweld. Volgens de rechtbank is het niet duidelijk of hieronder ook de eenmansactie valt.
,,Nu het hier gaat om een voor een vereniging diep ingrijpend besluit - immers, een hele vereniging wordt gestraft voor het handelen van één lid - dient de bevoegdheid van het districtsbestuur om zo’n besluit te nemen niet aan enige twijfel onderhevig te zijn en dat is hier wel het geval,’’ oordeelde de rechtbank gisteren.
Dat ook trainer Ben Spork is gestraft voor het verbaal bejegenen van de arbiter vond de rechtbank van minder belang, omdat de naar Excelsior M verhuisde oefenmeester zijn opmerkingen op een andere plaats (bij de kleedkamer) en tijd (na afloop) maakte. De actie van de Sparta-doelman en Spork moeten daarom volgens de rechtbank los van elkaar worden gezien.
volgens mij gelijk een van de eerste wedstrijden alquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef hayder het volgende:
[..]
ik kom wel kijke als je naar genemuiden moet![]()
ja in c1 laatse wedstrijd met 4-2 verlorenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee, die zat bij m'n broertje in 't team. die is inderdaad goed
tegen gevoetbald?
Ietwat reemde beslissing imo, vond het niet verkeerd dat ploegen waar zelfs maar 1 iemand zich van misdroeg (scheidsrechters mishandelen ofzo) er zonder pardon uitgeflikkerd werden. Geeft de clubs een goede reden om rotte appelen uit teams sneller te verwijderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb de datum genoteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben je er klaar voor S_C? 23 September is het namelijk zover: De Fivel- LycurgusAls het meezit (=we beide actief zijn in het 1e) wordt dit de dag van de vernedering
Op 17 februari is de herkansing in Groningen... Komt allen, reserveer alvast kaarten, leg je matje voor de kiosk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |