Wat denk jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij was niet verbrand?
kom eens hier koken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat denk je![]()
Hoe lam of stronken ik ook ben, eten kan ik altijd maken![]()
![]()
Een tosti is dan ook een culinair hoogstandje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat denk je![]()
Hoe lam of stronken ik ook ben, eten kan ik altijd maken![]()
![]()
Ja is goed, wat wil je eten? Ik kan echt veel maken, maar dat doen we als ik nuchter benquote:
Moeten we doen, ik lust geen cognac, maar dat komt wel.quote:Ze zouden je moeten opsluiten! In een cognacfles!
maakt niet uit, kom je culinaire hoogstandjes maar eens demonstrerenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja is goed, wat wil je eten? Ik kan echt veel maken, maar dat doen we als ik nuchter ben![]()
Identiteits crisisje?quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Er zijn zoveel redenen waarom jij nu naar soedan mag verhuizen zonder enige huisvesting.
Salami! of gewoon alleen Kaas!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik wil ook een tosti maar ik heb geen ham![]()
Ik heb geen id crisisquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:45 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Identiteits crisisje?![]()
daalijk ga je ons nog vertellen dat je ook lonsdale draagt
hahah okee, je zult er van genietenquote:maakt niet uit, kom je culinaire hoogstandjes maar eens demonstreren
Geen metal?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb geen id crisis![]()
Ik heb gewoon een zeer brede muzieksmaak![]()
Ik hou, naast R&B, Rap, Dancehall, Reggae en Reggaeton ook van Dance, Hardstyle, Hardcore, Industrial en DnB, mag het?![]()
maar ik draag geen Lonsdale. Fuckin lelijk is dat![]()
Ik draag meer dingen zoals Reply, Diesel en Levi's en dan nog merkloze kleding, maar wel stijlvolle kleding van de H&M en de WE![]()
[..]
hahah okee, je zult er van genieten![]()
Nee, daar heb ik juist een ontiegelijke hekel aan. NERD vind ik nog oke, maar veel rockiger moet het niet. Overigens is de Industrial waar ik het over heb wel de Hardcoregeorienteerde. En met hardcore bedoel ik de dancestijl en niet de punkstijl, want die haat ik ook.quote:
Je bent kankerbezopen en kan nog zo goed typen?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik hou, naast R&B, Rap, Dancehall, Reggae en Reggaeton ook van Dance, Hardstyle, Hardcore, Industrial en DnB, mag het?![]()
Ik draag meer dingen zoals Reply, Diesel en Levi's en dan nog merkloze kleding, maar wel stijlvolle kleding van de H&M en de WE![]()
[..]
Het gebeurd niet vaak, maar ik ben het met je eensquote:
Zo hee wat ben jij stoer man.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Nawien het volgende:
Gvd ik ben kanker lam ( 1 fles johnny black, en ben nu bezig met bacardi)
Euh nee ParisHiltongeilerd, ik heb die fles johnny met een vriend genakt. Thuis ging ik aan de bacoquote:
Tosti's kanker meaugool, leer lezenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Klagen dat de josti's op zijn...kijk in de spiegel...gek !
![]()
Zo hee, wat ben jij stoer manquote:Op maandag 17 juli 2006 00:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh nee ParisHiltongeilerd, ik heb die fles johnny met een vriend genakt. Thuis ging ik aan de baco![]()
Wat is Reply?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef Ethernet het volgende:
[..]
Wat is Reply?
Kdacht dat het Replay was ofzo![]()
Burpquote:Echte mannen praten niet, maar drinken.
zit je nou weer en fles JW te 'nakken'quote:Op maandag 17 juli 2006 13:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel ook replay,, het was me niet eens op gevallen. Ziet er lomp uit "reply"
![]()
[..]
Burp![]()
en weer zo'n briljante kickquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Angelotus het volgende:
[..]
zit je nou weer en fles JW te 'nakken'![]()
Klopt, waarom denk je dat ik zo stil ben.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Echte mannen praten niet, maar drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |