I know.. Kmaak m alleen vol... en dan ben ik afgehaakt...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:39 schreef Qunix het volgende:
Het is weekend dus iedereen is weg behalve die nu hier zijn?
Saai mên.
Ja gek he, ik kan niet op m'n gaan zittne zuipen daar is geen koelkastquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:41 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
K bedoel, van 12 uur smiddags tot een uur of 4 snachts...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
damn ik zie dit topic nu pas in de AT lijst
Ik zie 't ook nu pas!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
das snelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
Grolschquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:43 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie 't ook nu pas!
maja had ook nog niet gekeken... dus...![]()
Grolsch
Me tooquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
risico evenstar mooienacht lieverachterlangs overdebergen felatioquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
mike oscar romeo whiskey echo november
Hij blijft mooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Het is een soort van ritueel voor mij gewordenquote:
ice tea met bierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is een soort van ritueel voor mij geworden
pak ice tea erbij
Vannacht alleen lekker een ijskoud biertje
Nooit geprobeerdquote:
ik drink jus d'orange, melk, koffie en bier. in die volgorde en van weinig naar veelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd?
Lamzak
Ik drink niet 24/7 bier, Ice tea is mijn favo drinken
Daarna een goed biertje
Melk is niet goed voor je, daar ga je van hardlopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ik drink jus d'orange, melk, koffie en bier. in die volgorde en van weinig naar veel
ok ik zal voortaan campari in m'n melk doen om het hardlopen tegen te gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Melk is niet goed voor je, daar ga je van hardlopen.
Koffie, Bier, Ice tea, en Jus d'italie is ook wel lekker, mits met campari
Ik zal je een paar puur educatieve woorden bijbrengen, nadat ik terug ben van het toilet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ok ik zal voortaan campari in m'n melk doen om het hardlopen tegen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |