Domme vraagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef Sander170 het volgende:
Welke bier moet je dan nemen vraag ik me af![]()
In pure nood situaties gewoon drinken wat er te drinken valt..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef Sander170 het volgende:
Welke bier moet je dan nemen vraag ik me af![]()
Er schijnen toch mensen te zijn,die dat drinken...quote:
Feliciteer me over een paar maanden, dan ben ik 21 (!)quote:
Toch wel jammerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef CR500 het volgende:
[..]
Er schijnen toch mensen te zijn,die dat drinken...
[afbeelding]
Brand en Amstel zijn vele malen beter dan Grolsch is van die zure kutzooi, allemaal van die mensen van "Grolsch is veel lekkerder!" tieft op, Heineken is ook niet echt lekker maar wel smakelijker dan Grolsch, als je iets van Grolsch gaat drinken ga je aan de Hertog Jan godverkanker!quote:
Hoeveel maanden ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Feliciteer me over een paar maanden, dan ben ik 21 (!), maar wat zie ik er lekker jong uit he
![]()
![]()
Dat is nou eenmaal het probleem, van slecht bier moet je eenmaal veel zeiken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef El_Rolando het volgende:
Bier is bier, je moet niet zo zeiken.
Ik ben 17 novmeber jarig, en ja, dat ben ik op de avatarquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ?
En ben jij dat echt op je avatar![]()
Kluizenaar.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het probleem, van slecht bier moet je eenmaal veel zeiken.
wrom,zie het hier ook niet in de schappen..Wel veel Grolsch...quote:
Van alle bier moet ik veel zeiken....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het probleem, van slecht bier moet je eenmaal veel zeiken.
Ja echt wel, je zou eerlijk waar niet zeggen dat je 21 word !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben 17 novmeber jarig, en ja, dat ben ik op de avatar, pimpin'he
![]()
Juist jij snapt hoe het leven in mekaar steektquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef CR500 het volgende:
[..]
wrom,zie het hier ook niet in de schappen..Wel veel Grolsch...![]()
Woonplaats: zenderenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef CR500 het volgende:
[..]
wrom,zie het hier ook niet in de schappen..Wel veel Grolsch...![]()
Volgens mij hebben we te maken met een 'kenner'....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Stelletje vieze zwervers zijn jullie ook allemaal eigenlijk ook eh, ten eerste!, geen enkel genoemd "bier" is hier BIER! maar pilsner, 2de, Nederlanders zijn gewoonweg kut in het maken van Pilsner uitgezonderd met Alfa en zo nu en dan een Hertog Jan.
Drenthe??????quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vind je het gek als je in kutgehucht Drenthe woont.
Je zat aardig in de richting..Twente..:)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Mja, alsof ik ga opzoeken wtf dat ligt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Stelletje vieze zwervers zijn jullie ook allemaal eigenlijk ook eh, ten eerste!, geen enkel genoemd "bier" is hier BIER! maar pilsner, 2de, Nederlanders zijn gewoonweg kut in het maken van Pilsner uitgezonderd met Alfa en zo nu en dan een Hertog Jan.
Alleen die met bier-smaak.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef CR500 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hehe,deal...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis omdat je crossmotor hebt, heb je er nog eentje over?.. dan drinken we eens een echt pilsje..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:20 schreef CR500 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kots-bier.quote:
Enige goede wat uit die hele stinkprovincie komt, bewijst maar weer eens dat ze beter Belgen of Duitsers kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef torpie het volgende:
brand![]()
alfa![]()
Hertog Jan![]()
samenvatting:
Limburs bier![]()
Op sommige biertjes staat het zelfs op,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:19 schreef CR500 het volgende:
Same here..En sommigen drinken het ook nog lauw....![]()
Mensen,bier moet koud zijn!
![]()
Maar bier rond de 8 graden celsius vind ik best warm om eerlijk te zijn !quote:Op maandag 17 juli 2006 02:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Er staat wel op meer biertjes dat 't rond 8graden moet zijn, ik geloof zelfs dat Heineken een reclame had van dat 13C de ideale temp was voor een voetbal wedstrijd en een biertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |