Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Nachtje vastzitten staat dan toch wel op nr. 1![]()
Wel in het verkeerde bed (ik wist ook niet waar ik was toen ik wakker werd), maar degene die daar hoorde te liggen was er niet. En toen had ik al gekotst tot er niks meer in mijn maag zat. Daarom lag ik ook in het verkeerde bed, dat van mij was wat smerig geworden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef livEliveD het volgende:
Wakker geworden naast een onbekende? Kotsen totdat je echt niks meer in je maag had zitten?
M'n broer werd opgepakt, en dit vond ik niet zo terecht (ik was aan het wildplassen, politie komt eraan, broer scheldt politievrouw uit voor k****hoer, werd ook opgepakt) ... ben dus verhaal gaan halen, en werd opgepakt wegens openbare dronkenschap+ niet opvolgen van bevelen.quote:
Dat heb ik ook gedaan. In ieder geval als ik uit ga. Als ik een avondje thuis zit, wil ik nog wel eens een wodka drinken, maar dat zijn dan avonden dat ik over het algemeen niet veel drink, dus ook niet dronken word.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Was toen ook zó klotezat, tering, weet bijna de helft v/d avond niet meer. Na die avond heb ik ook besloten om het altijd maar bij bier te houden.![]()
Jij welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
straal bezopen met een vrouw van 45 mee naar huis gegaan.
De volgende ochtend bij het ontbijt kwam dochterlief van haar naar beneden, en die was nog geen 2 weken eerder met mij mee naar huisgegaan.
Ik schrok me de pleuris die morgen
Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
De volgende ochtend bij het ontbijt kwam dochterlief van haar naar beneden, en die was nog geen 2 weken eerder met mij mee naar huisgegaan.
toen pakte je de dochter smorgens ook nog eens?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
toen was ik 30quote:
Nee,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef DiNoW het volgende:
[..]
toen pakte je de dochter smorgens ook nog eens?
bahquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hehehe, heb ook altijd overal de gekste schaafwonde, brandwondjes en vlekken in de kleding zitten!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ikheb vorige week nog mijn beide enkels verkloot, kon 3 dagen niet meer lopen en zou bij God niet weten hoe het komt.
In Meppel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef cerror het volgende:
Ik ga vanavond zooooooooo dronken worden.
Hier thuis, ala momente ja.quote:
Als je whiskey hebt stuur ik zo m'n varken die kant opquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Hier thuis, ala momente ja.
Je mag langskomen hoor, ik denk dat een open hart operatie je wel staat.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als dienstplichtig infanterist met al mijn dronken maten een ouwe tank van de cavalerie die als poortwachter aan 'poortje west' in Seedorf stond helemaal rose geschilderd. 's-Nachts was het nog de perfecte misdaad. 's-Ochtends de Kmar naast mijn bed. Iedereen nog helemaal rose. Enorme hoeveelheid rose verf in mijn LandRover gemorst waarmee we een spoor hadden getrokken van ons legeringsgebouw naar de tank en terug. Heel de boel onder de rose voetstappen.
Het was wel weer schappelijk dat we in plaats van een weekeinde achter de wacht een weekeinde de tijd kregen om het ding weer groen te maken en de rommel op te ruimen. Kennelijk was het de 'ouwe poep' best wel gegund door de heren van de Kmar.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Dansen en zoenen met onbekenden...
Kotsend boven 't toilet hangen...
De volgende dag dan proberen om de aspirine er niet meteen weer uit te kotsen...
Verder vind ik dat iedereen die door drank z'n agressie niet onder controle kan houden, een tattoo op z'n voorhoofd moet krijgen met de tekst "IK MAG GEEN ALCOHOL".
Ik las in eerste instantie dat je met brandende fakkels richting je vader ging. Alsof ie op de brandstapel moest of zoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef Principessa het volgende:
Met twee brandende fakkels het onze vader scanderen. Het scanderen ging wel, de tekst was wat moeilijker...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:35 schreef Camplo het volgende:
+ nog een hoop shit die ik hier NIET ga vermelden
Maak een kloon aanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:11 schreef -Wolf- het volgende:
omdat de kit ook meeleest.
Nee, natuurlijk niet klapaap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Nog achter het stuur gekropen vieze big?
Die vind ik wel een mooie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef RicXDesign het volgende:
Ik vierde een keer in de Bar-Dancing (die toen nog van mn broer was) mn verjaardag, het was erg gezellig en behoorlijk druk, en om een uurtje of 12 ben ik naar de wc gegaan om even bij te komen.
Dus mezelf opgesloten in de wc, klep naar beneden gedaan en even rustig gaan zitten... Iets te rustig denk ik, want ik ben dus als een blok in slaap gevallen en werd wakker van de kennissen die de deur uit de wc aan het halen waren![]()
Dus ik wakker... was iedereen godver al weg...en heb ik dus een groot deel van mn verjaardag gemist![]()
Nee, ik was dus echt gaan zitten om te rusten daar, mn broek had ik gewoon aan
auwwwwwquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef eL. het volgende:
- overal, maar dan ook o-ver-al in slaap vallen
- zwemmen in een buitenzwembad van een vriend van me, hartje winter, in het badpak van z'n zus
Voor de rest dingen die iedereen kan overkomen, autorijden, trammelant, ruzie's, lol, alles dus.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef phunkk het volgende:
volgende ochtend wakker worden, niet weten wat je gedaan hebt en dan in je telefoon kijken bij 'uitgaande oproepen', om daar een lijst van 12 nummers te zien met daarbij o.a. je baas![]()
Misschien iets voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie dat je met brandende fakkels richting je vader ging. Alsof ie op de brandstapel moest of zo![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:29 schreef phunkk het volgende:
.Altijd zo hatelijk, de volgende ochtend wakker worden, niet weten wat je gedaan hebt en dan in je telefoon kijken bij 'uitgaande oproepen', om daar een lijst van 12 nummers te zien met daarbij o.a. je baas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |