Diezelfde ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Aphex als in Aphex twins?
Ik krijg altijd rillingen van een bepaalde clip. Ben de titel kwijt.
Je hebt de borden toch wel gezienquote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij is dat aan zo'n schrale eter als moi niet echt besteed.
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.quote:
Nou...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook een bijzondere ervaring die je koopt, net als een midweek naar Parijs. Zoiets doe je niet elke maand.
Niet als je een gemiddelde sterveling bent. Mensen met een gewone baan kunnen niet eens elke maand een midweek vrij maken.quote:
Ik tank nooitquote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat ben je ook kwijt als je drie keer tankt.
Zie, en dáár heb ik het dus weer niet voor over.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef dwerg het volgende:
Dat ben je ook kwijt als je drie keer tankt.
Je perceptie van geld uitgeven verandert als er ook geld binnenkomt.quote:
Geen midweek, wel een lang weekend. Zeker met gunstig vallende feestdagen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet als je een gemiddelde sterveling bent. Mensen met een gewone baan kunnen niet eens elke maand een midweek vrij maken.![]()
Nouja, zoals een oude man in het Librije topic al zei: de discussie over geld leidt alleen maar af. Het gaat om de ervaring van eten in de Librije.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken mensen die hebben voor meer dan 500 euro aan verkeersboetes per jaar.
De discussie is ook wel terecht, alleen zou ik zo'n discussie niet beginnen in een topic waar een aantal mensen net heeft gepost dat ze nog nooit zo lekker hebben gegeten. Ik denk ook niet dat ik 200 Euro over zou hebben voor een avond uit eten, hoe lekker het ook is. Maar ik ben dan ook een chagrijn en een zeikerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Claudia_x het volgende:
De discussie over geld lijkt me niet geheel onterecht. 2000 euro zou ik er toch niet voor over hebben. Alles heeft een prijs.
Je twijfelt he? Als Isa vraagt 'ga je de volgende keer mee?' dan zou je gewoon ja zeggen. Geef het maar toe.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:48 schreef dwerg het volgende:
Ik denk ook niet dat ik 200 Euro over zou hebben voor een avond uit eten
Oh jee.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik ben een ander mens.
Je bent bij dokter Schumacher geweest?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik ben een ander mens.
Ja, maar de dames die ik zag vanochtend, lagen hun waren tentoon te stellen toen ze lagen, maar gedroegen zich ineens heel preuts toen ze opstonden, alsof ze het erg vonden dat iemand hun borsten kon zien. En dat terwijl die al zichtbaar waren toen ze lagen te zonnen! Ik vind dat best opmerkelijk, paradoxaal zelfs.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef Lienekien het volgende:
Topless zonnen is nog wat anders dan ongegeneerd half bloot lopen.
Denk ik.
Het een leidt tot het ander. Door bruin te worden, gaven ze zichzelf bloot. En topless zonnen is mijns inziens niet preuts. Vanwaar dan ineens heel preuts half-paniekerig de boel bedekken als je stopt met zonnen? Het is niet alsof niemand iets heeft kunnen zien!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef Lienekien het volgende:
Ze lagen bruin te worden, niet hun waren ten toon te stellen.
Dat ook ja!quote:Op zondag 16 juli 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart, je wilt gewoon langer van de voorgevels genieten.
Ik heb zojuist ook bbq gehad, voor lunchquote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Lienekien, je mag dan een ander mens zijn, ik ga gewoon nog steeds BBQ'en, ook vanavond weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |