en dat zeggen ze dan terwijl seizoen 1 nog niet eens helemaal is uitgezondenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef 2609 het volgende:
"Shit man ben jij pas bij aflevering 12 van prison break, ik heb seizoen 1 al helemaal gezien"
lees ttquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
en dat zeggen ze dan terwijl seizoen 1 nog niet eens helemaal is uitgezonden
quote:
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat ehquote:
maar hij die tapes heeft gestolen danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Herald het volgende:
[..]
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat eh
*mompelt iets met: Amerikaanse uitzendingen lopen ruim voor op NL-se uitzendingen...*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Herald het volgende:
[..]
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat eh
mompelt iets met: je kan geen godvergeten uitzendingen downloaden als die kutafleveringen ook nog niet in Amerika zijn uitgezondenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef Space-Chinees het volgende:
*mompelt iets met: Amerikaanse uitzendingen lopen ruim voor op NL-se uitzendingen...*
Dat zijn de echte mongolen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zie al dat hier heel veel types rond lopen die volgende maand beweren Spider-Man 3 te hebben gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Kijk mij goed engels verstaan post*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Equinix het volgende:
Waarom zou je het op tv kijken als je het kan downloaden ?
Je hoeft niet een week te wachten op de nieuwe afleveringen ( als alles al uitgezonden is in de VS )
Je hebt geen irritante ondertiteling.
En het belangrijkste, Je hebt geen reclame.
Alsof jij je nooit ergert aan die nare ondertitels die ze er hier op de commercieële zenders bij tyfen....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
*Kijk mij goed engels verstaan post*
Ik download vooral series omdat ik ze dan kan kijken op het moment dat het mij uitkomt. Ik heb net seizoen 2 van Desperate Housewives afgekeken terwijl dat in Nederland ook allang klaar is. Een video heb ik niet en dit werkt perfect. Even wat series overpompen naar mij laptop aansluiten op de tv en gaan met die banaan. Ik pimp er overigens niet meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Equinix het volgende:
Waarom zou je het op tv kijken als je het kan downloaden ?
Je hoeft niet een week te wachten op de nieuwe afleveringen ( als alles al uitgezonden is in de VS )
Je hebt geen irritante ondertiteling.
En het belangrijkste, Je hebt geen reclame.
Wat zit je nou te blaten ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
[..]
mompelt iets met: je kan geen godvergeten uitzendingen downloaden als die kutafleveringen ook nog niet in Amerika zijn uitgezonden
ik zie al dat hier heel veel types rond lopen die volgende maand beweren Spider-Man 3 te hebben gedownload
hehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
*Kijk mij goed engels verstaan post*
KaZaA, OMG wat was dat erg die periode...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]gekke t3ch0 n3rd5
die sjaakies, terwijl ze nog geen één download progamma kunnen opnoemen behalve KaZaa
Whooo vette promo!!! Ik kan bijna niet wachten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Equinix het volgende:
[..]
Wat zit je nou te blaten ?
Season 2 begint in Augustus en de laatste aflevering van Season 1 ( 22 afleveringen ) is 15 Mei al uitgezonden.
Kleine promo van Season 2 http://www.youtube.com/watch?v=YCKBiKXpMjk
[..]
hehe
Als je niet weet waar je t over hebt, hou dan je mond gewoon ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
[..]
mompelt iets met: je kan geen godvergeten uitzendingen downloaden als die kutafleveringen ook nog niet in Amerika zijn uitgezonden
Da´s Lost...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:58 schreef Molluck het volgende:
Dat lekkere ding gaat dood in aflevering 9 van Seizoen 2
Dat zeg jij... Zeker weten dat het eerste seizoen al helemaal uitgezonden is.. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd heb, wil nou nog net niet zo lullig zijn om te vertellen hoe de laatste aflevering eindigd..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
en dat zeggen ze dan terwijl seizoen 1 nog niet eens helemaal is uitgezonden
http://dOwNLoaDeNVoOr.brEEzaAhSleTJeS.NUquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
MaAr wAAr KAn iK SeiZoEn 3 vAn De FAbeLTjeSkranT NoUw DoWnLoaduuH?
Ben jij daar pas? Ik heb spiderman 4 net gekeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb gister spiderman 3 gedonwload
Indeed,. ( Tealc FTWquote:
Precies, wacht al fucking langquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:09 schreef Equinix het volgende:
[..]
Indeed,. ( Tealc FTW)
Ben echt benieuwd hoe het verder gaat na die fking cliffhangers van SG1 en Atlantis van het vorige seizoen.
er bestaat ook zoiets als pre-aired downloads.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |