en dat zeggen ze dan terwijl seizoen 1 nog niet eens helemaal is uitgezondenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef 2609 het volgende:
"Shit man ben jij pas bij aflevering 12 van prison break, ik heb seizoen 1 al helemaal gezien"
lees ttquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
en dat zeggen ze dan terwijl seizoen 1 nog niet eens helemaal is uitgezonden
quote:
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat ehquote:
maar hij die tapes heeft gestolen danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Herald het volgende:
[..]
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat eh
*mompelt iets met: Amerikaanse uitzendingen lopen ruim voor op NL-se uitzendingen...*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Herald het volgende:
[..]
je kan niet downloaden wat nog niet bestaat eh
mompelt iets met: je kan geen godvergeten uitzendingen downloaden als die kutafleveringen ook nog niet in Amerika zijn uitgezondenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef Space-Chinees het volgende:
*mompelt iets met: Amerikaanse uitzendingen lopen ruim voor op NL-se uitzendingen...*
Dat zijn de echte mongolen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zie al dat hier heel veel types rond lopen die volgende maand beweren Spider-Man 3 te hebben gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Kijk mij goed engels verstaan post*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Equinix het volgende:
Waarom zou je het op tv kijken als je het kan downloaden ?
Je hoeft niet een week te wachten op de nieuwe afleveringen ( als alles al uitgezonden is in de VS )
Je hebt geen irritante ondertiteling.
En het belangrijkste, Je hebt geen reclame.
Alsof jij je nooit ergert aan die nare ondertitels die ze er hier op de commercieële zenders bij tyfen....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
*Kijk mij goed engels verstaan post*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |