abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39845699
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien verdragen sluiten en je daar dan ook echt aan houden, niet stiekem toch weer een bus opblazen of raketjes laten afdwalen.
En wat kunnen de ónschuldige 'mensen in de gevangenis daar aan doen ?
Dus Israel laat hun boeten voor de 'fouten 'van hun volk ofzo?
Dan mogen wij dus ook hier een paar honderd Moslims oppakken (want er zit ook tuig tussen ) en laten we ze pas vrij als alle misdaad onder de Moslims stopt ?

En ja begin maar weer met :maar dat is geen terrorisme dus dat is heel wat anders
DAT WEET IK MAAR SO WHAT ? (trekken wel meer zich niets van aan )
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:28:44 #277
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39845706
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij noemt het illegale grenzen, ik noem het buffergebied verkregen na drie oologen.
Oorlogen die niet door Israël begonnen zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:29:47 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39845726
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Het is maar zeer e vraag of die mensen onschuldig zijn.

In Syrië zitten ongetwijfeld heel wat meer min of meer onschuldigen gevangen.
pi_39845748
Plato1980

dus zo is het begonnen daarmee is het begonnen
En jammer dat je dat niet weet. ik hoop nu dat je Israel verafschuwt hierover
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39845781
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is maar zeer e vraag of die mensen onschuldig zijn.
Klopt ..dus bij twijfel schuldig ?
quote:
In Syrië zitten ongetwijfeld heel wat meer min of meer onschuldigen gevangen.
Ook misschien waar ja...dus?...minder erg want andere doen het ook (of zitten er ook Israeli's in Syrië) ?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:37 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39845790
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dus Israel laat hun boeten voor de 'fouten 'van hun volk ofzo?
Dan mogen wij dus ook hier een paar honderd Moslims oppakken (want er zit ook tuig tussen ) en laten we ze pas vrij als alle misdaad onder de Moslims stopt ?

En ja begin maar weer met :maar dat is geen terrorisme dus dat is heel wat anders
DAT WEET IK MAAR SO WHAT ? (trekken wel meer zich niets van aan )
ik vind de bron die roept dat ze allemaal onschuldig zijn nogal dubieus eik. en als je kijkt naar de leeftijden dan zit daar zeker 80% tussen dat geïndoctrineerd genoeg is zichzelf voor palestina op te blazen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:32:45 #282
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39845794
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
Plato1980

dus zo is het begonnen daarmee is het begonnen
En jammer dat je dat niet weet. ik hoop nu dat je Israel verafschuwt hierover
Mijn kennis over het Palestijns-Israëlisch conflict is redelijk up-to-date en zoals bij zo veel oorlogen is het bijna niet mogelijk om één schuldige aan te wijzen.
pi_39845814
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Mijn kennis over het Palestijns-Israëlisch conflict is redelijk up-to-date en zoals bij zo veel oorlogen is het bijna niet mogelijk om één schuldige aan te wijzen.
jah maar het gaat hiet om kinderen die onschuldig zijn en die worden mishandelt in de Israelische kampen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:47 #284
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39845858
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:

[..]

jah maar het gaat hiet om kinderen die onschuldig zijn en die worden mishandelt in de Israelische kampen
Het is een dubieuze bron, als het waar zou zijn zou dat erg zijn, maar dat geldt natuurlijk evenzeer voor de israélische kinderen die bij zelfmoordaanslagen op schoolbussen om het leven zijn gekomen.

Maar ik ben blij dat je toegeeft dat de schuld voor dit conflict niet geheel bij Israël ligt.
pi_39845941
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef Glasnosteraar het volgende:
er zou GÉÉN ENKEL BURGERSLACHTOFFER gevallen zijn, niet aan Libanese zijde, niet aan Israelische zijde, als Hezbollhah niet die soldaten ontvoerd, een aantal anderen gedood, en de afgelopen 5 jaar honderden raketten op Israel afgeschoten had.
er zou GÉÉN ENKEL BURGERSLACHTOFFER gevallen zijn, niet aan Libanese zijde, niet aan Israelische zijde, als de Israeliers zich daar niet hadden gevestigd (en zo gaat het vingertje wijzen eeuwig door)
quote:
Is de Israelische reactie verstandig, mwaaoh, nee. Hezbollah, Hamas, Syrië en Iran krijgen nu precies wat ze willen,
Die misschien wel ja (althans misschien de regeringen van Syrië en Iran ) maar de bevolking niet en toch worden ze getroffen
Maar Israel 'zeurt 'wel als haar bevolking wordt getroffen door Hezbollah en Hamas door onenigheid die door de regering veroorzaakt wordt ...wat is het verschil ?
quote:
de vernietiging van de enige enigzins succesvolle democratie in het Midden Oosten buiten Israel; Libanon.

Vraagt de gemiddelde burger in Libanon daarom ?

Bron ?
quote:
De Hezbollahs, de aanhang ervan, Hamas, Syrië, Iran, dat zijn geen mensen die dingen kunnen bouwen, die ontlenen hun bestaan aan de guerilla, aan oorlog, chaos en kapotmaken, die willen niets anders. Hezbollah was tot enkele dagen geleden verleden tijd, vandaar de wens tot oorlog met Israel, zonder hebben ze geen bestaansrecht. De guerilla is als zuurstof voor Hezbollah.
De nu definitief afgelopen Libanese lente moet voor die religie freaks en Arabische gangsters ondragelijk geweest zijn, laat staan voor al die Berberse would-be Arabieren in Nederland. Nu kunnen ze zich weer fijn wentelen in slachtofferschap en guerilla, want laten we eerlijk zijn. Wat zouden al die moslims nu voorstellen, wat voor een positie zouden ze in de wereld hebben, zonder de guerilla.
Dus je geeft toe dat niemand naar ze zou luisteren zonder terrorisme ?
Bereiken ze toch wat
Hieuit blijkt trouwens wel een behoorlijk racistisch vooroordeel
quote:
Geeft de aanval van Israel een goed gevoel in de onderbuik?

HELL YEAH!

[afbeelding]
Moordenaars en verkrachters hebben dat gevoel ook
pi_39845993
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind de bron die roept dat ze allemaal onschuldig zijn nogal dubieus eik.
Ik heb nooit gezegt dat ze ALLEMAAL onschuldig zijn (maar ik hoor jou niet ontkennen dat er wel onschuldigen tussen kunnen zitten )
quote:
en als je kijkt naar de leeftijden dan zit daar zeker 80% tussen dat geïndoctrineerd genoeg is zichzelf voor palestina op te blazen.

Wat een onzin...dus oud genoeg om het te kunnen..dus schuldig ?
Iedereeen die puber is oppakken voor verkrachting (want ze KUNNEN verkrachten dus schuldig )?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:53:29 #287
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39846200
Jullie zeiken over details, waar twee kijven, hebben twee schuld, ik snap niet dat sommigen hier partij proberen te kiezen, dat slaat echt nergens op.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39846230
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef Hallulama het volgende:
Jullie zeiken over details, waar twee kijven, hebben twee schuld, ik snap niet dat sommigen hier partij proberen te kiezen, dat slaat echt nergens op.
Omdat het gemakkelijker is om de schuld af te schuiven op anderen ?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:56:00 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39846246
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:44 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegt dat ze ALLEMAAL onschuldig zijn (maar ik hoor jou niet ontkennen dat er wel onschuldigen tussen kunnen zitten )
[..]

Wat een onzin...dus oud genoeg om het te kunnen..dus schuldig ?
Iedereeen die puber is oppakken voor verkrachting
(want ze KUNNEN verkrachten dus schuldig )?
nou nee ik ben niet op de hoogte van de aanklachten. jij wel?
pi_39846295
AEL-leider Abou Jahjah naar Libanon om te vechten
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 15 juli 2006 @ 11:38
De Belgische Libanees Dyab Abou Jahjah, bij onze zuiderburen leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), gaat naar zijn moederland om de wapens op te nemen tegen Israël. Hij zegt bereid te zijn aan de zijde van Hezbollah als martelaar te sterven.

In een afscheidsbrief aan zijn volgelingen schrijft Abou Jahjah: ''Dit wordt misschien mijn laatste reis. Ik wil al mijn kameraden bedanken.'' Eerder al zei hij te hopen dat ''het kankergezwel'' (Israël red.) ''door Hezbollah zal worden weggesneden.''

De AEL heeft de Hezbollah-beweging geprezen voor de ontvoering van twee Israëlische militairen, waarmee het conflict tussen Libanon en Israël begon. Die ontvoering was een ''heroïsche'' operatie aldus de Liga. Abou Jahjah heeft in het verleden meermaals zelfmoord- en terreuraanslagen in Israël toegejuicht.

-
De brief van Abou Jahjah aan zijn volgelingen, met onder meer de tekst: ''Onze vijand in dit gevecht is ook dezelfde, de koloniale zionisten zijn de geestelijke kinderen van de racisten in Europa. Beiden zijn de producten van kapitalisme en diens globale systeem van uitbuiting en slavernij.''
pi_39846306
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee ik ben niet op de hoogte van de aanklachten. jij wel?
Nee ,daarom wordt ik ook achterdochtig ,jij niet ?
Er is nl helemaal niets over te vinden! (althans geen neutrale bron ) dat ze schuldig \onschuldig zijn
Als dat in NL gebeurde hoorde je het dagen lang in het nieuws
pi_39846378
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef Hallulama het volgende:
Groot gelijk Halluma. Maar met een verschil. IDF vecht met als doel het uitschakelen van de terroristische organisatie Hezbollah.

De Hezbollah vecht met als doel het verspreiden van terreur in Israel om de staat Israel neer te brengen. Dat doen ze doormiddel van terroristische aanvallen op burgers.

Waren het maar twee tegen elkaar strijdende partijén ( lees legers ). De Hezbollah doet zijn eigen volk kwaad door zich te verstoppen in woonwijken.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:03:58 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39846409
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee ,daarom wordt ik ook achterdochtig ,jij niet ?
Er is nl helemaal niets over te vinden! (althans geen neutrale bron ) dat ze schuldig \onschuldig zijn
Als dat in NL gebeurde hoorde je het dagen lang in het nieuws
er staan anders behoorlijk hoge percentages van 'kinderen' die weldegelijk zijn aangeklaagd.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:12:37 #294
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39846613
AP :Hizbollah rockets hit Tiberias, about 35 kilometers south of border.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39846668
Vandaag in 1941 beloven de geallieerden Libanon en Syrie onafhankelijkheid Vichy Frankrijk protesteert. Je ziet wat er van komt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:19:30 #296
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39846760
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie bepaalt eigenlijk, dat ze onschuldig zijn? Israël heeft wel erkend, dat in haar gevangenissen martelingen hebben plaatsgevonden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:19:40 #297
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39846766
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef _The_General_ het volgende:

Groot gelijk Halluma. Maar met een verschil. IDF vecht met als doel het uitschakelen van de terroristische organisatie Hezbollah.

De Hezbollah vecht met als doel het verspreiden van terreur in Israel om de staat Israel neer te brengen. Dat doen ze doormiddel van terroristische aanvallen op burgers.

Waren het maar twee tegen elkaar strijdende partijén ( lees legers ). De Hezbollah doet zijn eigen volk kwaad door zich te verstoppen in woonwijken.
Dat is een beschrijving van slechts een fragment, een moment in tijd, een snapshot. Er is daar sinds 1948 onenigheid over of Joden recht hebben op een eigen staat aldaar.

Wat weinig mensen weten of beseffen, is dat men in het Midden-Oosten geen problemen heeft met Joden die zich daar vestigen. Het probleem is het uitroepen van een Joodse staat en dus het claimen van een enorm stuk grond en het EXCLUSIEF aan Joden toebedelen daarvan.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_39846859
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er staan anders behoorlijk hoge percentages van 'kinderen' die weldegelijk zijn aangeklaagd.
Al was dat 'behoorlijk hoge percentage ' 95% dan nog maakte ik me zorgen over de rest ...maar jij blijkbaar niet
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:24:46 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39846875
1 lichaam is gevonden van de 4 vermisten van dat Israelische marine schip.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39846885
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:19 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dat is een beschrijving van slechts een fragment, een moment in tijd, een snapshot. Er is daar sinds 1948 onenigheid over of Joden recht hebben op een eigen staat aldaar.

Wat weinig mensen weten of beseffen, is dat men in het Midden-Oosten geen problemen heeft met Joden die zich daar vestigen. Het probleem is het uitroepen van een Joodse staat en dus het claimen van een enorm stuk grond en het EXCLUSIEF aan Joden toebedelen daarvan.
Natuurlijk ligt de kern van het probleem in 1948 of misschien zelfs in de koloniale overheersing maar het is zo naief dat er nog steeds mensen zijn die daar over praten of mensen zijn die menen dat Israel daar weg moet. Vergeet het maar Israel zal nooit die plek verlaten.

Naar het verleden kijken heeft in dit geval gewoon weinig zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')