Celebrations!quote:
Die zocht ik!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:40 schreef requiem4adream het volgende:
Kate Moss?
Asmodian +1 I wanna go like Elijah wijst op het feit dat dit figuur volgens het oude testament door een wervelwind zo de hemel in werd gezogen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:44 schreef Asmodian het volgende:
De profeet Elijah?
Huzzah!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Asmodian +1 I wanna go like Elijah wijst op het feit dat dit figuur volgens het oude testament door een wervelwind zo de hemel in werd gezogen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huzzah!![]()
De andere Elijah's die ik ken (waaronder Elijah Wood) zijn volgens mij helemaal nergens naartoe gegaan. Ik ken het nummer trouwens niet, aanrader?
Wie schreef o.a. de nummers "Knockin' on Heaven's Door" (bekend van GN'R) en "All Along the Watchtower" (bekend van Jimi Hendrix)?
Jeequote:
Sorry, iamredleader, maar deze van Feldhofer is juister. Ze hebben toevallig een harp gebruikt, maar hij valt in principe door elk soort muziek in slaapquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef Feldhofer het volgende:
fluffy/muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |